eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego
Numer ogłoszenia: 137164 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, fax 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. 2. Zamówienie obejmuje 45 odrębnych pakietów: Pakiet nr 1- Igły i strzykawki Pakiet nr 2 - Aparaty do przetoczeń Pakiet nr 3 - Ogólny Pakiet nr 4 - Woda do inhalatora Pakiet nr 5 - Rękawice Pakiet nr 6 - Artykuły włókninowe Pakiet nr 7 - Opakowania do sterylizacji Pakiet nr 8 - Testy do sterylizacji Pakiet nr 9 - Kontrola urządzeń sterylizacyjnych Pakiet nr 10 - Sprzęt do EEG i EKG Pakiet nr 11 - Cewniki do żył centralnych Pakiet nr 12 - Cewniki do żywienia pozajelitowego dla wcześniaków i noworodków z niska wagą urodzeniową Pakiet nr 13 - Sondy i cewniki Pakiet nr 14 - Rurki tracheostomijne Pakiet nr 15 - Igły do punkcji Pakiet nr 16 - Zestawy do przetoczeń i kaniule dotętnicze Pakiet nr 17 - Ostrza do noży Pakiet nr 18 - Lancety Pakiet nr 19 - Rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji Pakiet nr 20 - Rurki do krótkotrwałych intubacji i inne Pakiet nr 21 - Rurki do podaży surfaktantu Pakiet nr 22 - Zestawy do drenażu jamy opłucnej i inne Pakiet nr 23 - Zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia Pakiet nr 24 - Dreny do drenażu ran Pakiet nr 25 - Zestaw do przeszczepu skóry Pakiet nr 26 - Specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny Pakiet nr 27 - Sprzęt do inhalatorów typu THOMEX Pakiet nr 28 - Sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Pakiet nr 29 - Zamknięty system próżniowego pobierania krwi Pakiet nr 30 - Igły motylkowe Pakiet nr 31 - Ssaki próżniowe Pakiet nr 32 - Kaniule donosowe, bibuły do nawilżaczy Pakiet nr 33 - Okularki do fototerapii Pakiet nr 34 - Czujniki do pomiaru SpO2 Pakiet nr 35 - Czujniki do pomiaru SpO2 kompatybilne z technologią Nellkor - jednorazowego użytku Pakiet nr 36 - Terapia oddechowa Pakiet nr 37 - Przyrząd do powtórnego przetaczania krwi Pakiet nr 38 - Maski krtaniowe - jednorazowego użytku Pakiet nr 39 - Laboratoryjny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 40 - Bakteriologiczny sprzęt jednorazowy Pakiet nr 41 - Mikrometoda Pakiet nr 42 - Groty Kirschnera Pakiet nr 43 - Gwoździe śródszpikowe dla dzieci Pakiet nr 44 - Śruby zwykłe (krzyżakowe) Pakiet nr 45 - Implanty 3. Szczegółowe warunki zamówienia a. oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. b. dostawa odbywa się transportem Wykonawcy na jego koszt. Zamówienia na sprzęt jednorazowy składane będą telefonicznie przez Kierownika Apteki lub Kierownika Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego. c. określony w załączniku nr 2 zakres ilościowo - asortymentowy może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia, czego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Wykonawca nie będzie rościł odszkodowania od niezrealizowanej części zamówienia. d. oferowany asortyment - wyroby medyczne, muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 Dz. U. Nr 93, poz. 896 oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.91.00 - 33.14.91.00 Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.17.10 - Kule Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.10 - Kule Oryginalny kod CPV: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Oryginalny kod CPV: 33.14.12.30 - Rozszerzadła Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.30 - Rozszerzadła Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.14.16.11 - Zbiorniki na mocz Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 45.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: -spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy; -złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy; -spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń; b) zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonane dostawy; c) zaoferują termin dostaw regularnych nie dłuższy niż 4 dni, a w przypadku dostaw na cito do 2 dni; 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie dokumentów: 1. Formularza ofertowego, przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularza asortymentowo - cenowego przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło, 6. Oświadczenia, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy także podmiotów zbiorowych. 8. Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 9. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Zaakceptowany wzór umowy ze wskazaniem osób upoważnionych do podpisania umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i do używania zgodnie ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. nr 93 poz. 896 wymienione w pkt. II przedmiot zamówienia ppk. 4 d). Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżone wyłącznie do wiadomości Zamawiającego, Wykonawca winien podać w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 25
  • 3. Termin dostawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1- Igły i strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Igły i strzykawki 1. Cały asortyment wymieniony w pakiecie musi być sterylny i pakowany pojedynczo. 2. Strzykawki - wymagana jest czytelna podziałka, szczelność, minimalna pojemność resztkowa, łatwy i równomierny przesuw tłoka. 3. Strzykawka insulinowa ma być z igłą wtopioną, zamawiający nie dopuszcza igły nasadzanej wyskalowana na insulinę. 4. Strzykawki - ilość sztuk w opakowaniu dowolna a z odpowiednim przeliczeniem zapotrzebowania. 5. Strzykawki mają być jednego producenta. 6. Kaniule dożylne dla noworodka bez portu bocznego ale z dodatkowym uchwytem zdejmowalnym umożliwiającym precyzyjne wprowadzenie kaniuli. 7. Kaniule dożylne mają być jednego producenta. 8. Kranik trójdrożny z wyczuwalnym identykatorem. 9. Kaniule dożylna 0,8/22GA, 1,1/20GA, 1,2/18GA i kaniula dożylna 14GA muszą być wyposażone w samo-domykający się korek portu bocznego. Odporne na zaginanie, sztywne nie zwijające się w harmonijkę. 10. Strzykawka tuberkulinowa 1ml z igłą (osobną) 0,45 x 13 (nie dopuszcza się igły wtopionej). Wyskalowana na tuberkulinę z czytelną podziałką, minimalną pojemnością resztkową, łatwy i równomierny przesuw tłoka. Pakowane igła + strzykawka jako całość pojedynczo. Jałowe, niepirogenne. Typ luer. Wymóg - przysłanie próbek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Aparaty do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Aparaty do przetoczeń 1. Wymaga się aby cały asortyment był sterylny i pakowany pojedynczo, zgodny ze specyfikacją podaną w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przyrząd do przetaczania płynów - zakończony ostrą końcówką do przekłucia butelki, drugi koniec zakończony nasadka pasującą do kaniuli, z filtrem i komorą. 3. Złączka typu Bionector : samozamykajaca się, umożliwiająca wielokrotne iniekcje, pobieranie krwi do badania oraz ciągłą infuzje z możliwością zastosowania w linie tętnicze oraz żylne. 4. Blocer - zawór odcinający włączony w linie infuzyjne typu Connecta Floswitch..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Asortyment jednorazowy - ogólny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 Asortyment jednorazowy - ogólny 1. Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w załączniku nr 2 do siwz. 2. Dreny do ssaka - wymagana długość drenu 180 cm, Ch 22, długość końcówki 25 cm, wykonane z materiału podatnego na wyginanie (niesztywne) z końcówką zespoloną z drenem, pakowane jałowo. 3. Słuchawki lekarskie - mają być jednostronne składające się z przewodu, liry ze sprężyną, główki z membraną i miękkie oliwki. 4. Pojemniki na igły z szerokim otworem, łatwym dostępem. 5. Rurki doodbytnicze maja być miękkie nie drażniące śluzówki jelita, nie ebonitowe. 6. Butelki do reduktorów - do podawania tlenu z gwintem płaskim. 7. Szyny aluminiowe - łatwe do wyprofilowania, podklejone gąbką. 8. Termometry - elektroniczne. 9. Worki do żywienia pozajelitowego mają być bez pirogenów, sterylne, wyposażone w zestaw dodatkowych drenów umożliwiających szybkie napełnianie pojemnika. 10. Worki na mocz do godzinowego mierzenia moczu z dodatkowym pojemnikiem do ozn. ilości moczu w ciągu 1 godziny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Woda do inhalatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 Woda do inhalatora Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 Rękawice 1. Rękawice diagnostyczne pudrowe, pakowane po 100 sztuk w opakowaniu. 2. Rękawice chirurgiczne sterylne, pudrowane, zawartość białek lateksowych poniżej 100mgr/gr potwierdzona niezależnymi badaniami producenta, pakowane po jednej parze. 3. Rękawice chirurgiczne sterylne, bezpudrowane, z wewnętrzną warstwą polimerową, zawartość białek lateksowych poniżej 50 mgr/gr potwierdzona niezależnymi badaniami producenta, pakowane po jednej parze. 4. Wymagane jest aby na opakowaniu wszystkich rękawic były następujące dane : -producent, -data produkcji, data ważności, -wyraźne oznaczenie rozmiaru, -znak CE..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Artykuły włókninowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 Artykuły włókninowe 1. Czepki chirurgiczne - wykonane z włókniny, odporne na uszkodzenia mechaniczne, np. na rozerwanie. 2. Maski chirurgiczne - wykonane z włókniny trójwarstwowej, z usztywnieniem umożliwiającym profilowanie na nos. 3. Fartuchy chirurgiczne - jałowe, rękawy zakończone podtrzymującym mankietem, wiązane trokiem z tyłu, przy szyi wykończone obwódką, ze wzmocnioną podwójną warstwą z przodu. 4. Fartuchy mają być wykonane z włókniny odpornej na uszkodzenia mechaniczne, o dobrych właściwościach wodoodporności, zabezpieczającej personel i pacjenta przed kontaktem z krwią i płynami, zapewniające komfort jak i ochronę użytkownika przed zakażeniem bakteryjnym. Składane w sposób zapewniający łatwe i zgodne z zasadami aseptyki zakładanie fartucha. 5. Fartuchy wizytowe - niejałowe, wykonane z umożliwiającego wielokrotne użycie fartucha, wiązane z tyłu, z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne o dużej trwałości. 6. Serwety włókninowe muszą charakteryzować się nieprzemakalnością..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Opakowania do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 Opakowania do sterylizacji 1. Rękawy zawijane w rolki, wykonane z folii laminowanej, przezroczystej, odpowiednio porowatej ułatwiającej sterylizację o dużej wytrzymałości na rozerwanie i wilgotność, wymagana szczelność mikrobiologiczna. 2. Rękawy muszą posiadać kod wskazujący na rodzaj sterylizacji (parowa, gazowa) oraz posiadać nr LOT, rozmiar opakowania oraz kierunek otwierania. 3. Zestaw wskaźnikowy najchętniej umieszczony pomiędzy warstwami folii (wskaźnik: para/ woda/ tlenek etylenu) umieszczone w sposób bezpieczny. 4. Bezpyłowe i łatwe oddzielanie się folii od papieru. 5. Wszystkie informacje techniczne (nadruki) umieszczone muszą być poza obszarem pakowania. 6. Folia o wysokiej wytrzymałości na rozerwanie, umożliwiająca łatwą identyfikację zawartości. 7. Szerokość zgrzewu faktycznego minimum 1 cm. 8. Rękawy musza spełniać zgodność z normę dotyczącą opakowań do sterylizacji EN - 868 9. Po sterylizacji część foliowa opakowania powinna być przejrzysta w celu identyfikacji materiału 10. Papier krepowany: powinien posiadać: a)zwiększoną odporność na mechaniczne uszkodzenia (przekłucie, przerwanie) b)powinien być nietoksyczny niepalny, ulegający biodegradacji c)powinien być przeznaczony do sterylizacją parą wodną oraz tlenkiem etylenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 Testy do sterylizacji 1. Testy do sterylizacji - wymagane są testy umożliwiające uzyskanie dwóch odczytów z jednego testu, z wyraźną i łatwą do odczytu skalą, umożliwiającą wyraźną i natychmiast rozpoznawalną zmianę koloru. 2. Taśmy do sterylizacji - nawinięte na rolce, z odpowiednim klejem i łatwe do odczytu. 3. Wskaźnik rurkowy do kontroli sterylizacji suchym, gorącym powietrzem o parametrach R 180 / 35 o barwie początkowej - żółtej i barwie końcowej po sterylizacji - czerwonej, zwyczajowo nazywane rurki Brauna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Kontrola urządzeń sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 Kontrola urządzeń sterylizacyjnych Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 Sprzęt do EKG i EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 Sprzęt do EKG i EEG 1. Szpital posiada aparaty EKG SIMPLICARD, MULTICARD, Delta 3Plus, Farum E60 - zaoferowany papier do EKG musi być dostosowany do w/w aparatów. 2. Papier do EEG -E 300 do aparatu Farum E60 zgodny z wymogiem producenta aparatu (typu Farum) o wymiarach 110mmx53mm (mierzone z otworem na szpulkę), grubość samego papieru 16mm,kratka na wierzchu. 3. Papier do EKG-E 300 ma być oznaczony - kratka na wierzch o śr. otworu na szpulkę rolki ok.1,2 cm. 4. Papier do EKG- E 110 ma być oznaczony - kratka na wierzch o śr. otworu rolki na szpulkę ok 1,4 cm. 5. Papier do EEG 8 kanałowy ma być w linie. 6. Ustniki papierowe, jednorazowe do aparatu abc PNEUMO 2000rs. Średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. Wymóg przysłania próbek. 7. Pneumotachograf dPP jednorazowy (plastikowy) kompatybilny z ustnikami do aparatu abc PNEUMO 2000rs, średnica otworu z kołnierzem mierzona we wnętrz 30mm, średnica otworu bez kołnierza mierzona we wnętrz 28mm. Wymóg przysłania próbek. 8. Elektrody do EEG na żel /1a21 (EEG-13/L-100 W-0099-10) - indeks, wtyk płaski, elektroda średnicy 13mm z wcięciem przez środek strony zewnętrznej, długość wtyku do elektrody 20mm, długość kabla 100cm. Do wielokrotnego użycia. 9. Inne wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 Cewniki do żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 Cewniki do żył centralnych 1. Cewniki centralne: wprowadzane metodą selidingera, wykonane z poliuretanu mięknącego w temp. ciała, dostarczone wraz z zestawem do wprowadzania. 2. Pozostałe wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Cewniki do żywienia pozajelitowego dla wcześniaków i noworodków z niską wagą urodzeniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 Cewniki do żywienia pozajelitowego dla wcześniaków i noworodków z niską wagą urodzeniową Cewnik 27 G zakładany jest z dostępu obwodowego przez kaniulę typu Neoflon 24G, długość cewnika 20 cm, zestaw nie zawiera kaniuli wprowadzającej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 Sondy i cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 Sondy i cewniki 1. Cewniki do odsysania - cewnik powinien posiadać: otwór centralny + dwa koncentryczne otwory boczne, powierzchnia otworów bocznych nie może przekraczać 50% otworu centralnego. 2. Cewniki Foley nr 06, 08 mają być z prowadnicą. 3. Cewniki urologiczne - mają posiadać dwa otwory boczne, atraumatycznie zamknięty koniec. 4. Zatyczka uniwersalna do cewników Foleya ma być sterylna i schodkowa, karbowana. 5. Sondy do karmienia może być wyskalowana np. co 1 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 Rurki tracheotomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 Rurki tracheotomijne Rurki wykonane z termoplastycznego, silikonowanego pcv z nitką radiacyjną przebiegającą przez całą rurkę, sterylne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 Igły do punkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 Igły do punkcji 1. Igły do punkcji zatok 1,2 x 90 mm - należy zaoferować wg standardu. 2. Igły do punkcji lędźwiowej - pakowane pojedynczo sterylne. 3. Igły do punkcji szpiku - pakowane pojedynczo, sterylne. 4. Do poz. 9 - 13 wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 Zestawy do przetoczeń i kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 Zestawy do przetoczeń i kaniule dotętnicze Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 Ostrza do noży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 Ostrza do noży Ostrza do noży mają być Wykonane ze stal i nierdzewnej, poprawnie wyprofilowany otwór umożliwiający nasadzanie na trzonek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 Lancenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 Lancenty Lancety do testów alergicznych typu Trick - test lancets metalowe,jałowe, jednorazowe, pakowane pojedynczo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 Rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 Rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji Rurki od pozycji 1-7 wykonane z mieszaniny silikonu i PCV, o zwiększonym poślizgu do cewników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 Rurki do krótkotrwałych intubacji i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 Rurki do krótkotrwałych intubacji i inne Rurki intubacyjne z mankietem: atraumatyczne, o wyoblonych krawędziach posiadające oczko Murphiego, mankiet uszczelniający niskociśnieniowy o zmniejszonej przenikalności dla gazów anestetycznych z nitka radiacyjną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 Rurki do podaży surfaktantu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 Rurki do podaży surfaktantu Dwukanałowa rurka do podaży surfaktanu silikonowana, atraumatyczna, nasadka kodowana barwnie, oznakowanie długości., kontrastująca w Rtg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 Zestawy do drenażu jamy opłucnowej i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 22 Zestawy do drenażu jamy opłucnowej i inne 1. Zestaw do znieczuleń zewnątrz oponowych - zawierający igłę Tuchy, cewnik strzykawkę, łącznik, filtr oraz zatrzaskowy element do mocowania cewnika. 2. Dreny do drenażu jamy opłucnowej rozm. 8 F, 10F, 12 F - miękki z trokarem tępym. Dren powinien posiadać oznaczenie rozmiaru łącznik płaski uchwyt troakara oraz podziałkę co 2 cm. 3. Dreny do drenażu jamy opłucnowej rozm 16 F, 20 F, - standardowy z trokarem tępym. 4. Wielokomorowy zestaw do drenażu biernego i czynnego- pojemność 1900 ml, dokładna regulacja siły ssania, zastawka wodna wypełniana przez port, skalowanie zaczynające się od 10 ml. Wymaga się możliwości zastosowania u noworodków z niska wagą urodzeniową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 Zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 23 Zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia Zestaw linii do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi - zamknięty system jednorazowych przetworników do inwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi, pozwalający na pobieranie próbek krwi, długość linii 135 cm, przezroczysta, do stosowania z pompami infuzyjnymi, strzykawka w układzie 3 cm3 z ogranicznikiem do 1 cm3, prędkość płukania przepływu 30 cm/ h, dostosowana do monitorów typu Biazet, Dinamap, Critikon. Ze względu na warunki techniczne możliwy do zastosowania jest zestaw firmy B. Dicinson..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 Dreny do drenażu ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 24 Dreny do drenażu ran 1.Dreny REDONA z mieszkiem - sterylne, długość drenu 50 cm. Dren ma stanowić zestaw: dren z metalowym trokarem, mieszek harmonijkowy 30 ml, typu Mini Vac. 2. Dren wykonany z materiału podatnego na wyginanie, połączony z mieszkiem. 3. Dreny REDONA z butelką wysokociśnieniową sterylne, o wymiarach: a) rozmiar 10, 12, 14 - rozmiar butelki 400 ml, długość drenu 50 cm; b)rozmiar 16, 18 - rozmiar butelki 400 ml, długość drenu 75 cm. 4.Dren ma stanowić zestaw: dren z trokarem, przedłużacz, butelka próżniowa z podciśnieniem 100 mBar, typu Vacum..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 Zestaw do przeszczepu skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 25 Zestaw do przeszczepu skóry 1. Nóż do przeszczepu - wykonany ze stali wysokiej jakości, o bardzo dobrej ostrości, o wymiarach: długość ok.10,5 cm, szer. 3,5 cm, ostrze połączone z nasadką plastikową przymocowaną odpowiednimi uchwytami, pasującymi do prowadnicy używanej przy pobieraniu przeszczepu skóry. 2. Płytka do przeszczepu - o gęstości 3 do 1 i wielkości 20 cm x 7,5 cm, dostosowana do wałka rozciągającego skórę. 3. Zestaw musi być kompatybilny do Dermatomu typu Zimmer..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 Specjalistyczne asortyment jednorazowy laryngologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 26 Specjalistyczne asortyment jednorazowy laryngologiczny 1. Zestaw do leczenia zatok nosa, o średnicy wewnętrznej 0,8 mm, długość drenu 18 cm, igła punkcyjna 2,0 x 80; iniekcyjna 0,8 x 40. 2. Wyrób jednorazowego użytku, nietoksyczny, jałowy. 3. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego: Typ II śr. 1,15 mm; jałowy nietoksyczny, sterylizowany tlenkiem etylenu; pakowany pojedynczo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 Sprzęt do inhalatorów typu THOMEX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 27 Sprzęt do inhalatorów typu THOMEX Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET nr 28 Sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 28 Sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Głowica rozpylająca (nebulizator) typu RAPID FLAEM 6 składająca się z części dolnej naczynia na lek, dyszy, części górnej, zaworka wdechowego. Posiada system zaworów wdechowo-wydechowych uruchamianych automatycznie przez pacjenta. Konstrukcja nebulizatora zabezpiecza jego zawartość przed wylaniem nawet podczas ustawienia głowicy do góry nogami. Osprzęt kompatybilny i przewidziany do aparatu typu ELISIR..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 Zamknięty system próżniowego pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 29 Zamknięty system próżniowego pobierania krwi 1. Należy zaoferować bezpieczny system próżniowy pobierania krwi. 2. Igły, probówki, Holdery - musza być kompatybilne. 3. Igła mocowana zatrzaskowo lub na wkręt. 4. Igły maja być dostosowane do Holtera, który umożliwia automatyczny wyrzut igły lub na wkręt stanowiąc z Holterem (adapterem) całość jednorazowego użytku. 5. Wskazane objętości probówek dotyczą wielkości pobrania krwi. 6. Probówki, jednorazowe wykonane z przeźroczystego tworzywa - plastik. 7. Probówki mają być oznaczone kolorami ułatwiającymi identyfikacje w rutynowej pracy, zgodnym z normą ISO 6710. 8. Korki próbówek zdejmowane lub odkręcane zależnie od pojemności. 9. Próbówki do koagulacji i oporności pakowane po 10 szt. - maksymalnie 50 szt. 10. Próbówki biochemiczne bez separatora żelowego oraz bez kulek. 11. Pipety do analizy OB (200mm) plastikowe, skalowane z adapterem do wykorzystania z próbówkami OB, dające rozwiązanie odczytu w skali liniowej z użyciem kalibrowanej kapilary. 12. Wymóg przysłania próbek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 Igły motylkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 30 Igły motylkowe Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ. Wymóg przysłania próbek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 Ssaki próżniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 31 Ssaki próżniowe Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 Kaniule donosowe, bibuły do nawilżaczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 32 Kaniule donosowe, bibuły do nawilżaczy Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 Okularki do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 33 Okularki do fototerapii Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 Czujniki do pomiaru SpO2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 34 Czujniki do pomiaru SpO2 Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 Czujniki do pomiaru SpO2 kompatybilne z technologią Nellkor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 35 Czujniki do pomiaru SpO2 kompatybilne z technologią Nellkor Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet nr 36 Terapia oddechowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 36 Terapia oddechowa 1. Do poz. 1 - 7 wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Poz. 8: układ oddechowy wykonany wewnątrz z rury gładkiej, grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączalne od Łącznika Y w celu podłączenia nebulizatora, port na łączniku Y - 7,6mm, komora nawilżacza zintegrowana z drenem do źródła wody (automatyczny pobór wody), na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora - 15M, złącze Y - 15 F. 3. Poz. 9: układ oddechowy 15mm wykonany wewnątrz z rury gładkiej, długość układu 1,6m; grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączone od Y celem podłączenia nebulizatora, komora nawilżacza automatycznie napełniająca się z zintegrowanym drenem do źródła wody, na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora 22M, złącze Y - 22M/15F. 4. Poz. 10: długość układu 1,6m; odłączana gałąź wdechowa, do podłączenia do nebulizatora, złącza do respiratora - 22F, złącze Y - 22M/15F. 5. Do poz. 11 - 15 wymagania zgodne ze specyfikacja zamieszczona w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet nr 37 Przyrząd do powtórnego przetaczania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 37 Przyrząd do powtórnego przetaczania krwi Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet nr 38 Maski krtaniowe jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 38 Maski krtaniowe jednorazowego użytku Maski krtaniowe mają być wykonane z jednego kawałka materiału, mankiet niskociśnieniowy nie przepełniający się pod wpływem gazów anestetycznych, rozmiar rurki i maksymalna objętość oznaczone na baloniku kontrolnym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Pakiet nr 39 Laboratoryjny sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 39 Laboratoryjny sprzęt jednorazowy 1. Kapilary do analizatorów gazowych krwi o pojemności 175 ml, o wymiarach 2,30x100mm, Na-Heparyna 80LU/ml. Zestaw z korkami i mieszalnikami (opiłkami) 1x9 mm. Elementy muszą być ze sobą kompatybilne i z możliwością zamówienia osobno kapilarów, korków i mieszalników. Komplet pakowany w ilościach: kapilary 250szt., mieszalniki 250szt., korki 500 szt. Wymóg przysłania próbek do poz. 18 2. Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Obowiązek dostarczenia próbek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Pakiet nr 40 Bakteriologiczny sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 40 Bakteriologiczny sprzęt jednorazowy Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Obowiązek dostarczenia próbek do pakietu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Pakiet nr 41 Mikrometoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 41 Mikrometoda Mikrometoda do pobierania krwi z naczyń włosowatych za pomocą kapilarki wchodzącej w skład naczyńka. Obowiązek dostarczenia próbek do pakietu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Pakiet nr 42 Groty Kirschnera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 42 Groty Kirschnera Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Pakiet nr 43 Gwoździe śródszpikowe dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 43 Gwoździe śródszpikowe dla dzieci Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Pakiet nr 44 Śruby zwykłe (krzyżakowe), śr. wiertła 3,2mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 44 Śruby zwykłe (krzyżakowe), śr. wiertła 3,2mm Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Pakiet nr 45 Implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 45 Implanty Implanty wypełnione żelem silikonowym, sterylne, dostarczone w podwójnym opakowaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.