eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Ropczyce: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej
Numer ogłoszenia: 137633 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, fax 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.rze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja urządzeń do monitoringu dla 8 jednostek organizacyjnych Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego w ramach programu pn. Osoby niepełnosprawne w służbie publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż urządzeń, wykonanie instalacji okablowania, uruchomienie systemu z rejestracją cyfrową obrazu z 16 kamer wskazanych przez zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników. Dodatkowo Wykonawca zamontuje urządzenia i wykona instalację okablowania do stanowiska obserwacji dla 4 kamer. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących obiektach: a)Zespół Szkół im. Ks. Dr Jana Zwierza w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 14 - 1 kpl. b)Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Piotra Skargi w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Fabryczna 5 - 1 kpl. c)Zespół Szkół Zawodowych im. Prof. Karola Olszewskiego w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Wyspiańskiego 2 - 1 kpl. d)Liceum Ogólnokształcące w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 12 - 1 kpl. e)Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Wyszyńskiego 14 - 1 kpl. f)Dom Pomocy Społecznej w Lubzinie 39-102 Lubzina 47 - 1 kpl. g)Dom Pomocy Społecznej w Rudzie 39-122 Kamionka, Ruda 102 - 1 kpl. h)Zespół Szkół Agro - Technicznych im. Wincentego Witosa w Ropczycach 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 13 - 1 kpl. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne są zawarte w specyfikacji technicznej, którą stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony, a oferta zostanie odrzucona. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) uzupełniona specyfikacja techniczna - opis przedmiotu zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 1 b) wypełniony maszynowo lub komputerowo formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji c) formularz cenowy sporządzony wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji d) zaakceptowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 e) upoważnienie do podpisania oferty i wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym, na druku stanowiącym załącznik nr 5 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.rze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 225 lub 226 w godzinach od 8.00 do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, II piętro, pok. 314. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2007r. o godz. 10.05 w Starostwie Powiatowym w Ropczycach w pokoju 228.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia został określony dwuetapowo: - dostawa urządzeń, montaż i instalacja systemu - do 28.09.2007r. - przeszkolenie pracowników obsługujących system - do 30.10.2007r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.