eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówek › Budowa wodociągowej sieci tranzytowej w miejscowości Szonów, gm. Głogówek w kierunku miejscowości Tomice, gm. Głogówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Głogówek: Budowa wodociągowej sieci tranzytowej w miejscowości Szonów, gm. Głogówek w kierunku miejscowości Tomice, gm. Głogówek
Numer ogłoszenia: 137155 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Aqua Silesia w Głogówku , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 77 40 76 420, faks 77 40 76 421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquasilesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągowej sieci tranzytowej w miejscowości Szonów, gm. Głogówek w kierunku miejscowości Tomice, gm. Głogówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest budowa wodociągowej sieci tranzytowej DN 160 mm w miejscowości Szonów w kierunku do miejscowości Tomice, gmina Głogówek. Wykonanie nowego rurociągu tranzytowego łączącego istniejące sieci wodociągowe w miejscowościach Szonów i Tomice, pozwoli na elastyczną i bezawaryjną dostawę wody do Tomic i Głogowca. Na projektowanym wodociągu DN 160 mm, w Szonowie zabudowana będzie studnia wodomierzowa z kompletnym orurowaniem i układem do zdalnego odczytu pomiaru ilości przesyłanej wody i ciśnienia w wodociągu. W sąsiedztwie ogrodzenia cmentarza w Szonowie, w terenie najwyżej położonym zabudowany będzie hydrant nadziemny ppoż. DN 80. Na włączeniach do istniejących sieci zabudowane będą zasuwy odcinające w obudowach i skrzynkach ulicznych. Uzbrojenie sieci to wodociąg z rur HD-PE DN 160 mm o dł. 1190,80 m, studnia wodomierzowa z kręgów betonowych ośrednicy 1,5m z orurowaniem i układem telemetrycznym do zdalnego odczytu pomiarów ilości przesyłanej wody i ciśnienia w sieci - 1 kpl. ,zasuwa odcinające DN150 i 80 mm w obudowie i skrzynce ulicznej w węzłach W1 i W3 - 2 szt., hydrant nadziemny ppoż. DN 80-1 szt., przyłącze do istniejącej studni wodomierzowej dla cmentarza - 1,0 m, demontaż istniejącego przyłącza wodociągowego do cmentarza w Szonowie o dł. 188m. Stan formalnoprawny terenu pod budowę jest uregulowany. Decyzja Dyrektora Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu nr pisma WD.4036.59.2016.PU.2 z dnia 23.05.2016 zezwalająca Związkowi Gmin AQUA Silesia w Głogówku na umieszczenie w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 416 projektowanego wodociągu DN 160, jest równocześnie zgodą dla Inwestora zamierzenia budowlanego na dysponowanie gruntem, stanowiącym pas drogi publicznej kategorii wojewódzkiej. Wykonanie wodociągu w terenie działek prywatnych uregulowane jest na drodze podpisanych umów korzystania z nieruchomości na cele budowlane. Wodociąg tranzytowy zlokalizowany w pasie drogi wojewódzkiej nr 416, relacji Głogówek, Głubczyce wykonany będzie z rur warstwowych, PE 100 RC, SDR 17 o średnicy DN 160 mm. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Szonów, wykonane będzie na wodociągu DN 150 mm, zabudowanym w pasie drogi wojewódzkiej nr 416. W węźle przyłączeniowym W1 zabudowana będzie studnia wodomierzowa z orurowaniem. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Tomice w węźle W3 na istniejącym wodociągu DN 160 mat. PVC doprowadzającym wodę z sieci tranzytowej Góreczno. W węzłach połączeniowych W1 i W3 zabudowane będą zasuwy odcinające, DN 80 w węźle W1 po zredukowaniu średnicy z DN 160 do DN 90, przed studnią wodomierzową i DN150 w węźle W3. Zasuwy kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego, min. GGG-40, PN 10, typu E, długie, z miękkim uszczelnieniem klina, w obudowie i skrzynce ulicznej. Studnia wodomierzowa wykonana będzie z kręgów betonowych o średnicy 1,5 m łączonych na uszczelkę gumową. Elementy studni wykonane z betonu min. B40 Ściany studni zabezpieczone na zewnątrz przez posmarowanie roztworem asfaltowym wg. PN, pierwsza warstwa Bitizol R, druga warstwa Bitizol P, lub innym środkiem izolacyjnym po uzgodnieniu z Inwestorem. Orurowanie w studni wodomierzowej wykonane będzie z rur ciśnieniowych PE 100, DN90 mm, armatura z żeliwa sferoidalnego. Przewidziano zabudowę wodomierza sprzężonego DN80, kształtki montażowo-demontażowej i zasuwy odcinającej typu E, DN 80, krótkiej, z kółkiem ręcznym. Armatura kołnierzowa, na przewodzie z rur PE kołnierze specjalne DN 80 do rur PE. Przejścia z średnicy DN 160 na 90 poza studnią wodomierzową. Zasuwa odcinająca DN 80 na wejściu wodociągu do studni zlokalizowana w ziemi, przed studnią. Pod wodomierzem i zasuwą w studni, zamontowane będą podpory wykonane z ceownika 50x50 mm. Przejścia przez ściany studni rurociągu DN90 w rurach osłonowych PE DN 200. Przestrzeń między wodociągiem a rurą osłonową uszczelnić zaprawą cementową mrozoodporną i wodoodporną. W płycie pokrywowej studni zabudować właz kanalizacyjny kanałowy, okrągły, wg. PN z pokrywą wypełnioną betonem, przykręcaną śrubami. Studnię ustawić na fundamencie z betonu B10 z warstwą izolacji 2x papa na lepiku. W studni wodomierzowej zabudowany będzie układ systemu telemetrycznego do zdalnego monitorowania parametrów sieci wodociągowej. Zadaniem systemu telemetrycznego będzie zdalne monitorowanie przepływu oraz ciśnienia w punkcie pomiarowym, polegające na bieżącym przekazywaniu informacji do systemu oraz przedstawieniu ich w formie graficznej: wykresów i raportów. System telemetryczny powinien być kompatybilny z zabudowanymi już na istniejącej sieci wodociągowej tranzytowej, należącej do AQUA Silesia w Głogówku. Szczegóły orurowania studni wodomierzowej na rys. W-05. W najwyższym punkcie wodociągu zabudowa hydrantu nadziemnego ppoż. DN 80. Przed hydrantem, zasuwa DN 80 mm odcinająca kołnierzowa z żeliwa sferoidalnego, typu E, długa, miękko uszczelniająca, w obudowie i skrzynce ulicznej. Hydrant i zasuwa powinny posiadać certyfikat ochrony antykorozyjnej instytutu GSK-RAL. Nowe przyłącze wodociągowe DN 40 do cmentarza wykonane będzie w węźle W2. Włączenie przy pomocy opaski do nawiercania rur PE DN 160 z odejściem gwintowanym do zabudowy zasuwy do przyłączy domowych. Rurociąg wykonywany będzie metodą bezwykopową, przewiertem sterowanym typu HDD. Łączenie rur poprzez zgrzewanie doczołowe. Szczegóły połączeń z istniejącą siecią wodociągową w węzłach, pokazane na rys. nr W-04. Organizację pracy przy wykonywaniu przewiertu sterowanego zapewni wykonawca robót. Szczegóły wykonywania robót zależne od rodzaju sprzętu używanego do wykonywania przewiertów. Doły montażowe pod łuki i łączenia przeciąganych rur, miejsca wykonania węzłów W1, W2 i W3 wykonać metodą wykopu otwartego, o ścianach pionowych, umocnionych. Wykopy o szerokości 1,1 m. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory dokonywane będą zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się z warunkami decyzji i uzgodnień dołączonych do projektu i dopełnić warunków podanych w tych uzgodnieniach i decyzjach. Prace ziemne, układane i montaż przewodów z tworzyw sztucznych należy wykonywać zgodnie normą PN. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: organizację terenu robót budowlanych, pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną, przeprowadzenie pozytywnych prób i odbiorów. Wykonanie robót odtworzeniowych i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Złożenie w imieniu Zamawiającego, zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu budowy wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami do PINB w Prudniku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.13.00 - 45.33.13.00 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 28 lipca 2016r. do godziny 10:00 wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie, dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworze?niu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na konto Zamawiającego Nr konta: 63 8884 1014 2002 0012 7329 0004 Bank Spółdzielczy w Krapkowicach z adnotacją, Budowa wodociągowej sieci tranzytowej w miejscowości Szonów, gm. Głogówek w kierunku miejscowości Tomice, gm. Głogówek. Przy czym data i godzina wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data i godzina, wpłynięcia wadium. Wadium w pozostałej formie należy załączyć w formie kserokopii do składanej oferty, a oryginał złożyć za pokwitowaniem w Biurze Związku Gmin AQUA SILESIA - budynek położony w Głogówku przy ul. Rynek 1, budynek Urzędu Miejskiego, II piętro. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania - oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6.4., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jako oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, złożył dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictwa niezgodne z SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, Wykonawca zgodnie z art. 26 pkt. 2b ma obowiązek złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia(załącznik nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia ( gdy z zastrzeżeniem zapisów w art.26 ust.3 Pzp) -dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków lub brak jest tych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na rozbudowie lub budowie sieci wodociągowych o wartości min. 200.000,00 zł netto; (wg. załącznika nr 6), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: a). poświadczenia lub b).inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. a, przy czym Wykonawca, w miejsce poświadczenia, o którym mowa w pkt a, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie. W przypadku gdy, Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane przez Wykonawcę składającego ofertę, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełniania w/w. warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia (gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) lub nie spełnia ( gdy z zastrzeżeniem zapisów art.26 ust.3 Pzp- dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełniania warunków lub brak jest takich dokumentów).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana wg. formuły: spełnia(gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) lub nie spełnia (gdy - zastrzeżeniem zapisów art.26 ust.3 Pzp - dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełnienia warunków lub brak jest tych dokumentów).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, Wykonawcy powinni złożyć: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą brały udział w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. 2. Oświadczenia (Załącznik nr 10 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; posiadający min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. b) Osoby w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane stosowne do rodzaju robót i pełnionej funkcji oraz zrzeszony we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień. Osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia (gdy dołączone dokumenty potwierdzają wymogi Zamawiającego) lub nie spełnia (gdy- z zastrzeżeniem zapisów art.26 ust. 3 Pzp- dołączone do oferty dokumenty nie potwierdzają spełnienia warunków lub brak jest tych dokumentów). Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych). Dołącza opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykaz robót składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, chyba że spełnienie tego wymogu zapewnia jeden lub kilku wykonawców. W takim przypadku pozostali zwolnieni są od składania powyższego. 6.9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. O spełnieniu warunków wymienionych w punkcie VI SIWZ decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.aquasilesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin AQUA SILESIA w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek - budynek Urzędu Miejskiego w Głogówku, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Związek Gmin AQUA SILESIA w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek - budynek Urzędu Miejskiego w Głogówku, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.