eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Morawica: Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011
Numer ogłoszenia: 137510 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D nr sprawy EZP-252-14/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby modernizowanego pawilonu D wraz z montażem według asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety) : Pakiet nr I - wyposażenie podstawowe Pakiet nr II - sprzęt AGD - lodówki, czajniki Pakiet nr III - lampy bakteriobójcze Pakiet nr IV - leżanka lekarska Pakiet nr V - wyposażenie różne Pakiet nr VI - sprzęt do sprzątania Pakiet nr VII - sprzęt biurowy Pakiet nr VIII - sprzęt RTV Pakiet nr IX - zestawy komputerowe Pakiet nr X - poręcze i listwy systemowe Pakiet nr XI - rolety, wertikale, folia 3. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 2 do siwz oraz załącznikach do pakietów I i IX. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.71.00.00-2, 31.51.50.00-9, 33.19.20.00-2, 39.29.00.00-1, 39.71.34.10-0, 30.19.14.00-8, 32.30.00.00-6, 30.21.33.00-8, 19.52.00.00-7, 39.51.54.10-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę (w przypadku wykazania więcej niż 1 dostawy każda) o wartości minimum: Pakietu nr I - 150.000 zł. brutto, Pakietu nr V - 19.000 zł. brutto, Pakietu nr VI - 15.000 zł. brutto, Pakietu nr VIII - 17.000 zł. brutto, Pakietu nr IX - 15.000 zł. brutto, Pakietu nr X - 80.000 zł. brutto, Pakietu nr XI - 38.000 zł. brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiącego załącznik Nr 2 oraz opieczętowane i podpisane zał. do pakietów; c) aktualne atesty lub certyfikaty CE/deklarację zgodności CE na materiały z których będą wykonywane meble, oraz sprzęt zgodnie z wymogami zamawiającego. d) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim) dotyczy sprzętu dla którego zamawiający opisał parametry minimalne. e) oświadczenie z mocy art. 36 ust. 4 ustawy w sprawie podwykonawców - załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji; f) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy osób fizycznych;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania zmian umowy: 1. Wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do asortymenty, którego zmiana dotyczy; b) Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wraz z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia, w tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego z tego tytułu. 2. Terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: a) Trudnościami w nabyciu materiałów z przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; b) Następstwem wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) Następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji. 3. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) Niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w formularzu cenowym spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 20 zł. płatne w kasie ŚCP lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:45, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane będzie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu indywidualnego, Działanie 5.1. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia, Oś.5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie podstawowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: meble określone w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lodówki czajniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lampy bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampy bakteriobójcze przyścienne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leżanka lekarska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leżanka lekarska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na mydło, dozowniki , lustra, kosze na śmieci, popielnice itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do sprzątania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szorowarka, odkurzacz, wózki do sprzątania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarki, tablice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nagłaśniający,projektor, DVD, telewizory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery,drukarki,monitory.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Listwy i poręcze systemowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: listwy i poręcze systemowe zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rolety,wertikale,folia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety,wertikale,folia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.