eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Malbork: Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km
Numer ogłoszenia: 137093 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Remont odcinka drogi nr 2929G ( d. 09141) Kamionka - Szawałd - Lasowice Wielkie w km 0+000 do km 5+740,20 oraz odcinka do końca ogrodzenia kościoła w miejscowości Szawałd o długości 0,500km polegających na remoncie cząstkowym istniejących ubytków nawierzchni bitumicznych oraz profilowanie nagłych załamań niwelety podłużnej z przykryciem cienkim dywanikiem bitumicznym istniejącej jezdni. Na odcinku remontowanej drogi należy wykonać powierzchniowe odwodnienie do przyległych rowów przydrożnych po ścięciu pobocza. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej - Rozdział IV..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w wysokości 35.000,00zł słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Millenium 43 1160 2202 0000 0001 0788 5564 z adnotacją: Wadium na - remont drogi powiatowej Kamionka - Szawałd Nr 2929G (d. 09141) ok. 6,300km. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 7.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium inny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostaje wykluczona bez rozpatrywania. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 9.1.upłynął termin związania ofertą, 9.2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 9.3.Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 10.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10.2.który został wykluczony z postępowania, 10.3.którego oferta została odrzucona. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 11.1.Wykonawca którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie , 11.2.Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3.Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w szczególności: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potęcjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.złożą formularz ofertowy wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi w treści niniejszej specyfikacji. 1.6.spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 2.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 i 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 4.Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 5.1.Jest niezgodna z ustawą. 5.2.Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3. 5.3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 5.4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.5.Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5.7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3. 5.8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym nr 1 i nr 2 z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.3.Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy zamieszczony w Rozdziale Nr III niniejszej specyfikacji. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1.Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonali: -Co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r (tekst jednolity - Dz.U. 115, poz.19 z 2007r) o długości nie mniejszej niż 1km potwierdzone dokumentami, że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Dysponują co najmniej: -Jednym kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalność drogowej. 7.4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę, w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.1.Sprawozdanie finansowe za rok 2006, 2007, 2008 wraz z oświadczeniem finansowym (załącznik Nr 5), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, oświadczenie finansowe (załącznik Nr 6) określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy. 4.2.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 lub 6 niniejszej specyfikacji. 4.3.Posiadany dostęp do środków finansowych wystarczających do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości: - min 1.800.000,00zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.malbork. pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 82 - 200 Malbork - pokój 219 Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 82 - 200 Malbork.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.