Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Łobez: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Gminy Łobez
Numer ogłoszenia: 1375 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łobez , ul. Niepodległości 13, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3974001, faks 091 3974373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Gminy Łobez.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających aktualną wartość rynkową nieruchomości opracowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami tym ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) stanowiących własność Gminy Łobez z podziałem na następujące części: Część 1 Wycena lokali mieszkalnych wraz z częściami przynależnymi i wspólnymi oraz udziałem we współwłasności lub współużytkowaniu wieczystym gruntu i sporządzenie szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych do nich, Aktualizacja wyceny lokali i budynków mieszkalnych Aktualizacja wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 5 szt. Część 2 Wycena działek przeznaczonych pod zabudowę: - garaży, - budynków usługowo - handlowych, - budynków mieszkalnych, - letniskową i pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 12 szt. Część 3 Wycena działek przeznaczonych na cele rolne Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 4 Wycena działek zabudowanych: - budynkami mieszkalnymi, budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi, - garażami, - budynkami usługowymi, - budynkami gospodarczymi, - pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 3 szt. Część 5 Wycena lokali usługowo - handlowych w budynkach wielolokalowych wraz z częścią ułamkową gruntu Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 1 szt. Część 6 Inwentaryzacja: - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice + pomieszczenia gospodarcze) - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice) Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 7 Wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z wyliczeniem wartości według udziału w gruncie Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 65 szt. Część 8 Wycena działek do ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 9 Wycena działek do ustanowienia służebności na rzecz przedsiębiorstw Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt. Część 10 Sporządzenie w jednej cenie dwóch operatów szacunkowych w celach: - aktualizacja opłaty rocznej - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 200 szt. Podane ilości dla danej części są ilościami przewidywalnymi stanowiące orientacyjne dane służące do oceny oferty i nie stanowią zobowiązania wobec wykonawcy, co do ilości wykonania operatów szacunkowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilościowych dla każdej z części. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył operat szacunkowy dla każdej z nieruchomości w dwóch egzemplarzach. Koszty związane z uzyskaniem wszelkich danych o nieruchomościach, niezbędnych dla prawidłowej realizacji niniejszego zadania, a w szczególności danych z operatu ewidencji gruntów Starostwa Powiatowego w Łobzie, obciążają Wykonawcę. Zamawiający wymaga opracowanie poszczególnych usług polegających na sporządzeniu określonych opracowań dotyczących nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Łobez w terminie nie dłuższym niż do 14 dni od dnia przekazania zlecenia pisemnie lub telefonicznie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane ustawą z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie pkt 11 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w pkt 7 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
73-150 Łobez
ul. Niepodległości 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 73-150 Łobez ul. Niepodległości 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena lokali mieszkalnych wraz z częściami przynależnymi i wspólnymi oraz udziałem we współwłasności lub współużytkowaniu wieczystym gruntu i sporządzenie szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych do nich, Aktualizacja wyceny lokali i budynków mieszkalnych Aktualizacja wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokali mieszkalnych wraz z częściami przynależnymi i wspólnymi oraz udziałem we współwłasności lub współużytkowaniu wieczystym gruntu i sporządzenie szkiców lokali i pomieszczeń przynależnych do nich, Aktualizacja wyceny lokali i budynków mieszkalnych Aktualizacja wysokości udziałów w częściach wspólnych nieruchomości Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena działek przeznaczonych pod zabudowę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek przeznaczonych pod zabudowę: - garaży, - budynków usługowo - handlowych, - budynków mieszkalnych, - letniskową i pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena działek przeznaczonych na cele rolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek przeznaczonych na cele rolne Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena działek zabudowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek zabudowanych: - budynkami mieszkalnymi, budynkiem mieszkalnym i budynkami gospodarczymi, - garażami, - budynkami usługowymi, - budynkami gospodarczymi, - pozostałe Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena lokali usługowo - handlowych w budynkach wielolokalowych wraz z częścią ułamkową gruntu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena lokali usługowo - handlowych w budynkach wielolokalowych wraz z częścią ułamkową gruntu Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inwentaryzacja lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja: - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice + pomieszczenia gospodarcze) - lokali w budynkach mieszkalno - usługowych + pomieszczenia przynależne (piwnice) Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z wyliczeniem wartości według udziału w gruncie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z wyliczeniem wartości według udziału w gruncie Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 65 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wycena działek do ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek do ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wycena działek do ustanowienia służebności na rzecz przedsiębiorstw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena działek do ustanowienia służebności na rzecz przedsiębiorstw Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sporządzenie w jednej cenie dwóch operatów szacunkowych w celach: - aktualizacja opłaty rocznej - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie w jednej cenie dwóch operatów szacunkowych w celach: - aktualizacja opłaty rocznej - przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Przewidywalna ilość nieruchomości do szacunku - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie od 4 do 7 operatów szacunkowych nieruchomości
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Ofiar Firleja, ul. Witosa oraz ul. Zachodniej.
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 6
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.