To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-17
Gdańsk: Dostawa mebli dla DS 3 Uniwersytetu Gdańskiego, według części I-II: cz. I - Biurka, cz. II - Tapczany
Numer ogłoszenia: 137171 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123085 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla DS 3 Uniwersytetu Gdańskiego, według części I-II: cz. I - Biurka, cz. II - Tapczany.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3, 39121100-7. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Domu Studenckiego nr 3, według części: I - biurka, II - tapczany. 3. Miejsce dostawy i montażu mebli: Uniwersytet Gdański, 80-306 Gdańsk, ul. Polanki 65. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie mebli - załącznik nr 2 do SIWZ - wg. części I-II. 5. Dostawa obejmuje: 1) transport mebli na koszt Wykonawcy, 2) wniesienie i montaż mebli. 6. Dostawa mebli powinna przebiegać sukcesywnie w miarę dostępności pomieszczeń. 7. Meble muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, wymagane jest aby meble nie posiadały wad fizycznych i prawnych, 8. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić dokładny termin dostawy, w ramach terminu określonego w rozdziale III SIWZ, 2) zapewnić dostawę i wniesienie mebli do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) zapewnić montaż dostarczonych mebli, 5) zapewnić gwarancję dla dostarczonych mebli, 6) przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia, dokumenty (atesty, certyfikaty, itp.) wymienione w opisie w zestawieniu mebli - załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych mebli, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych mebli a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie lub wpływającej na estetykę produktu. 10. W przypadkach określonych w pkt 9 Zamawiający sporządzi protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca będzie obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, określony w rozdziale III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Wymagana gwarancja: co najmniej 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 5 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Jeśli gdziekolwiek w SIWZ, w szczególności w zestawieniu mebli, użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia lub inne, które mogą być rozumiane jako wskazanie normy w rozumieniu art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: cz. I - Biurka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
- Zakład Produkcji Mebli Someb Andrzej Soczyński, ul. Meblowa 4A, 97-505 Dobryszyce, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41168,10
Oferta z najniższą ceną: 41168,10 / Oferta z najwyższą ceną: 238743,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: część II - Tapczany
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Rest Andrzej Winnicki, ul. Młyńska 55A, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111865,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108793,50
Oferta z najniższą ceną: 108793,50 / Oferta z najwyższą ceną: 509220,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056"
- Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji spalinowo- grzewczej lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych na osiedlu "Zielone Wzgórze" w Gdańsku
- "Modernizacja systemu technologii transportu pionowego sceny".
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Al. Hallera z ul. Lilii Wenedy i Żywiecką w Gdańsku".
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.