eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Wieliczka: Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 137337 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, akcesoriów komputerowych, oprogramowania (sprzedaż wraz z dostarczeniem), o minimalnych parametrach technicznych i ilościach określonych poniżej: 1.1. KOMPUTERY: 1.Komputer typ1 -szt. 12, 2.Komputer typ2 -3 szt. 3. Notebook typ1- 6 szt., 4. Notebook typ2 - 1 szt. 1.2. AKCESORIA KOMPUTEROWE: 1. Klawiatura plus mysz ps2 - 15 szt., 2. Monitor 22 - 19 szt., o następujących parametrach: 1) Przekątna ekranu 22,2) Wymiary plamki - 0,282mm, 3) Maks. rozdzielczość obrazu -1680x1050, 4)Dopuszczalne rozdzielczości pracy -1680x1050, 5) Maksymalna częstotliwość odchylania poziomego -30 83 kHz, 6) Maksymalna częstotliwość odchylania pionowego 56 75 Hz, 7) Kąt widzenia poziomy 170 stopni, 8) Kąt widzenia pionowy-176 stopni, 9) Jasność300 cd/m2, 10) Współczynnik kontrastu 30 000:1, 11) Czas reakcji matrycy -2 ms,12) Wbudowane głośniki -Nie, 13) Kolor obudowy -czarny, 14) Pobór mocy - tryb normalny/czuwanie/wyłączony 45W / 1W / 1W, 15)Rodzaj złącza wideo -D-Sub, DVI-HDCP, 16) Możliwość powieszenia na ścianie -Tak, 17) Obrotowy ekran (pivot)-Nie, 18) Certyfikaty -Deklaracja zgodnosci CE - należy załączyć do dostawy, Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub równoważny - należy załączyć do oferty, 19) Tuner TV-Nie. 20) Gwarancja 36 miesięcy. 3 Torba na Notebooka -7 szt. 4. UPS wolnostojący - 15 szt., o następujących parametrach: 1) Moc skuteczna- 330 W, 2)Moc pozorna 550 VA, 3) Napięcie wejściowe 230 V, 4) Napięcie wyjściowe - 230 V, 5) Kształt przebiegu sinus - Nie dotyczy, 6) Topologia Off line, 7)Czas podtrzymania przy 50procent obciążeniu 14 min, 8) Czas podtrzymania przy 100 procent obciążeniu - 3,4 min, 9) Czas przełączania-8 ms,10) Sygnalizacja pracy -Dźwiękowa, 11) Interfejs USB, 12) Ilość gniazd wyjściowych- 8 szt. 5. Zestaw bezprzewodowy (klawiatura plus mysz) -7 szt., 6. Drukarka A3 - 1szt., 7.Urządzenie wielofunkcyjne A4 -1szt., 1.3.OPROGRAMOWANIE -1)Program AutoCAD 2011 LT-szt. 3, 2) Pakiet programów Arkadia-TERMO PRO 3.0 -szt. 1, 3) Program MS Office 2010 professional box -szt. 4, 4) Program MS Office 2010 Dla Małych Firm - szt. 18,5) Program Microsoft Visio 2010 Professional -szt. 1, 6) Program do kosztorysowania robót budowlanych Zuzia 10 - szt. 2. Pozostałe informacje dot.przedmiotu zamówienia, a w szczególności w zakresie parametrów poszczególnych typów komputerów, notebooków i innych akcesoriów komputerowych, których dostawa stanowi przedmiot niniejszego zamówienia zawarte są w SIWZ i na stronie internetowej Zamawiającego Kopalnia Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w części XIV pkt 2 specyfikacji.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego, urządzeń komputerowych oraz oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. (brutto) każdej z nich z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Warunki, które musi spełniać przedmiot zamówienia - określony w Siwz i niniejszym ogłoszeniu jako komputer typ 1, komputer typ 2, notebook typ 1, notebook typ 2 oraz przedmiot zamówienia określony w SIWZ wyspecyfikowany jako Monitor 22: 1) udokumentowanie, posiadania przez producenta sprzętu wdrożonego systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 (lub równoważnej) w zakresie produkcji sprzętu komputerowego. 2. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych powyżej do oferty należy dołączyć następujący dokument: -zaświadczenie (certyfikat) wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (np. Polskie Centrum Akredytacji), potwierdzający wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 (lub równoważnej) i przebieg procesu produkcji sprzętu komputerowego zgodny z normą ISO 9001:2000. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenia kopii za zgodność z oryginałem winna dokonać osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. 4. Dokument, sporządzony w języku obcym, jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w pkt. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, Dział zamówień publicznych pokój nr A9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.