eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja węzła cieplnego w budynku przedszkola Nr 218 przy ul. Rechniewskiego 5b w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Warszawa: Modernizacja węzła cieplnego w budynku przedszkola Nr 218 przy ul. Rechniewskiego 5b w Warszawie
Numer ogłoszenia: 137483 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe , ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3380826, faks 022 3380369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzła cieplnego w budynku przedszkola Nr 218 przy ul. Rechniewskiego 5b w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje branże: sanitarną, elektryczną, budowlaną. Zakres prac do wykonania: Roboty sanitarne: demontaż istniejących urządzeń technologicznych, rurociągów i armatury, montaż urządzeń technologicznych według dokumentacji technicznej, montaż automatyki, badanie instalacji, zabezpieczenie antykorozyjne, wykonanie izolacji termicznej, regulacja działania instalacji, Roboty elektryczne: demontaż istniejącego okablowania, wykonanie instalacji siły, rozdzielnica węzła, linia zasilająca rozdzielnicę (z tablicy głównej budynku w istniejącej trasie), instalacja ochrony od porażeń, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja elektryczna zasilenia urządzeń automatycznej regulacji co. , cw, instalacja oświetlenia elektrycznego. Roboty ogólnobudowlane: wyrównanie szlichty i ułożenie gresu wraz z cokolikiem, reperacje po przekuciach, reperacje tynków na ścianach i suficie, malowanie farbą emulsyjną (lamperia do wysokości 1,50 m), kraty siatkowe w otworach okiennych, udrożnienie istniejącej wentylacji grawitacyjnej, wymiana drzwi stalowych do pomieszczenia węzła, wywóz gruzu i złomu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.41 - Roboty grzewcze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w wysokości 2.900 PLN w terminie do 10.09.2009 r. do godz. 12.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z dnia 20 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia określone j.n.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: a)wykonali należycie i terminowo w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 roboty budowlane (najlepiej w obiektach oświatowych) obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia (modernizację węzłów cieplnych) o wartości brutto min. 150 tys. PLN każda, b)dysponują lub będą dysponować nw. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego), które przewidziane będą do nadzoru i kierowania robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz 6 osobami posiadającymi nw. kwalifikacje, które przewidziane będą do realizacji zadania: 3 monterami sanitarnymi z przygotowaniem zawodowym, w tym 2 spawaczami z aktualną książeczką spawacza, 1 monterem elektrycznym z przygotowaniem zawodowym i aktualnym świadectwem kwalifikacji SEP, 2 robotnikami ogólnobudowlanymi, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą: a)posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia), 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą stosowne oświadczenie i wykażą, że: a)wnieśli wadium w wysokości 2.900 PLN w terminie do 10.09.2009 r. do godz. 12.00. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: I.Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. II.Wzór umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. III.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy + przedmiar robót) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki Nr 6 i 7 do SIWZ. IV.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie: 3 robót budowlanych (najlepiej w obiektach oświatowych) obejmujących roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia (modernizację węzłów cieplnych) o wartości brutto min. 150 tys. PLN każda . Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2)wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie min.: 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3 monterów sanitarnych z przygotowaniem zawodowym, w tym 2 spawaczy z aktualną książeczką spawacza, 1 montera elektrycznego z przygotowaniem zawodowym i aktualnym świadectwem kwalifikacji SEP, 2 robotników ogólnobudowlanych, W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), Wykonawca wskazał osoby udostępniane przez inne podmioty. 3)uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz innych uprawnień osób wskazanych w wykazie wg pkt. 2). W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)polisy ubezpieczenia OC o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna - składa dokument ubezpieczenia łącznie. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1)oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie. 2)dowodu wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w Części VI SIWZ. Uwaga: Dokumenty dodatkowe złożone w ofercie nie będą brane pod uwagę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz SIWZ można otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub odebrać osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 W-wa, parter - stanowiska 4 lub 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Wydział Obsługi Mieszkańców przy ul. Grochowskiej 274, parter, okienko 4 i 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.