eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa artykułów promujących Projekt Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Gdańsk: Dostawa artykułów promujących Projekt Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 137660 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promujących Projekt Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (polegające na zaproponowaniu Zamawiającemu szczegółowego rozmieszczenia - miejsca i wielkości nadruku) oraz dostawa artykułów promujących projekt Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej na Bałtyckim Festiwalu Nauki. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa musi dostarczyć w terminie do 3 dni od podpisania przedmiotowej umowy do zaakceptowania przez Zamawiającego projekt każdego z wymienionych niżej produktów, według wymagań postawionych w niniejszym dokumencie. Projekt może być w formie elektronicznej lub prototypu. Zamawiający w terminie jednego dnia roboczego zaopiniuje projekt, przesyłając uwagi, do których Wykonawca będzie miał obowiązek zastosować się. Opóźnienia Wykonawcy w przesłaniu projektu nie wpływają na zmianę ostatecznego terminu wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający ma prawo odmówić odbioru dostawy, jeżeli wcześniej nie otrzyma projektu lub nie wyrazi zgody na zaproponowany przez Wykonawcę. Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na 4 części Część I - Pendrive w drewnianej obudowie - 40 szt. Wymiary: 60(+/-10)x19(+/-3)x8(+/-2) mm. Obudowa drewniana. Szybkość zapisu 6MB/s. Szybkość odczytu 15MB/s. Typ złącza USB min. 2.0. Pojemność: 4GB. Kolor: sosna. Nadruk: technika tłoczenie. Maksymalna wielkość nadruku 50x10 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach: 1b, 2b, 3b. - Krokomierz z samoskanującym radiem FM - 40 szt. Wymiary: 60(+/-10)x30(+/-10) mm. Materiał: plastik. Kolor: niebieski (C:M:Y:K 100/80/0/0) lub zielony (C:M:Y:K 55:0:100:0). Krokomierz wskazuje liczbę kroków, mil lub kilometrów oraz kalorii. W urządzenie wbudowane jest radio. Do krokomierza dołączone są słuchawki, dwie baterie. Nadruk: technika tampodruk. Maksymalna wielkość nadruku 50x10 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach:. 1b, 2b, 3b. Część II - Koc polarowy z rękawami - 40 szt. Materiał: polar. Kolor niebieski (C:M:Y:K 100/80/0/0) lub zielony (C:M:Y:K 55:0:100:0). Wymiary koca: 180x120 cm (+/-10 cm). Nadruk: technika haft jednostronny kolorowy na lewym rękawie, maksymalna wielkość nadruku 160x160 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach: 1a, 2a, 3a, 4a, 5. Każdy koc owinięty jest wstążką ze kartą do nadruku. Na wstążce nadruk jak na kocu. - Notes z surowców wtórnych z długopisem z materiałów biodegradowalnych - 300 szt. Wymiary notesu: 18x13x8 cm (+/-1cm); długość linii pisania wkładu 10 cm (+/-1cm). Materiał: papier z recyklingu, okładka tekturowa z surowców wtórnych, długopis z biodegradowalnymi częściami plastikowymi z niebieskim wkładem. Kolor: beżowy. Nadruk: technika tampodruk. Maksymalna wielkość: 110x15 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach:. 1a, 2a, 3a, 4a, 5. - Smycz - 400 szt. Wymiary: szerokość 20 mm, długość 500 mm. Wykonana metodą sublimacji. Metalowa załączka. Metalowy uchwyt do kluczy. Uchwyt na komórkę. Nadruk dwustronny, technika tampodruk. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach: 1a, 2a, 3a, 4a,. Preferowany kolor: zielony (C:M:Y:K 55:0:100:0). Część III -Roll- up. Wymiary: 100 cm x 200 cm (+/- 10 cm). Podstawa - aluminiowa anodowana kaseta z pojedynczym mechanizmem zwijającym i podwójnymi nóżkami, kolor srebrny, aluminiowy maszt. Nadruk min. 720 dpi. - projekt zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Materiał będący miejscem nadruku ma być wykonany z nie gniotącej się, nie rozdzierającej się tkaniny powlekanej PCV z warstwą antyrefleksyjną. Roll-up zaopatrzony w torbę transportową. Nadruk według projektu Zamawiającego. 2. A. Wymagania odnośnie nadruku. Nadruk na produkcie zawiera: 1. Forma podstawowa Logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, załącznik techniczny nr 1 do SIWZ (1a kolorowy, 1b czarno-biały). 2. Logotyp Politechniki Gdańskiej, załącznik techniczny nr 2 do SIWZ (2a kolorowy, 2b czarno-biały). 3. Logotyp Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, załącznik techniczny nr 3 do SWIZ (3a kolorowy, 3b czarno-biały). 4. Logotyp Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, załącznik nr 4 do SIWZ (4a kolorowy, 4b czarno-biały). 5. Napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Projekt graficzny roll-upu, załącznik nr 6 do SIWZ. B. Zamawiający wymaga, aby nadruk (tj. jego poszczególne elementy) był zaprojektowany i wykonany według zaleceń dostępnych na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz zawartych w załączniku technicznym nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do 100% zamówienia podstawowego, tj. ilości wyszczególnionych w formularzu cenowym. Ilości w prawie opcji są ilościami przewidywanymi. Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. W przypadku, gdy zdaniem Zamawiającego zaistnieją okoliczności wymagające realizacji dodatkowych ilości wówczas Zamawiający może je zlecić w ramach niniejszego zamówienia w ramach zawartej z Wykonawca umowy po cenie jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy i na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w okresie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy na poszczególną część zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 (załącznik do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz rzeczowo cenowy - według załacznika 4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy zamierzający wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być udzielone w formie pisemnej, wskazywać w szczególności: - postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika, - zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty jak i w innych dokumentach powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, winni wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców, a nie ich pełnomocnika. 3. Aby podmioty występujące wspólnie spełniały warunki: każdy z tych podmiotów z osobna musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia . Dokumenty opisane w III. 4. 2), które muszą zostać złożone na potwierdzenie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, każdy podmiot składa z osobna. łącznie (wspólnie) te podmioty muszą spełniać warunki, o których mowa w rozdz. III. 3. Dokumenty opisane w. III. 4. 1, które należy złożyć na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w rozdz. III. 3, podmioty składają wspólnie lub każdy podmiot z osobna. Dokumenty dotyczące poszczególnych podmiotów, powinny być podpisane odpowiednio przez osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów, których dotyczą. Dokumenty, wspólne dla wszystkich podmiotów, powinny być podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela - pełnomocnika, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców. 5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub w miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminu - 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca składa ofertę według załącznika nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: terminu dostawy przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron). Zmian osób reprezentujących strony umowy lub osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy. Zmiany ceny spowodowanej zmianą obowiązujących stawek podatkowych. Zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Biuro Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Biuro Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej, Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pendrive oraz krokomierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Pendrive w drewnianej obudowie - 40 szt. Wymiary: 60(+/-10)x19(+/-3)x8(+/-2) mm. Obudowa drewniana. Szybkość zapisu 6MB/s. Szybkość odczytu 15MB/s. Typ złącza USB min. 2.0. Pojemność: 4GB. Kolor: sosna. Nadruk: technika tłoczenie. Maksymalna wielkość nadruku 50x10 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach: 1b, 2b, 3b. - Krokomierz z samoskanującym radiem FM - 40 szt. Wymiary: 60(+/-10)x30(+/-10) mm. Materiał: plastik. Kolor: niebieski (C:M:Y:K 100/80/0/0) lub zielony (C:M:Y:K 55:0:100:0). Krokomierz wskazuje liczbę kroków, mil lub kilometrów oraz kalorii. W urządzenie wbudowane jest radio. Do krokomierza dołączone są słuchawki, dwie baterie. Nadruk: technika tampodruk. Maksymalna wielkość nadruku 50x10 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach:. 1b, 2b, 3b..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: koc polarowy, notes z surowców wtórnych, smycz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Koc polarowy z rękawami - 40 szt. Materiał: polar. Kolor niebieski (C:M:Y:K 100/80/0/0) lub zielony (C:M:Y:K 55:0:100:0). Wymiary koca: 180x120 cm (+/-10 cm). Nadruk: technika haft jednostronny kolorowy na lewym rękawie, maksymalna wielkość nadruku 160x160 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach: 1a, 2a, 3a, 4a, 5. Każdy koc owinięty jest wstążką ze kartą do nadruku. Na wstążce nadruk jak na kocu. - Notes z surowców wtórnych z długopisem z materiałów biodegradowalnych - 300 szt. Wymiary notesu: 18x13x8 cm (+/-1cm); długość linii pisania wkładu 10 cm (+/-1cm). Materiał: papier z recyklingu, okładka tekturowa z surowców wtórnych, długopis z biodegradowalnymi częściami plastikowymi z niebieskim wkładem. Kolor: beżowy. Nadruk: technika tampodruk. Maksymalna wielkość: 110x15 mm. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach:. 1a, 2a, 3a, 4a, 5. - Smycz - 400 szt. Wymiary: szerokość 20 mm, długość 500 mm. Wykonana metodą sublimacji. Metalowa załączka. Metalowy uchwyt do kluczy. Uchwyt na komórkę. Nadruk dwustronny, technika tampodruk. Nadruk składa się z logotypów wymienionych w załącznikach: 1a, 2a, 3a, 4a,. Preferowany kolor: zielony (C:M:Y:K 55:0:100:0)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roll- up.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roll- up. Wymiary: 100 cm x 200 cm (+/- 10 cm). Podstawa - aluminiowa anodowana kaseta z pojedynczym mechanizmem zwijającym i podwójnymi nóżkami, kolor srebrny, aluminiowy maszt. Nadruk min. 720 dpi. - projekt zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Materiał będący miejscem nadruku ma być wykonany z nie gniotącej się, nie rozdzierającej się tkaniny powlekanej PCV z warstwą antyrefleksyjną. Roll-up zaopatrzony w torbę transportową. Nadruk według projektu Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.