eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Remont 5 odcinków dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Dębica: Remont 5 odcinków dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 137341 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, fax 014 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 5 odcinków dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Remont 5 odcinków dróg gminnych : Część 1 zamówienia : a) remont drogi gminnej w Stobiernej ( droga z płyt) b) remont drogi gminnej w Gumniskach na P. Ciurkota (droga z płyt) c) remont drogi gminnej w Pdgrodziu (Maga) - roboty odwodnieniowe i ziemne Część 2 zamówienia : a) remont drogi w Pustyni (-cmentarz) b) remont drogi w Pustyni (targowisko) 2) Opis robót (dotyczy części 1 i 2) Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Roboty nie spełniające wymogów SST nie będą odebrane i Wykonawca nie otrzyma za ich wykonanie wynagrodzenia. Wbudowane materiały muszą posiadać Aprobaty Techniczne lub stosowne Świadectwa Zgodności. Do odbioru robót wykonawca przedłoży operat kolaudacyjny zawierający m.in. wyniki badań materiałów, recepty laboratoryjne, wyniki badań i pomiarów wykonanej nawierzchni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiary robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał z należytą starannością minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie obiektów budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont dróg ) i wartości robót minimum 50 000,00 zł brutto każda. b) Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć minimum min.1 osoba z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ( lub mostowej i specjalizacji techniczno- budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowych obiektów inżynierskich ) c) wykonawca musi wykazać, że osoby na stanowisku samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: drogowej (lub mostowej i specjalizacji techniczno-budowlanej w zakresie drogowych obiektów inżynierskich) -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz.578 ) -oraz posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 150 000,00 zł 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ pkt. 2.2 oraz dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót załączonymi do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył (jako załącznik do oferty) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót . Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy jako niezgodnej z treścią SIWZ 3. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia 15.09.2008r., b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po jego wykonaniu zgodnie z harmonogramem robót budowlanych i podpisaniu protokołu odbioru. c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. d) minimum 3 lata pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane, e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji. 4. Wykonawca musi zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ) - oświadczenie złożone w druku Oferta. Ocena spełniania wymagań przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont dróg) , z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 3 do SIWZ 5.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ 5.6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: drogowej (lub mostowej i specjalizacji techniczno-budowlanej w zakresie drogowych obiektów inżynierskich) -oraz posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 5.7 Polisa potwierdzająca ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.9 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.8. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.10 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ pkt. 2.2 oraz dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót załączonymi do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył (jako załącznik do oferty) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót . Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy jako niezgodnej z treścią SIWZ 3. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia 15.09.2008r., b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po jego wykonaniu zgodnie z harmonogramem robót budowlanych i podpisaniu protokołu odbioru. c) termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. d) minimum 3 lata pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane, e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji. 4. Wykonawca musi zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ) - oświadczenie złożone w druku Oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębicy 39-200 Dębica ul. Batorego 13 pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy - Sekretariat 39-200 Dębica ul. Batorego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1)Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Remont 5 odcinków dróg gminnych : Część 1 zamówienia : a) remont drogi gminnej w Stobiernej ( droga z płyt) b) remont drogi gminnej w Gumniskach na P. Ciurkota (droga z płyt) c) remont drogi gminnej w Pdgrodziu (Maga) - roboty odwodnieniowe i ziemne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Roboty nie spełniające wymogów SST nie będą odebrane i Wykonawca nie otrzyma za ich wykonanie wynagrodzenia. Wbudowane materiały muszą posiadać Aprobaty Techniczne lub stosowne Świadectwa Zgodności. Do odbioru robót wykonawca przedłoży operat kolaudacyjny zawierający m.in. wyniki badań materiałów, recepty laboratoryjne, wyniki badań i pomiarów wykonanej nawierzchni Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiary robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1)Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Remont 5 odcinków dróg gminnych : Część 2 zamówienia : a) remont drogi w Pustyni (-cmentarz) b) remont drogi w Pustyni (targowisko).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w odpowiednich Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Roboty nie spełniające wymogów SST nie będą odebrane i Wykonawca nie otrzyma za ich wykonanie wynagrodzenia. Wbudowane materiały muszą posiadać Aprobaty Techniczne lub stosowne Świadectwa Zgodności. Do odbioru robót wykonawca przedłoży operat kolaudacyjny zawierający m.in. wyniki badań materiałów, recepty laboratoryjne, wyniki badań i pomiarów wykonanej nawierzchni. Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiary robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.