eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZESPOLE BUDYNKÓW BIURA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Szczecinek: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZESPOLE BUDYNKÓW BIURA
Numer ogłoszenia: 137632 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku, ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726300, fax 094 3726301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W ZESPOLE BUDYNKÓW BIURA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. Zabezpieczenie konstrukcyjne budynku C; 2. Przebudowa pomieszczeń nr 27 i 39, oraz wzmocnienie masztu na strychu w budynku B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 5 348.52 PLN (słownie: pięć tysięcy trzysta czterdzieści osiem 52/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 835.24 PLN (słownie: osiemset trzydzieści pięć 24/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena: spełnia - nie spełnia. 2 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierownik budowy - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w rozdz. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (z późn. zm.), potwierdzeniem czego będzie posiadanie uprawnień budowlanych wydanych przez organ samorządu zawodowego oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena: spełnia - nie spełnia. 3 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena: spełnia - nie spełnia. 4 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24. Ocena: spełnia - nie spełnia. 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 78-400 Szczecinek, ul. Mickiewicza 2, pok. 7c.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawijącego, pokój: Kancelaria biura rdLP (bud. C).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabezpieczenie konstrukcyjne budynku C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie wzdłuż ścian podłoża placu utwardzonego, - wykonanie odkrywek ścian fundamentowych, - rozebranie ścian, - wykonanie wykopów pod stopy i ławy fundamentowe, - wykonanie pali szpilkowych, - wykonanie żelbetowych stóp i ław fundamentowych, - wykonanie stalowej konstrukcji wsporczej, - wykonanie ścian, - zasypanie wykopów z ustabilizowaną zasypką, - wykonanie warstw posadzek i placu utwardzonego, - wykonanie robót wykończeniowych, - uporządkowanie terenu i jego zagospodarowanie, zgodnie z projektem budowlanym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa pomieszczeń nr 27 i 39, oraz wzmocnienie masztu na strychu w budynku B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka stropu drewnianego nad pomieszczeniem nr 15, - wykonanie stropu WPS nad pomieszczeniem nr 15, - montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniu nr 27, - rozbiórka ścianki działowej w pomieszczeniu nr 39, - odciążenie stropu nad pomieszczeniem nr 27, - wykonanie ocieplenia połaci dachowej i stropu (pomieszczenie nr 39), - wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniach, - tynkowanie i malowanie pomieszczeń, - wzmocnienie masztu na strychu, zgodnie z projektem budowlanym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.