eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Gdynia: Sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych
Numer ogłoszenia: 137331 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli i artykułów medycznych: 1) wózków wielopozycyjnych; 2) wózków wielofunkcyjnych reanimacyjnych; 3) wózków do przewozu chorych w pozycji leżącej 4) wózków do transportu chorych w pozycji siedzącej; 5) ssaków próżniowych z wyposażeniem; 6) koszy na akcesoria, wieszaków do pomp i teleskopowych do kroplówki, szyn instrumentalnych typu DIN; 7) artykułów ochronnych przed promieniowaniem RTG; 8) szafy termostatycznej jednokomorowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, w szczególności (dot. grupy 8): a) dostarczenie i dokonanie instalacji przedmiotu umowy wraz z wyposażeniem i oprzyrządowaniem w siedzibie Zamawiającego, b)przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji ww. urządzenia, c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionych paszportów aparatury medycznej, d) dostarczenie Zamawiającemu - wraz ze sprzętem: -instrukcji obsługi w języku polskim do wszystkich elementów, instrukcji dezynfekcji i sterylizacji oraz wykaz dopuszczonych przez producenta preparatów do ich dezynfekcji - w 3 egzemplarzach, - dokumentów dopuszczających do użytku, - dokumentu określającego zasady świadczenia usług serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 5. Zamawiający wymaga, aby sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego spełniał warunki i posiadał niezbędne oznakowanie, certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium państwa członkowskiego, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.). 6. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na oferowany sprzęt na warunkach określonych w zał. nr 1b do SIWZ, w wymiarze min. 24 miesięcy. Uwaga: termin gwarancji będzie liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń 7. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 35.11.34.20-9, 39.71.13.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: Pakiet 3 - 1.550,00 zł; 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. PL 66 1600 1114 0004 0707 8076 0152 z podaniem tytułu wadium - przetarg znak: SW/ZP/251/N/35/2014 - DO - sukcesywne dostawy mebli i artykułów medycznych. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien bezwzględnie przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą: 1)Powiadomienie/zgłoszenie/wpis do rejestru Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych 2)Certyfikat/deklaracja zgodności oferowanego wyrobu medycznego 3)Certyfikat sprawdzenia jednorodności temperatury w trzech punktach w osi pionowej urządzenia w +37st. C - dot. grupy 8. 4)ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy; 2) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 3) warunków płatności; 4) zmiany nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta wyrób/produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 8. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św.Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamowień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 -348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy, pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 Wózek wielopozycyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek wielopozycyjny wyposażony w dwie półki i jedną szufladę, wykonany w całości ze stali, malowanej proszkowo - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - Wózek wielofunkcyjny reanimacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek wielofunkcyjny reanimacyjny wykonany w całości ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 Wózek do przewozu chorych w pozycji leżącej (z leżem czterosegmentowym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewozu chorych w pozycji leżącej (z leżem czterosegmentowym) Parametry wymagane o konstrukcji wykonanej z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 Wózki siedzące do transportu chorych (wózki inwalidzkie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki siedzące do transportu chorych (wózki inwalidzkie) - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 Ssak próżniowy naszynowy z wyposażeniem- 4szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak próżniowy naszynowy z wyposażeniem - 4 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6 Kosz, wysięgnik kroplówkowy, półka na szynę typu DIN oraz szyny DIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szyna instrumentalna 10 x 25 mm - system EUROSTANDARD wraz z zamocowaniami - 4 m. WYKONANIE: z profilu ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 - 4 szt. 2. Szyna instrumentalna 10 x 25 mm - system EUROSTANDARD wraz z zamocowaniami - 2 m. WYKONANIE: z profilu ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 - 4 szt. 3. Szyna instrumentalna 10 x 25 mm - system EUROSTANDARD wraz z zamocowaniami - 1,5 m. WYKONANIE: z profilu ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 - 2 szt. 4. Wieszak do pomp infuzyjnych mocowany na szynie instrumentalnej (WP-04) - 4 szt. 5. Wieszak teleskopowy kroplówki montowany na szynie instrumentalnej (stal kwasoodporna ) max. 2 mb. - 4 szt. 6. Koszyk na akcesoria (kable), z uchwytami do mocowania na szynie instrumentalnej, WYKONANIE: ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9. Wymiary koszyka: 360x160x150 mm - 3 szt. 7. Koszyk na akcesoria (kable), z uchwytami do mocowania na szynie instrumentalnej WYKONANIE: ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9Wymiary: 290x96x90 mm - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły ochronne przed promieniami RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY OCHRONNE PRZED PROMIENIAMI RTG 1. Okulary ochronne - 6 szt. 2. Ochrona jajników - 3 szt. 3. Ochrona moszny - 3 kpl. 4. Ochrona gonad dla dzieci - 1 szt. 5. Fartuch miednicowy dziecięcy - 1 szt. 6. Pozycjoner dla małych dzieci -1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8 Szafa termostatyczna jednokomorowa - 1szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa termostatyczna jednokomorowa o pojemności 70L +/-5L - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.13.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.