eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Przebudowa ciągu drogowego Klukowo - Łuniewo Wielkie - Ciechanowiec na łącznej długości 2,668.86 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Wysokie Mazowieckie: Przebudowa ciągu drogowego Klukowo - Łuniewo Wielkie - Ciechanowiec na łącznej długości 2,668.86 km
Numer ogłoszenia: 13716 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2757481, faks 086 2757480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu drogowego Klukowo - Łuniewo Wielkie - Ciechanowiec na łącznej długości 2,668.86 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pt. Przebudowa ciągu drogowego Klukowo - Łuniewo Wielkie - Ciechanowiec jest przebudowa ciągu składającego się z drogi powiatowej Nr 2085B relacji Klukowo - Łuniewo Wielkie - Usza Mała - Ciechanowiec w lok.: 2+370 - 3+920 (lok. rob. 1+550 - 3+100) oraz drogi powiatowej Nr 2617B - ul. Uszyńska w m. Ciechanowiec w lok.: 0+010,23 - 1+129,09 na łącznej długości 2,668.86 km Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011, a w przypadku braku dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6. W ramach przebudowy drogi 2085B zostanie wykonane : > karczowanie drzew i krzaków > rozbiórka przepustów fi 60cm i 100 cm, > roboty ziemne > roboty odwodnieniowe > wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową do normatywnych spadków poprzecznych, > nawierzchnia bitumiczna grubości 4+3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej standard II z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni bitumicznej grubości 10 cm, > ustawienie pionowych znaków drogowych i barier energochłonnych > nawierzchnia żwirowa gr. 10 cm na zjazdach. W ramach przebudowy ul. Uszyńskiej w Ciechanowcu zostanie wykonane : > karczowanie drzew i krzaków, > zdjęcie humusu, > rozbiórka chodników z płyt betonowych 50x50x7 i kostki bruk. beton, krawężników i obrzeży, > rozbiórka nawierzchni bitumicznej na drodze, > rozbiórka wjazdów z płyt betonowych gr. 12 cm (trylinki), > rozbiórka ogrodzeń z siatki > roboty ziemne > przebudowa oświetlenia ulicznego - przestawienie 7 słupów wraz z przyłączami, > kanalizacja deszczowana śr. 315mm długości 1043 m wraz z wpustami ulicznymi, > ścieki z kostki brukowej betonowej oraz z prefabryk. elementów beton. gr. 15 cm > podbudowa jezdni z gruntu stabilizowanego cementem (Rm = 1,5 MPa) gr. 10 cm oraz z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% domieszką kruszywa łamanego gr. 20 cm, > nawierzchnia bitumiczna grubości 5+4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR-3, > nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem (Rm = 1,5 MPa) gr. 10 cm oraz z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% domieszką kruszywa łamanego gr. 15 cm, > chodniki szer. 1,5 - 2,0 m z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm, > wjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem (Rm = 1,5 MPa) gr. 10 cm oraz z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie z 30% domieszką kruszywa łamanego gr. 15 cm > oznakowanie pionowe i poziome > trawniki dywanowe > odtworzenie ogrodzeń z siatki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowych i szczegółowych specyfikacjach technicznych. Materiały użytkowe z rozbiórki tj. kostka brukowa bet., płytki chodnikowe, trylinka, krawężniki, obrzeża, pospółka itp. wskazane przez zamawiającego należy odwieźć na plac sekcji patrolowo-remontowej ZDP w Ciechanowcu ul. Kuczyńska lub inne wskazane miejsce na odległość do 2 km. Na etapie budowy kanalizacji deszczowej przewiduje się całkowitą wymianę gruntu w wykopie. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy wytyczyć przez uprawnionego geodetę trasę kanałów oraz lokalizację uzbrojenia sieci. Po wykonaniu kanałów i odbiorze robót montażowych wykopy zgodnie z normą BN-83/8836-02 zasypywać piaskiem do wysokości 0,30 m nad wierzch rury, resztę zasypki do rzędnych projektowanych może stanowić grunt sypki bez kamieni i części organicznych. Kanały zlokalizowane pod nawierzchnią bitumiczną jezdni ulic należy zasypywać do głębokości rzędnych koryta. Zasypkę kanałów wykonywać warstwami max. 0,30 m każda, zagęszczając je do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is = 1,00 zgodnie z PN-S-02205 do głębokości 1,20m, poniżej Is = 0,97. Fakt osiągnięcia właściwego wskaźnika zagęszczenia musi być potwierdzony wykonaniem pomiarów oraz wpisem w dzienniku budowy, a wyniki przeprowadzonych badań należy dołączyć do dokumentacji rozliczeniowej wykonanych robót. Pomiary wskaźnika zagęszczenia zasypki należy wykonać jednokrotnie na każdym odcinku pomiędzy studniami, a w przypadku odcinka powyżej 50,0 m dwukrotnie w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do jakości zagęszczenia zasypki, inspektor nadzoru może zlecić wykonanie dodatkowych pomiarów we wskazanych miejscach. Wykonane kanały powinny być zainwentaryzowane przez uprawnionego geodetę przed zasypaniem. Wykonawca opracuje Projekt organizacji ruchu na czas przebudowy w dostosowaniu do posiadanego sprzętu oraz własnych metod organizacyjnych realizacji robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy winien być zatwierdzony przez Organ Zarządzający Ruchem. Koszty za badania laboratoryjne ponosi Wykonawca. W skład wymaganych badań laboratoryjnych wchodzą: a) wskaźnik zagęszczenia zasypki kanalizacji deszczowej, b) nośność podbudowy, c) grubość nawierzchni, d) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej tj. skład mieszanki, e) równość podłużna Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone przez niezależne laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzenia powyższych badań. Pomiar spadków poprzecznych nawierzchni mierzony będą za pomocą łaty przy współudziale pracowników Wykonawcy i Zamawiającego. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Instrukcją DP-T14 o dokonywaniu odbiorów robót drogowych i mostowych realizowanych na drogach zamiejskich krajowych i wojewódzkich z 1989 r. ze zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Nr 4 GDDP z dnia 10.04.1992 r. i Zarządzeniem Nr 9 GDDP z dnia 14.05.1993r. oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie posiadane wyniki z przeprowadzonych badań, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości i atesty na wbudowane materiały. Koszt inwentaryzacji robót ponosi Wykonawca. Inwentaryzację należy sporządzić na papierze ozalidowym, w 3 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15A, do przekazania Zamawiającemu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.933,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset trzydzieści trzy złote)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: > spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych > nie zalegają z opłacaniem podatków, składek ZUS lub KRUS > wykonali w okresie ostatnich 5 lat przynajmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością (przynajmniej 50%) przedmiotowi zamówienia, > posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej 50% wartości zamówienia, > są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz na wypadek wyrządzenia szkody osobom trzecim na kwotę przynajmniej 50% wartości przedmiotowi zamówienia, > wniosą wadium w wysokości 35.933,00 zł > udzielą 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych do niej wymaganych w pkt. IV dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do oceny spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kosztorysy ofertowe - wypełnione na podstawie załącznika nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Dokumenty potwierdzające występowanie w obrocie prawnym: > aktualny odpis z właściwego rejestru , albo > aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia : > właściwego naczelnika urzędu skarbowego, > właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, > właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu robót powierzonych do wykonania - załącznik nr 4. 9. Wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów niezbędnych do potwierdzenia, że osoby te posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42) - załącznik nr 5. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (przynajmniej 50%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie z należytą starannością (referencje) - załącznik nr 6. 11. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 50% wartości zamówienia - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 50% ceny wynikającej ze złożonej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetZDP/przetZDP.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 pok. Nr 14 (sekcja techniczna).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie ZDP tj. 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1 Maja 8 pok. Nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana przy współudziale środków z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.