eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Wykonania instalacji wewnętrznej c.o., c.w.u., przyłącza cieplnego niskich parametrów, instalacji elektrycznej i adaptacji pomieszczenia pralni na węzeł cieplny dla budynku przy Placu Kaszubskim 11 w Rumi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Rumia: Wykonania instalacji wewnętrznej c.o., c.w.u., przyłącza cieplnego niskich parametrów, instalacji elektrycznej i adaptacji pomieszczenia pralni na węzeł cieplny dla budynku przy Placu Kaszubskim 11 w Rumi.
Numer ogłoszenia: 137663 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych , ul. Abrahama 17, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 58 6710194, faks 58 6710194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Pl.Kaszubski 11, 84-230 Rumia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania instalacji wewnętrznej c.o., c.w.u., przyłącza cieplnego niskich parametrów, instalacji elektrycznej i adaptacji pomieszczenia pralni na węzeł cieplny dla budynku przy Placu Kaszubskim 11 w Rumi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonania instalacji wewnętrznej c.o., c.w.u., przyłącza cieplnego niskich parametrów, instalacji elektrycznej i adaptacji pomieszczenia pralni na węzeł cieplny dla budynku przy Placu Kaszubskim 11 w Rumi. 2. Zakres prac obejmuje wykonanie: 1) robót budowlanych: - robót budowlanych węzła, 2) robót sanitarnych: a) przyłącza cieplnego o niskich parametrach, b) przyłącza wody, c) przyłącza kanalizacji sanitarnej, d) węzła cieplnego o niskich parametrach c.o., e) węzła cieplnego c.w.u.; f) węzła cieplnego - układu stabilizująco-uzupełniającego, g) węzła cieplnego - układu pomiarowego, h) węzła cieplnego - prób, i) węzła cieplnego - rurociągów i izolacji; 3) robót elektrycznych: a) demontażu istniejącej instalacji elektrycznej, b) montażu instalacji uziemiającej, c) montażu instalacji elektrycznej, d) montażu i przebudowy rozdzielnic. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 4. Przyłącze cieplne wysokich parametrów i wyposażenie w automatykę, sterowanie realizowane będą przez OPEC Gdynia. Węzeł będzie przekazany dla OPEC. Prace w węźle winny być skoordynowane z OPEC (branża elektryczna - Grzegorz Dolata; branża sanitarna - Marian Kochanowski; wykonanie - zgodnie z wytycznymi OPEC). Pozostałe prace w węźle wykonuje Wykonawca. 5. Wykonawca realizuje przyłączenie do instalacji elektroenergetycznej węzła cieplnego i dokonuje zgłoszenia do ZE celem założenia licznika (stosowny druk przekaże Wspólnota Mieszkaniowa w dniu podpisania umowy). 6. Podstawą wyceny oferty jest projekt budowlany i specyfikacje techniczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, tj wykonaniu prac budowlanych związanych z wykonaniem lub adaptacją instalacji wewnętrznej c.o i c.w.u. o wartości minimum 200.000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. minimum jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami i wpisaną na listę członków właściwej izby zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, która powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, a także osobami z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej (instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) oraz instalacyjnej instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpisanymi na listę członków właściwej izby;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. Wykonawcy winni udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2. potwierdzenie wniesienia wadium, 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego według zasad określonych w SIWZ w Rozdziale XIII ust. 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy, zawartych w projekcie umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację robót, 2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywanie jakichkolwiek robót 3) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji projektowej, 4) wystąpienia zmian dokumentacji projektowej, 5) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych, 6) wystąpienia siły wyższej, 7) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów, 8) odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 9) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, ekshumacje zwłok, itp., pod warunkiem wpisania tych zdarzeń do Dziennika Budowy przez Kierownika Budowy i potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, oraz 10) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, oraz w przypadku opóźnień dostawcy ciepła, a także innych podmiotów (ZE) i wykonawców mających wpływ na wykonanie rozruchu węzła lecz nie zawinionych przez Wykonawcę niniejszego zamówienia. Dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w wypadku wystąpienia robót dodatkowych/zamiennych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutej sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, z uwzględnieniem zapisów art. 67 ust. 1, pkt 5 uPzp. Dopuszcza się możliwość aneksowania umowy w przypadku zmiany podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty oraz zmiany Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) umowa nie spełnia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, bądź nie zawiera postanowień zgodnych z treścią projektu umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, b) gdy umowa przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 25 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej, c) wartość poszczególnych pozycji wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przewidzianych w umowie o podwykonawstwo jest wyższa od odpowiadającym im pozycji wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianych w kosztorysie ofertowym. Dopuszcza się dodatkowo zmiany postanowień umowy w sytuacji opisanej w projekcie umowy § 5 ust. 6 i 7, § 15, § 16.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rumia.pl/jednostkiorganizacyjne/abk/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Budynków Komunalnych, 84-230 Rumia, ul. Abrahama 17, Pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Administracja Budynków Komunalnych w Rumi 84-230 Rumia, ul. Abrahama1 7, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy winni udzielić gwarancji oraz rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.