To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Świętoszów: DOSTAWA MATERIAŁÓW SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA.
Numer ogłoszenia: 137606 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106770 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350, ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SŁUŻĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładowaniem do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego materiałów i środków służących ochronie środowiska w następującym asortymencie, ilościach i cenach - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. 3.Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim. 4.Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia materiałów do JW 5350 za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. 5.Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 6.Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. 7.Przedmiot umowy określony w ust. 1 musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 8.Przedmiot umowy będzie dostarczany na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynów Zamawiającego po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy, oraz rozładowany do pomieszczeń magazynowych. 9.Magazyny Zamawiającego: 1)SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2, 59-726 Świętoszów 2)SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań; 3)SOI Dobre n /Kwisą, 67-320 Małomice; 4)SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec; 5)SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów. 10.Koszt transportu i ryzyko związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. 11.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12.Przyjęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 13.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w dwóch transzach - każda w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia w ilości i asortymencie określonym telefonicznie lub pisemnie przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy w poszczególnych SOI. Materiały mające określony termin przydatności do użycia powinny być dostarczone do Zamawiającego z min 75% rezerwą tego terminu. 14.W przypadku nagłego zmniejszenia lub zwiększenia potrzeb Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość odwołania zamówionej części towaru lub jej zwiększenia dostępnymi środkami łączności, nie później niż w dniu poprzedzającym dostarczenie zamówionego już towaru. 15.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły w sposób zapewniający ich umieszczenie w pomieszczeniu magazynowym wskazanym przez Zamawiającego, umożliwiający kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych artykułów oraz zapewniający właściwy obieg dokumentów dostawy. 16.W przypadku zakwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany zakwestionowanej partii towaru w terminie uzgodnionym przez obie strony umowy na towar wolny od wad. 17.Wykrycie wad lub usterek towaru po odbiorze nie pozbawia Zamawiającego uprawnień wynikających z umowy oraz możliwości dochodzenia od Wykonawcy roszczeń na zasadach ogólnych. 18.Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 19.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu dostawy wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa atesty, certyfikaty zgodności, dokumenty nadania znaku jakościowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP SERW Stanisław Echilczuk, Mirosław Kuziuk sp. jawna, ul. Marecka 66a, Zielonka, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155236,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130777,29
Oferta z najniższą ceną: 130777,29 / Oferta z najwyższą ceną: 156206,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont posadzki w budynku stolarni nr 41 w kompleksie 0550 Dobre n/Kwisą.
- Remont części dachu budynku nr 26 w kompleksie 3008 w Bolesławcu
- Świadczenie usługi przez tłumaczy języka ukraińskiego do tłumaczenia konsekutywnego oraz tekstów pisanych z języka polskiego na język ukraiński oraz z języka ukraińskiego na język polski
- Przegląd oraz serwisowanie urządzeń instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic oraz urządzeń klimatyzacyjnych na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
- Dostawa 250 szt. koszy na śmieci 80 l wraz z komponentami
- Dostawa kontenerów KP-7 i 5,0 m3
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA DO MAGAZYNÓW W WĘDRZYNIE I KROŚNIE ODRZAŃSKIM
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.