eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Modernizacja akumulatorni Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie w dwóch zadaniachZadanie Nr 1 Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniu akumulatorni Zadanie Nr 2 Dostawa baterii akumulatorowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Wejherowo: Modernizacja akumulatorni Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie w dwóch zadaniach: Zadanie Nr 1 Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniu akumulatorni Zadanie Nr 2 Dostawa baterii akumulatorowych
Numer ogłoszenia: 137191 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja akumulatorni Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie w dwóch zadaniach: Zadanie Nr 1 Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniu akumulatorni Zadanie Nr 2 Dostawa baterii akumulatorowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja akumulatorni Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie w dwóch zadaniach: zadanie nr 1 -zgodnie z kosztorysem nakładczym -załącznik nr 2 a, do SIWZ w zakresie: a) skucia glazury ściennej, b) zerwania terakoty i podłoża betonowego, c) położenia nowych tynków pod glazurę na ścianie, d) ułożenia glazury ściennej kwasoodpornej, e) wykonania podłoża betonowego z izolacją przeciwwilgociową oraz ułożenie terakoty podłogowej kwasoodpornej (gress) f) odmalowania sufitu, ścian powyżej glazury, parapetów, grzejników rurowych, g) wywozu gruzu do utylizacji , h) wymiany 2 szt drzwi wraz z futrynami ( 1 szt drzwi aluminiowych (90) wejściowych do pomieszczenia akumulatoró i 1 szt aluminiowych (80) wewnętrznych do pomieszczenia kwasów ). zadanie nr 2: a) bezpłatny demontaż istniejących baterii akumulatorowych, wywóz oraz utylizację w ciągu 7 dni od podpisania umowy b) dostawa baterii akumulatorowych stacjonarnych ( zestaw musi zawierać baterie, prostownik do ładowania baterii, stelaże pod baterie i instalację elektryczną pomiędzy prostownikiem a baterią) o parametrach technicznych wymienionych w załącznik nr 8 do SIWZ, c) transport, montaż, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń wymienionych w pkt. b d) przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu technicznego w zakresie użytkowania ww baterii

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo - kwasowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( rozdział 5 pkt.1a SIWZ) : - prowadzą wymagane prawem zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (rozdział 5 pkt 1b SIWZ): - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania ( dot. zadania nr 1) - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania ( dot. zadania nr 2) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (rozdział 5 pkt 1c SIWZ): - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (rozdział 5 pkt 1d SIWZ). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz. 6) SIWZ na zasadzie: (spełnia-nie spełnia warunków).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanego w rozdziale 5 pkt.1a SIWZ: dla Zadania Nr 1 i 2: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpise do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt. 1a 1b 1c i 1d SIWZ: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ ( wzór oświadczenia) dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w rozdziale 5 pkt. 1b SIWZ: Dla Zadania Nr 1: - wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 a, do SIWZ ( wzór formularza) Dla Zadania Nr 2 - wykaz co najmniej 2 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia został wykonany należycie - załącznik nr 6 b, do SIWZ ( wzór formularza)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ceynowahosp.com.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Roboty remontowo - budowlane w pomieszczeniu akumulatorni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty w zakresie: zadanie nr 1 -zgodnie z kosztorysem nakładczym -załącznik nr 2 a, do SIWZ w zakresie: a) skucia glazury ściennej, b) zerwania terakoty i podłoża betonowego, c) położenia nowych tynków pod glazurę na ścianie, d) ułożenia glazury ściennej kwasoodpornej, e) wykonania podłoża betonowego z izolacją przeciwwilgociową oraz ułożenia terakoty podłogowej kwasoodpornej (gress) f) odmalowania sufitu, ścian powyżej glazury, parapetów, grzejników rurowych, g) wywozu gruzu do utylizacji , h) wymiany 2 szt drzwi wraz z futrynami ( 1 szt drzwi aluminiowych (90) wejściowych do pomieszczenia akumulatoró i 1 szt aluminiowych (80) wewnętrznych do pomieszczenia kwasów ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 Dostawa baterii akumulatorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) bezpłatny demontaż istniejących baterii akumulatorowych, wywóz oraz utylizacja w ciągu 7 dni od podpisania umowy b) dostawa baterii akumulatorowych stacjonarnych ( zestaw musi zawierać baterie, prostownik do ładowania baterii, stelaże pod baterie i instalację elektryczną pomiędzy prostownikiem a baterią) o parametrach technicznych wymienionych w załącznik nr 8 do SIWZ, c) transport, montaż, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń wymienionych w pkt. b d) przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu technicznego w zakresie użytkowania ww baterii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.