eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › USŁUGA WYKONYWANIA DIAGNOSTYK I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO - POWTÓRKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Tychy: USŁUGA WYKONYWANIA DIAGNOSTYK I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO - POWTÓRKA
Numer ogłoszenia: 137393 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84655 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: MEGREZ Sp. z o.o., ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 325 51 71, faks 32 325 52 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONYWANIA DIAGNOSTYK I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO - POWTÓRKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania diagnostyk i napraw sprzętu medycznego w Megrez Sp. z o.o. zgodnie z wykazem/opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu asortymentowo - cenowym załącznik nr 1 do SIWZ) a warunki realizacji zapisano we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Wspólny Słownik Zamówień: 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych - usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje czynności wymagane w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: - diagnostykę lub/i naprawę i zachowanie gotowości eksploatacyjnej sprzętu objętego niniejszym zamówieniem, - dokonywanie każdorazowo wpisów do paszportów technicznych sprzętu medycznego o wykonanych naprawach oraz o dopuszczeniu lub nie sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. 2) Diagnostyki obejmują w szczególności: - ocenę stanu technicznego sprzętu, - zlokalizowanie uszkodzenia, - dokonanie stosownego wpisu do paszportu technicznego, - pisemne przedstawienie Zamawiającemu oferty cenowej na naprawę sprzętu. 3) Naprawy obejmują w szczególności: - wymianę uszkodzonych elementów, - sprawdzenie prawidłowości działania, - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego, - prowadzenie na bieżąco dokumentacji napraw i dokonywanie stosownych wpisów do paszportów technicznych aparatury medycznej, - ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania diagnostyki lub/i naprawy, o których mowa w pkt. 2 i 3, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub pocztą elektroniczną przez przedstawiciela Zamawiającego. 5) Do opisu przedmiotu zamówienia dołączono załącznik Nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy/wykaz sprzętu. Sprzęt medyczny wymieniony w powyższym formularzu może ulec zmianie w wypadku wycofania sprzętu z użytku lub wprowadzenia innego poprzez sporządzenie aneksu. 6) Zamawiający dopuszcza składnie ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdego Pakietu wyszczególnionego w Załączniku Nr 1. 7) Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i przepisami. 8) Czynności związane z diagnostyką lub/i naprawami Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi i materiałów oraz odpowiedniej aparatury pomiarowej. 9) Wykonawca w pełni odpowiada za zgodność i terminowość wykonania usługi. 10) Zamawiający zastrzega, iż narzut na zakupione części do wymiany nie może być większy niż 10% a na zakupione nowe części użyte podczas naprawy Wykonawca udzieli gwarancji producenta. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych po regeneracji lub używanych - po uzyskaniu akceptacji osoby wyznaczonej do kontaktu z Wykonawcą. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia. 13) Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 14) Powierzenie wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki działania takiej strony trzeciej. 15) Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia odnotowywane będzie na bieżąco poprzez prowadzenie stosownej dokumentacji dla każdego sprzętu oddzielnie, a wykonanie tych czynności odebrane zostanie na podstawie raportów serwisowych podpisanych przez Użytkownika lub upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. 16) Wykonawca zobowiązuje się do: - diagnostyk lub/i napraw sprzętu medycznego wymienionego w Załączniku Nr 1 w zakresie i w sposób ustalony w dokumentacjach techniczno-ruchowych i instrukcjach, - wykonania usługi w jak najszybszym terminie, jednak nie później niż 5 dni od zgłoszenia naprawy. - wykonywania diagnostyki lub/i napraw danego sprzętu/aparatury medycznej zgodnie z standardami, normą i odnośnymi przepisami oraz zachowaniem przepisów BHP i P/POŻ., - wykonania po naprawie wymaganych przez producenta czynności sprawdzających poprawność działania sprzętu medycznego, - dostarczenia materiałów i przyrządów niezbędnych do przeprowadzenia diagnostyk lub/i napraw, - wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość, - sporządzania raportów serwisowych (potwierdzonych przez Użytkownika lub upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego), które będą podstawowym dokumentem obrazującym czas pracy wykorzystany na daną czynność oraz zużyte części, - udzielania gwarancji na wykonane naprawy, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, stanowiącą tajemnicę służbową Zamawiającego, - zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub zaniechaniem wykonania tych czynności. 17) Zamawiający zapewni Wykonawcy (w uzgodnionym terminie) swobodny dostęp do sprzętu medycznego, 18) Zamawiający zapewni właściwe zasilanie w energię elektryczną obwodu siłowego i oświetleniowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 14   

Nazwa: Pakiet nr 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej Anes-Med Sp. z o.o., ul. Leonidasa 51, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1417,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2114,37

  • Oferta z najniższą ceną: 2114,37 / Oferta z najwyższą ceną: 2114,37

  • Waluta: PLN .


Część NR: 17   

Nazwa: Pakiet nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maquet Polska Sp. z o.o., ul. Osmańska 14, 02-823 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 875,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 738,00

  • Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 766,29

  • Waluta: PLN .


Część NR: 22   

Nazwa: Pakiet nr 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PEM Pracownia Elektroniki Medycznej Zbigniew Kartasiński, ul. Dzielnicowa 25, 04-666 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 875,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 46   

Nazwa: Pakiet nr 46

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Plus Sp. z o.o. Sonologistic S.K., ul. Sadowa nr 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 733,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1107,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1107,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1107,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 50   

Nazwa: Pakiet nr 50

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medikol Systems Sp. z o.o., ul. Drewsa 3, 61-606 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1106,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442,80

  • Oferta z najniższą ceną: 442,80 / Oferta z najwyższą ceną: 539,97

  • Waluta: PLN .


Część NR: 54   

Nazwa: Pakiet nr 54

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sarstedt Sp. z o.o., ul. Warszawska 25, Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3726,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3075,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 70   

Nazwa: Pakiet nr 70

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medicom Sp. z o.o., ul. M. Skłodowskiej - Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1447,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2460,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 124   

Nazwa: Pakiet nr 124

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Technika i Medycyna Sp. z o.o., ul. Smolenia 20, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4431,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3274,26

  • Oferta z najniższą ceną: 3274,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3274,26

  • Waluta: PLN .


Część NR: 127   

Nazwa: Pakiet nr 127

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alfa Green Sp. z o.o., ul. Gen. Zajączka nr 9A lok. 3, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2463,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 959,40

  • Oferta z najniższą ceną: 959,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4376,34

  • Waluta: PLN .


Część NR: 132   

Nazwa: Pakiet nr 132

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1090,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1476,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1476,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.