eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg wojewódzkich - 3 zadania (RDW Jasło, RDW Lubaczów, RDW Łańcut)1) Zadanie Nr 1 RDW Jasło - droga wojewódzka Nr 989 Strzyżów - Lutcza km 3+270 - 6+270; 2) Zadanie Nr 2 RDW Lubaczów - droga wojewódzka Nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Rzeszów: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg wojewódzkich - 3 zadania (RDW Jasło, RDW Lubaczów, RDW Łańcut): 1) Zadanie Nr 1 RDW Jasło - droga wojewódzka Nr 989 Strzyżów - Lutcza km 3+270 - 6+270; 2) Zadanie Nr 2 RDW Lubaczów - droga wojewódzka Nr 867 Sieniawa - Hrebenne km 41+100 - 42+200, 57+460 - 57+815, 60+600 - 62+200, 67+900 - 69+810, i 70+000 - 71+400; 3) Zadanie Nr 3 RDW Łańcut - droga wojewódzka Nr 835 Lublin - Grabownica Starzeńska na odcinku Jawornik Polski - Szklary km 178+604 - 180+600
Numer ogłoszenia: 137607 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg wojewódzkich - 3 zadania (RDW Jasło, RDW Lubaczów, RDW Łańcut): 1) Zadanie Nr 1 RDW Jasło - droga wojewódzka Nr 989 Strzyżów - Lutcza km 3+270 - 6+270; 2) Zadanie Nr 2 RDW Lubaczów - droga wojewódzka Nr 867 Sieniawa - Hrebenne km 41+100 - 42+200, 57+460 - 57+815, 60+600 - 62+200, 67+900 - 69+810, i 70+000 - 71+400; 3) Zadanie Nr 3 RDW Łańcut - droga wojewódzka Nr 835 Lublin - Grabownica Starzeńska na odcinku Jawornik Polski - Szklary km 178+604 - 180+600.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony jest w Rozdziale III Kosztorys ofertowy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Zadanie Nr 1 RDW Jasło: 1 939,00 PLN 2) Zadanie Nr 2 RDW Lubaczów: 3 045,00 PLN 3) Zadanie Nr 3 RDW Łańcut: 4 428,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Stanowisko -Kierownik budowy,całkowite doświadczenie min.3 lata; UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3 dysponują potencjałem sprzętowym - min.: 1) zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz. 2) rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 95% 3) walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg 4) walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg 5) walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki 6) szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka) 7) skrapiarka bitumu 8) rozsypywarka kruszywa 9) frezarka drogowa 10)środek transportowy 4 posiadają doświadczenie w realizacji robót : -Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 50 000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 5 udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 6 dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych: -ilość i jakość użytego kruszywa i emulsji. 7 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II,. Nie dopuszcza sie podwykonawstwa. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w nastepujący sposób:oświadczenia i dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2 Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5 Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6 Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7 Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiacego załączniknr 5 do oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8 Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9 Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych. 10 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów tel. (0-17) 860-94-50 fax. (0-17) 860-94-56 REGON 690587670 ogłasza PRZETARG NIEOGRANICZONY na : Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg wojewódzkich - 3 zadania (RDW Jasło, RDW Lubaczów, RDW Łańcut): Zadanie Nr 1 RDW Jasło - droga wojewódzka Nr 989 Strzyżów - Lutcza km 3+270 - 6+270.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony jest w Rozdziale III Kosztorys ofertowy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg wojewódzkich - 3 zadania (RDW Jasło, RDW Lubaczów, RDW Łańcut): Zadanie Nr 2 RDW Lubaczów - droga wojewódzka Nr 867 Sieniawa - Hrebenne km 41+100 - 42+200, 57+460 - 57+815, 60+600 - 62+200, 67+900 - 69+810, i 70+000 - 71+400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony jest w Rozdziale III Kosztorys ofertowy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg wojewódzkich - 3 zadania (RDW Jasło, RDW Lubaczów, RDW Łańcut): Zadanie Nr 3 RDW Łańcut - droga wojewódzka Nr 835 Lublin - Grabownica Starzeńska na odcinku Jawornik Polski - Szklary km 178+604 - 180+600.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zakres robót określony jest w Rozdziale III Kosztorys ofertowy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.