eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na nowo otwarte oddziałyOnkologii, Chirurgii Onkologicznej, Urologii, Psychiatrii Zamkniętej i Otwartej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Wałbrzych: Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na nowo otwarte oddziały: Onkologii, Chirurgii Onkologicznej, Urologii, Psychiatrii Zamkniętej i Otwartej.
Numer ogłoszenia: 137683 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na nowo otwarte oddziały: Onkologii, Chirurgii Onkologicznej, Urologii, Psychiatrii Zamkniętej i Otwartej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych na nowo otwarte oddziały: Onkologii, Chirurgii Onkologicznej, Urologii, Psychiatrii Zamkniętej i Otwartej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 60,00 zł, - pakiet nr 2 - 100,00 zł, - pakiet nr 3 - 8,00 zł, - pakiet nr 4 - 800,00 zł, - pakiet nr 5 - 30,00 zł, - pakiet nr 6 - 300,00 zł, - pakiet nr 7 - 30,00 zł, - pakiet nr 8 - 75,00 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Konto bankowe: Kredyt Bank S.A. o/Wałbrzych 36 1500 1764 1217 6005 2413 0000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - dostarczą przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni, - zapewniają termin gwarancji 24 m-ce, - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - posiadają doświadczenie w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje), - oferowany przez nich przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - oferowany przez nich sprzęt medyczny spełnia wszystkie wymogi podane w załączniku nr 1 do SIWZ. Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ posiadanie doświadczenia w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia - przedłożenie wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; ponadto przedłożenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje) na podstawie wykazu wykonanych dostaw potwierdzonych dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, zapewnienie terminu dostawy, zapewnienie okresu gwarancji, spełnianie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w Zał. nr 1 do SIWZ na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ akceptacja warunków umowy na podstawie zaparafowanego wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o jego bezwarunkowej akceptacji spełnianie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w obowiązujących przepisach prawa na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przetargowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nazwa (rodzaj) dokumentu Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz. 1661 z późniejszymi zmianami); nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez podmioty zbiorowe). Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot udzielanego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje) Zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem Wykonawcy o jego bezwarunkowej akceptacji Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o bezwarunkowej akceptacji wzoru umowy, - o zapewnieniu terminu dostawy, - o zapewnieniu okresu gwarancji, - o spełnianie przez przedmiot zamówienia warunków określonych w Zał. nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zp/44/PN-36/09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Loża laminarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Loża laminarna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lampa zabiegowa bezcieniowa statywowa dwuogniskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa zabiegowa bezcieniowa statywowa dwuogniskowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wanna dezynfekcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanna dezynfekcyjna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Myjnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do szycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szycia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lampa bezcieniowa sufitowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bezcieniowa sufitowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szyna brauna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna brauna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Negatoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Negatoskop.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 31.52.41.10-9, 33.19.00.00-8, 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.