eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Świerczyna, Józefin, Studzianki i Studzianki-Kolonia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Zakrzówek: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Świerczyna, Józefin, Studzianki i Studzianki-Kolonia
Numer ogłoszenia: 137625 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105083 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji polegającej na rozbudowie sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Świerczyna, Józefin, Studzianki i Studzianki-Kolonia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) Sprawowanie w imieniu Inwestora nadzoru inwestorskiego nad całością robót budowlanych zadania inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową; 2) Wykonywanie wszystkich obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26 i 27 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 3) Rozliczenie budowy z Wykonawcą robót. 4) Rozliczenie budowy z Zamawiającym. 5) Kontrola zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie harmonogramem realizacji. 6) Inspektor zobowiązany jest do odbioru robót zanikających zgłoszonych do odbioru wpisem w dzienniku budowy w terminie 3 dni od momentu dokonania takowego wpisu. 7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 8) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 9) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót. 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 11) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad i kontrolowanie rozliczeń budowy. 12) Inspektor zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o realizacji robót, ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu realizacji inwestycji. 13) Inspektor zobowiązany jest do bieżącej kontroli realizacji robót poprzez wizytowanie terenu budowy w całym okresie realizacji robót. 14) Udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi oraz stwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze. 15) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji. 16) Opiniowanie ewentualnych Podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych. 17) Opiniowanie ewentualnych wniosków Wykonawcy robót w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia. 18) Analizowanie harmonogramu robót, wnioskowanie do wykonawcy robót o jego ewentualną korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia. 19) Bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym; 20) Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy robót wszelkich materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę robót wszelkich dla nich koniecznych prób i testów. 21) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz. 22) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 23) Kontrolowanie ilości i wartości prowadzonych robót w okresach miesięcznych; finansowe rozliczenie poszczególnych zadań oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem miejsca ich składowania. 24) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, przedstawicieli Instytucji Wdrażającej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 25) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do odpowiednich instytucji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 26) Wnioskowanie o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę robót skrócenia terminu wykonania prac. 27) Przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych do sporządzenia przez Zamawiającego projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych w terminach umożliwiających Inwestorowi wywiązanie się ze zobowiązań umownych, a także poświadczanie i opiniowanie dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez wykonawcę robót budowlanych tj. m.in.: a) zatwierdzanie i przekazywanie Zamawiającemu sporządzonych przez Wykonawcę robót - robót częściowych protokołów odbioru robót poświadczających częściowe świadectwa płatności wystawione przez Wykonawcę robót, b) przygotowanie innych materiałów źródłowych, które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Zamawiającego sprawozdawczości i rozliczeń w ramach procedur unijnych i wymagań odpowiednich instytucji, c) sprawozdanie końcowe z realizacji umowy. 28) Sprawdzanie zestawień wykonanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę. 29) Przyjmowanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy na powyższy zakres. Przekazywanie zaopiniowanych wniosków Zamawiającemu. 30) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. 31) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. 32) Stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę robót; 33) Współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Wykonawca robót przygotowuje dla Zamawiającemu propozycje koniecznych działań. 2. Niezależnie od wyżej określonych obowiązków, Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w zakresie: 1) Nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 2) Uczestniczenia w przygotowaniu i koordynacji umów na dostawę energii elektrycznej, wody, itp., niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, 3) Uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 4) Sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawcy robót, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 5) Udziału w przygotowaniu rozliczeń związanych z realizacją niniejszej inwestycji dofinansowanej w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętej PROW na lata 2007 - 2013, 6) Udziału w opracowywaniu raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. 3. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana przy następujących etapach wynikających z wykonania robót budowlanych: 1) W etapie I wykonane zostaną: sieć główna PVC dz160 w obrębach geodezyjnych Studzianki i Świerczyna. wraz z przyłączami w miejscowościach Studzianki-Kolonia i Świerczyna. 2) W etapie II wykonane zostaną sieć główna dz. 110 oraz przyłącza w obrębach geodezyjnych Kolonia Studzianki, Świerczyna i Józefin Kolonia. 4. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach operacji pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Świerczyna, Józefin, Studzianki i Studzianki-Kolonia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Budzyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą KBSystems Krzysztof Budzyński, ul. Bp. M. Fulmana 6/31, 20-492 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16479,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5842,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5842,50 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.