eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie i wdrożenie informatycznej platformy obsługi stacji serwisowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Warszawa: wykonanie i wdrożenie informatycznej platformy obsługi stacji serwisowych
Numer ogłoszenia: 137242 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i wdrożenie informatycznej platformy obsługi stacji serwisowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie informatycznej platformy obsługi stacji serwisowych w Centrum Usług Logistycznych (centrala + 13 stacji serwisowych na terenie Polski).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 32.41.21.20 - Sieć intranetowa 72.90.00.00 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z należytą starannością wykonał co najmniej 4 usługi obejmujące każda zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego spełniającego łącznie poniższe wymagania: 1) system obejmował centralne rozwiązanie webowe umożliwiające pracę z systemem z dowolnej lokalizacji geograficznej za pomocą przeglądarki; 2) system został stworzony dla minimum 600 użytkowników pracujących w lokalizacjach rozproszonych geograficznie; 3) system został uruchomiony w architekturze wieloserwerowej z wykorzystaniem mechanizmów klastrowania, load balancingu oraz mechanizmów failover; 2. Ponadto co najmniej 1 z ww. systemów musi wspierać obsługę procesu reklamacji, obsługę help desk, obsłu gę procesu naprawy (w szczególności zgłoszeń i usunięcia awarii) wraz z obsługą zgłoszeń planowanych i obsługą terminarza napraw dla klienta z branży motoryzacyjnej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe wymagania: 1. Kierownik projektu - 1 osoba spełniająca poniższe wymagania: 1) Posiada certyfikat Prince2 Practitioner, IPMA min. Level C lub Project Management Professional (PMP); 2) W ciągu ostatnich 3 lat pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym zakończonym sukcesem projekcie spełniającym wymagania określone w pkt. III.3.2).1.; 2. Projektant systemów IT - 1 osoba spełniająca poniższe wymagania: 1) W ciągu ostatnich 3 lat nabył co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych; 2) W ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej 2 projektach, każdy spełniający wymagania określone w pkt. III.3.2).1., w których był odpowiedzialny za zaprojektowanie architektury IT systemu; 3. Ekspert ds. wytwarzania oprogramowania - minimum 3 osoby, każda posiada minimum 5-letnie doświadczenie w programowaniu oraz brał udział przez cały czas trwania projektu w co najmniej 2 projektach informatycznych; 4. Specjalista ds. zapewnienia jakości - 1 osoba spełniająca poniższe wymagania: 1) Posiada doświadczenie w testowaniu aplikacji oraz znajomość procedur, metod zapewnienia jakości oprogramowania i narzędzi testowych; 2) Brał udział w przynajmniej 1 projekcie informatycznym w roli specjalisty ds. zapewniania jakości; 3)Posiada płynną znajomość języka polskiego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy (w szczególności na skutek działania siły wyższej); 2) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 3) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) zachodzi konieczność zmiany stawki podatku od towarów i usług (Vat) w związku ze zmianą przepisów podatkowych w zakresie zmiany tych stawek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Warszawa, ul. Słoneczna 37, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.