eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w budynkach urzędów skarbowych (US Grójec, US Otwock, US Wołomin, US W-wa Bielany, US W-wa Bemowo)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynkach urzędów skarbowych (US Grójec, US Otwock, US Wołomin, US W-wa Bielany, US W-wa Bemowo)
Numer ogłoszenia: 137323 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 561 80 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynkach urzędów skarbowych (US Grójec, US Otwock, US Wołomin, US W-wa Bielany, US W-wa Bemowo).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Urząd Skarbowy w Grójcu, ul. Ks. P. Skargi 35, 05-600 Grójec, Wymiana orynnowania na budynku dwukondygnacyjnym, dach dwuspadowy typu mansardowego. Część 2 - Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Matejki 4, 05-400 Otwock, Naprawa elewacji z naprawą cokołów i opaski budynku. Część 3 - Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Matejki 4, 05-400 Otwock, Remont sanitariatów z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku urzędu. Część 4 - Urząd Skarbowy w Wołominie, ul. Przejazd 2, 05-200 Wołomin, Remont dachów. Część 5 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 5, 01-844 Warszawa, Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - etap 1 - Poziomy. Część 6 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 6, 01-844 Warszawa, Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - etap 1 - Poziomy. Część 7 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo, ul. Białobrzeska 53a, 02-325 Warszawa, Remont instalacji zimnej i cieplej wody w budynku urzędu. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy, Zamawiający wymaga aby przy realizacji robót budowlanych min. 20 % pracowników było zatrudnionych na umowę o pracę - wymóg bezwzględny. Powyższe nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zatrudniających max. 10 osób.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: Część 1 - 1200,00 (słownie złotych jeden tysiąc dwieście) Część 2 - 2300,00 (słownie złotych dwa tysiące trzysta) Część 3 - 300,00 (słownie złotych trzysta) Część 4 - 600,00 (słownie złotych sześćset) Część 5 - 2500,00 (słownie złotych dwa tysiące pięćset) Część 6 - 2500,00 (słownie złotych dwa tysiące pięćset) Część 7 - 1300,00 (słownie złotych jeden tysiąc trzysta) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na sumę kwot odpowiadających poszczególnym częściom. 2. Wadium Wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego Nr 41 1130 1017 0200 0000 0013 7215 w BGK I O-Warszawa, z adnotacją Wadium - Postępowanie PN-13-RobotyBud-2016 na Część ...., 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, w przypadku wnoszenia wadium przez konsorcjum, winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zamawiający dokona Wykonawcom zwrotu wniesionego wadium, w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum dwie roboty budowlane z zakresu robót budowlanych instalacyjnych i remontowych zgodnych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości: na Część 1 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto, na Część 2 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, na Część 3 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, na Część 4 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 19 000,00 zł brutto, na Część 5 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, na Część 6 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, na Część 7 przedmiotu zamówienia - nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto. Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie robotę budowlaną realizowaną na podstawie jednej odrębnej umowy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca powinien wykazać się minimum dwoma robotami budowlanymi o łącznej wartości nie mniejszej, niż najwyższa wymagana wartość robót budowlanych wśród części, na które składna jest oferta.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: dla części 1 zamówienia: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla części 2 zamówienia: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla części 3 zamówienia: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, dla części 4 zamówienia: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego, dla części 5 zamówienia: w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego, dla części 6 zamówienia: w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego, dla części 7 zamówienia: w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część zamówienia, Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalnościach wymaganych dla każdej z oferowanych części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców, jako partnerów dokumenty wymienione w Części VIII pkt 1 SIWZ składa ustanowiony pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie. Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku. W przypadku opóźnienia w realizacji robót budowlanych nieleżących po stronie Wykonawcy, (wady i braki projektu, warunki pogodowe). Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie ul. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa - pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa - Recepcja.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Urząd Skarbowy w Grójcu, ul. Ks. P. Skargi 35, 05-600 Grójec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana orynnowania na budynku dwukondygnacyjnym, dach dwuspadowy typu mansardowego, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3, 45.11.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Matejki 4, 05-400 Otwock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa elewacji z naprawą cokołów i opaski budynku, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Urząd Skarbowy w Otwocku, ul. Matejki 4, 05-400 Otwock.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku urzędu, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.42.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Urząd Skarbowy w Wołominie, ul. Przejazd 2, 05-200 Wołomin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 5, 01-844 Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - etap 1 - Poziomy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany, ul. Skalbmierska 6, 01-844 Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - etap 1 - Poziomy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo, ul. Białobrzeska 53a, 02-325 Warszawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont instalacji zimnej i cieplej wody w budynku urzędu, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową będącą załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności za zrealizowane roboty budowlane - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.