eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i montaż dwóch sztuk dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000 lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlano-instalacyjnymi w oparciu o dokumentację technicz



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Białystok: Dostawa i montaż dwóch sztuk dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000 lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlano-instalacyjnymi w oparciu o dokumentację techniczą opracowaną uprzednio przez Wykonawcę.
Numer ogłoszenia: 137453 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 10a, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6526215, fax 085 6526219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poi.bialystok.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwóch sztuk dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000 lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlano-instalacyjnymi w oparciu o dokumentację techniczą opracowaną uprzednio przez Wykonawcę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dwóch szt. dźwigów osobowych w siedzibie Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 8 z demontażem istniejących dźwigów wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi w oparciu o dokumentacją techniczną uprzednio opracowaną przez Wykonawcę, uzgodnioną z UDT. III.1. Zakres zamówienia do wykonania i wymagania szczegółowe: 1. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego szybu i maszynowni wraz z dokonaniem szczegółowych pomiarów, niezbędnych do opracowania przez Wykonawcę dokumentacji technicznej wykonawczej, 2. sporządzenie dokumentacji technicznej związanej z wymianą dźwigów i uzgodnienie jej z UDT i rzeczoznawcą ds. p.poż i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego i Inwestora, niezwłoczne przystąpienie do robót, 3. demontaż istniejących dźwigów wraz z pracami zabezpieczającymi dostęp do strefy budowy. Zdemontowane podzespoły i części Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i dokona na swój koszt ich wywozu i utylizacji w sposób określony w tym zakresie przepisami prawa, przedstawiając Zamawiającemu dokument złomowania (utylizacji) części dźwigowych. 4. wykonanie niezbędnych prac budowlanych związanych: - z obróbką drzwi na przystankach, wymianą drzwi do maszynowni - z odnowieniem szybów i maszynowni, naprawę wokół elementów sygnalizacji, - z wymianą posadzki w maszynowni, - z oświetleniem i wentylacją szybów - z dostosowaniem istniejących szybów i maszynowni do potrzeb nowych dźwigów, 5. kompletacja i dostawa 2 szt. nowych dźwigów osobowych, 6. montaż nowych dźwigów w standardzie i wyposażeniu określonym przez Zamawiającego wraz z zasilaniem elektrycznym, w oparciu o dokumentację techniczną uzgodnioną z UDT i rzeczoznawcą p.poż., zatwierdzoną przez Zamawiającego i Inwestora, 7. wykonanie na własny koszt: pomiarów elektrycznych, badań technicznych, rozruchu , prób, przeprowadzenia oceny zgodności przez Jednostkę Notyfikowaną UDT zakończoną certyfikatem, stwierdzającym zgodność wykonanych dźwigów z obowiązującymi przepisami i dopuszczającej nowe dźwigi do eksploatacji i rejestracji w UDT. 8. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości na zamontowane dźwigi z robotami budowlano-instalacyjnymi, licząc od daty podpisania protokółu odbioru końcowego i przekazania dźwigów do eksploatacji i wydania deklaracji zgodności WE. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji będzie utrzymywał dźwigi we właściwej i stałej sprawności technicznej we współpracy z firmą konserwującą dźwigi, wybraną przez Użytkownika. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z: a) dokumentacją techniczną uzgodnioną z UDT, rzeczoznawcą p.poż i innymi wytycznymi producenta dźwigów, b) obowiązującymi Dyrektywami Dźwigowymi Unii Europejskiej, c) obowiązującymi przepisami o Dozorze Technicznym (Dz.U.z 2000 r. Nr 122 poz.1321 ze zmianami, d) obowiązującymi przepisami instalowania dźwigów osobowych, e) zasadami wiedzy technicznej, normami i przepisami prawnymi w tym zakresie, f) zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą. Wykonawca poda w ofercie wykaz producentów: zespołu napędowego dźwigów, sterowni, ramy kabinowej z chwytaczami, drzwi szybowych i kabinowych oraz ogranicznika prędkości, które zastosuje do montażu dźwigów. 10. Przed złożeniem oferty konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca montażu dźwigów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, z dokonaniem szczegółowych pomiarów celem skonfrontowania danych określonych przez Zamawiającego w pkt.III.2 SIWZ i uzyskaniem wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 11. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie biurowym w godzinach pracy Urzędu: od godz.8.30 do godz.18.00 12. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać w trakcie wykonywanych prac zasad bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie obiektu poprzez dokonanie sztywnych szczelnych obudów, głównie drzwi przystankowych z odpowiednią informacją pisemną a także dokonania zabezpieczeń mienia Użytkownika przed zniszczeniem. III.2. Charakterystyka techniczna montowanych dźwigów. - typ dźwigu - osobowy z napędem elektrycznym - maszynownia górna (nad szybem dźwigowym) - udźwig - 450kg/6 osób - ilość przystanków - 9/9 - prędkość - 1 m/s - wysokość podnoszenia ok. 22,4 m - nadszybie 3460 mm - podszybie 1700 mm Kabina: Nieprzelotowa o wymiarach Sh x Gn - 1000 mm x 1180 mm, Wykonana ze stali nierdzewnej (wzór do uzgodnienia) Wyposażona w: lustro, panel sterowniczy, poręcz z tyłu pod lustrem, oświetlenie sufitowe, podłoga wyłożona wykładziną antypoślizgową, - drzwi kabinowe: automatycznie otwierane centralnie o wymiarach: 800 mm x 2000 mm, wykonane ze stali nierdzewnej, - drzwi szybowe: automatycznie otwierane centralnie o wymiarach: 800 mm x 2000 mm, wykonane ze stali nierdzewnej, - drzwi zabezpieczone świetlną kurtyną, - alarm w szybie, - wyposażona w instalację telefoniczną do łączenia z recepcją, - przyciski przystanków antywandal z oznaczeniem alfabetu Braillea, podświetlenie czerwonymi diodami sygnalizacyjnymi Sterowanie: - mikroprocesorowe wyposażone w falownik, - zbiorcze dwukierunkowe dla grupy dwóch dźwigów, - sygnalizacja: piętrowskazywacz na wszystkich przystankach z pokazaniem kierunku jazdy, Funkcje: - na przystanku Nr 1 - 0 czyt. parter - dźwig dostępny za pomocą karty magnetycznej, (parter na kasetę z czytnikiem karty magnetycznej; zamontowany w szybie dźwigu zasilacz czytnika, zasilany z obwodu administracyjnego), - po zakończonej jeździe dźwig oczekuje na wezwanie na przystanku Nr 2 ozn.1 - I piętro, - kasety wezwań typu antywandal i piętrowskazywaczy na przystankach ze stali nierdzewnej, - zjazd awaryjny po zaniku napięcia na parter z umożliwieniem wydostania się pasażerów poprzez otwarcie drzwi, - system informacji głosowej w kabinie, - cichobieżność dżwigu III. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w przyszłości zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI. SIWZ. 3. Warunki będą oceniane na podstawie druku ZP-17 (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia. Zamawiający wymaga aby osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadały wymagane przepisami uprawnienia i przynależały do właściwego samorządu zawodowego, c) wykaz wykonanych co najmniej 2 zamówień, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż kwota w ofercie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 2, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, c i d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty określone w pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument określony w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia zawarte w ust. 3 zdanie drugie stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem wszystkich składanych kserokopii może być dokonane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy i musi być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby poświadczającej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poi.bialystok.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji , 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 10 A, pokój 203 II piętro..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji, 15-703 Białystok,ul. Zwycięstwa 10 A, sekretariat - pokoj Nr 204 ,II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.