eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniuBudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Drzecin, gmina Słubice (działka nr 223/1).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Słubice: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Drzecin, gmina Słubice (działka nr 223/1).
Numer ogłoszenia: 137629 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69309 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7372000, faks 095 7582880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Drzecin, gmina Słubice (działka nr 223/1)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: ,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Drzecin , gmina Słubice( działka 223/1) - powierzchnia zabudowy 221,30m2 - powierzchnia użytkowa 193,50m2 - kubatura 1269,55m3 Inspektor nadzoru ma następujące obowiązki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010.243.1623 ) i wytycznymi instytucji dotyczących dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu w ramach PROW na lata 2007 - 2013: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2.sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 3.sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazanie ich do użytkowania, 4.potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, 5.prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą, 6.kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 7.rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 8.kontrola i weryfikacja przekładanych przedmiarów robót, kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, 9.potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zleceniodawcą i Wykonawcą, 10.składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zleceniodawcę z Wykonawcą, w terminie do 7 - go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 11.uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 12.udział w spotkaniach organizowanych przez Zleceniodawcę w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 13.przygotowanie w imieniu Zleceniodawcy kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Słubicach i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zleceniodawcy, 14.przygotowanie oraz przedłożenie Zleceniodawcy, w terminie 15 dni od daty podpisania protokółu końcowego budowy, sprawozdania z realizacji inwestycji, 15.uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, Zleceniobiorca jest zobowiązany wykonać swą funkcję z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej dbając o bezpieczeństwo ludzi i jakość wykonywanych robót oraz terminowość zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zadania, 16.uczestniczenie w kontroli przeprowadzonej przez Instytucję Zarządzającą lub inną uprawnioną do tego instytucję, a dotyczącej elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu w ramach PROW, 17.realizacja usługi w oparciu o obowiązujące przepisy, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, najlepszą praktyką zawodową i zgodnie z wytycznymi instytucji, która dofinansowuje Projekt w ramach PROW, 18. uczestnictwo inspektorów nadzoru na budowie minimum 2 razy w tygodniu, potwierdzone w dzienniku budowy, 19. uczestnictwo inspektorów nadzoru przy przeglądach gwarancyjnych w okresie 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku jest zobowiązany na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Elektrycznych, Kazimierz Borkowski, ul. Wandy 8A/3, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7791,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4428,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4428,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.