eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa filtra do fluorochromu Aqua - 1 szt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Katowice: Dostawa filtra do fluorochromu Aqua - 1 szt
Numer ogłoszenia: 137166 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filtra do fluorochromu Aqua - 1 szt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompatybilny z mikroskopem OLYMPYS BX51(doposażenie mikroskopu) Odpowiednik, dla VYSIS Spektrum AQUA Kostka z filtrem Spektrum AQUA do fluorescencji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. dostawa co najmniej jednego filtra do fluorochromu Aqua 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 4. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego ( do godz. 14.00 w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku). 5. Wymagane warunki gwarancji: Ř Wykonawca udziela co najmniej 24 miesięcznej gwarancji od dnia uruchomienia przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu umowy nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany urządzenia lub jego poszczególnych części. Ř Serwis gwarancyjny będzie wykonywany nieodpłatnie przez Wykonawcę. Ř Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 4 dni od dnia zgłoszenie przez Zamawiającego. Ř Wymagany czas reakcji serwisu Wykonawcy tzn. określenie przyczyny uszkodzenie podlegającego naprawie gwarancyjnej wynosi 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia zamawiającego. Ř W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 1dzień, gwarancja ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji. Ř W przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 4 dni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt Zamawiającemu urządzenie zastępcze o identycznym zastosowaniu i parametrach technicznych w celu bieżącej eksploatacji przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości realizacji powyższego zobowiązania Wykonawca zapewni na swój koszt badania w innej jednostce. Ř W przypadku, gdy liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3 - Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Ř Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o terminie usunięcia wady oraz dostawy rzeczy wolnej od wad. Ř Konserwacja i przeglądy w okresie gwarancji będą realizowane nieodpłatnie przez Wykonawcę w ilości określonej w dokumentacji technicznej. Ř Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu możliwość dokonywania zakupu części zamiennych do przedmiotu zamówienia do mim 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Ř Wykonawca deklaruje zapewnienie serwu pogwarancyjnego. Ř Wykonawca oświadcza, że posiada autoryzację producenta w zakresie prowadzenia serwisu. 6. Termin płatności - do 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i otrzymania oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów zawartych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2 Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz - załącznik nr 4 do siwz - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. dostawa co najmniej jednego filtra do fluorochromu Aqua wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5 Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tzn. o ile jest to wymagane) określonych w ustawie o wyrobach medycznych. 6 Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego odpowiednio do oferowanego pakietu załącznik nr 3 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 94
  • 2. Gwarancja - 6

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Budynek Administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Budynek Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.