eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Gminy Łobez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Łobez: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Gminy Łobez
Numer ogłoszenia: 1375 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobez , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, faks 091 3974373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Gminy Łobez.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową nieruchomości opracowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami tym ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) stanowiących własność Gminy Łobez z podziałem na następujące części: Część 1 Wycena lokali mieszkalnych wraz z częściami przynależnymi i wspólnymi oraz udziałem we współwłasności lub współużytkowaniu wieczystym gruntu i sporządzenie szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych do nich, Aktualizacja wyceny lokali i budynków mieszkalnych Aktualizacja wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 5 szt. Część 2 Wycena działek przeznaczonych pod zabudowę: - garaży, - budynków usługowo - handlowych, - budynków mieszkalnych, - letniskową i pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 12 szt. Część 3 Wycena działek przeznaczonych na cele rolne Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 4 Wycena działek zabudowanych: - budynkami mieszkalnymi, budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi, - garażami, - budynkami usługowymi, - budynkami gospodarczymi, - pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 3 szt. Część 5 Wycena lokali usługowo - handlowych w budynkach wielolokalowych wraz z częścią ułamkową gruntu Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 1 szt. Część 6 Inwentaryzacja: - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice + pomieszczenia gospodarcze) - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice) Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 7 Wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z wyliczeniem wartości według udziału w gruncie Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 65 szt. Część 8 Wycena działek do ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 9 Wycena działek do ustanowienia służebności na rzecz przedsiębiorstw Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 10 Sporządzenie w jednej cenie dwóch operatów szacunkowych w celach: - aktualizacja opłaty rocznej - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 200 szt. Podane ilości dla danej części są ilościami przewidywalnymi stanowiące orientacyjne dane służące do oceny oferty i nie stanowią zobowiązania wobec wykonawcy, co do ilości wykonania operatów szacunkowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych dla każdej z części. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył operat szacunkowy dla każdej z nieruchomości w dwóch egzemplarzach. Koszty związane z uzyskaniem wszelkich danych o nieruchomościach, niezbędnych dla prawidłowej realizacji niniejszego zadania, a w szczególności danych z operatu ewidencji gruntów Starostwa Powiatowego w Łobzie, obciążają Wykonawcę. Zamawiający wymaga opracowanie poszczególnych usług polegających na sporządzeniu określonych opracowań dotyczących nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Łobez w terminie nie dłuższym niż do 14 dni od dnia przekazania zlecenia pisemnie lub telefonicznie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane ustawą z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie pkt 11 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w pkt 7 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena lokali mieszkalnych wraz z częściami przynależnymi i wspólnymi oraz udziałem we współwłasności lub współużytkowaniu wieczystym gruntu i sporządzenie szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych do nich, Aktualizacja wyceny lokali i budynków mieszkalnych Aktualizacja wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokali mieszkalnych wraz z częściami przynależnymi i wspólnymi oraz udziałem we współwłasności lub współużytkowaniu wieczystym gruntu i sporządzenie szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych do nich, Aktualizacja wyceny lokali i budynków mieszkalnych Aktualizacja wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena działek przeznaczonych pod zabudowę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek przeznaczonych pod zabudowę: - garaży, - budynków usługowo - handlowych, - budynków mieszkalnych, - letniskową i pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena działek przeznaczonych na cele rolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek przeznaczonych na cele rolne Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena działek zabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek zabudowanych: - budynkami mieszkalnymi, budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi, - garażami, - budynkami usługowymi, - budynkami gospodarczymi, - pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena lokali usługowo - handlowych w budynkach wielolokalowych wraz z częścią ułamkową gruntu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokali usługowo - handlowych w budynkach wielolokalowych wraz z częścią ułamkową gruntu Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inwentaryzacja lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja: - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice + pomieszczenia gospodarcze) - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice) Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z wyliczeniem wartości według udziału w gruncie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z wyliczeniem wartości według udziału w gruncie Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 65 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena działek do ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek do ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycena działek do ustanowienia służebności na rzecz przedsiębiorstw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek do ustanowienia służebności na rzecz przedsiębiorstw Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sporządzenie w jednej cenie dwóch operatów szacunkowych w celach: - aktualizacja opłaty rocznej - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie w jednej cenie dwóch operatów szacunkowych w celach: - aktualizacja opłaty rocznej - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.