eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › modernizacja infrastruktury informatycznej w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu obejmująca dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją i konfiguracją oraz rozbudową sieci strukturalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13708

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: modernizacja infrastruktury informatycznej w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu obejmująca dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją i konfiguracją oraz rozbudową sieci strukturalnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, do kontaktów: Zbigniew Mazurkiewicz, ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3314163, fax 048 3314183, e-mail: mazurkiewicz@word.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.word.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: wojewódzka osoba prawna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja infrastruktury informatycznej w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu obejmująca dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją i konfiguracją oraz rozbudową sieci strukturalnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : WORD Radom ul. Sucha 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja infrastruktury informatycznej w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu obejmująca dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją i konfiguracją oraz rozbudową sieci strukturalnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawarte w specyfikacji SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa: szafy serwerowej z osprzętem, UPS-u, przełącznika KVM, firewolla, 4 przełączników sieciowych,4 serwerów, biblioteki taśmowej, 31 stacji roboczych z monitorami LCD, notebooka, 2 drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego, systemów operacyjnych do serwerów z odpowiednia liczba licencji, bazy MS SQL 2005, oprogramowania pomocniczego, systemu kontroli dostępu do zasobów informatycznych oraz modernizacja okablowania strukturalnego i konfiguracja domeny. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 75

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się tylko wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający szczególnie warunkuje by; 2.1 Wykonawca posiadał doświadczenie, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dostawy, urządzeń komputerowych (komputery, monitory, drukarki ) w wysokości netto powyżej 500 000,00 zł 2.2 w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwa wdrożenia instalacji i konfiguracji urządzenia firewall w miejscu instalacji. 2.3 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma certyfikowanymi specjalistami posiadającymi tytuł MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie instalacji oprogramowania Microsoft w miejscu instalacji. 2.4 dysponuje certyfikatem producenta, ze Wykonawca posiada jego autoryzację oraz co najmniej dwie osoby z certyfikatami producenta systemu kontroli dostępu do zasobów informatycznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli osoby o których mowa w pkt. 2.3 będą dodatkowo posiadały także certyfikat wymagany w pkt. 2.4 i odwrotnie. 2.5 dysponuje certyfikatem producent, że Wykonawca jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający szczególnie warunkuje by; 3.1 wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę niemniejszą niż 350.000,.zł 3.2 wykonawca był ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej(ubezpieczenie ma być ważne na dzień otwarcia wniosków 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie czy minimalne warunki określone w sekcji III. 2 rozdział I, pkt. 1 - 4 wykonawca spełnia. W zakresie tej oceny zastosuje formułę \spełnia/ nie spełnia\. Zamawiający dokona tej oceny na podstawie analizy wymaganych dokumentów, określonych w niniejszej sekcji III.2, które mają potwierdzić spełnienie warunków minimalnych. Nie spełnienie warunków minimalnych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku spełnienia minimalnych warunków udziału, określonych w niniejszej sekcji w pkt. od 1 -3 przez więcej jak pięciu wykonawców, zamawiający dokona kwalifikacji wykonawców w oparciu o następujące kryteria: a) za wykazanie ponad warunek w pkt. 2.1 doświadczenie w zakresie realizacji dostaw wykonawcy rozumiane jako łączna wartość netto wykazanych dostaw (przyjętych do oceny zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 2.1), potwierdzone dokumentem należytego wykonania, zamawiający przyzna wykonawcy 50 punktów za wykazanie najwyższej wartości netto dostaw, 40 za drugie miejsce i odpowiednio 30,20,10 punktów za kolejne miejsca. b) za każdą zrealizowaną dostawę instalacji i konfiguracji urządzenia firewall w miejscu instalacji ponad warunek określony w pkt. 2.2, zamawiający przyzna wykonawcy 5 punktów za każdą wykazaną realizację takich dostaw. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 25 punktów za wykazane te dodatkowe dostawy; c) za wykazanie ponad warunek w pkt. 2.4 posiadanie większej liczby osób z certyfikatami w zakresie systemu kontroli dostępu do zasobów informatycznych za każdy wykazane ponad 2 certyfikaty zamawiający przyzna 5 punktów. Maksymalnie wykonawca może otrzymać 25 punktów za wykazane dodatkowe certyfikaty. Łączna suma dodatkowych punktów, jaką wykonawca może uzyskać przy kwalifikacji, wynosi 100 punktów. Zamawiający dokona oceny/ kwalifikacji wykonawców na powyższych zasadach, tylko w przypadku gdy liczba wniosków jaka wpłynie do zamawiającego o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5. W przypadku, gdy liczba wniosków spełniających warunki będzie mniejsza lub równa 5, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy, którzy w wymaganym terminie złożyli kompletne (nie odrzucone) wnioski. W wyniku dokonanej kwalifikacji zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali największą liczbę punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w pkt. 1 niniejszej sekcji III.2., zamawiający żąda: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienionydokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. 1.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 1.3 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa taki dokument odrębnie.1.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa teki dokument odrębnie (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i spółki cywilne). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w pkt. 2 p/pkt 2.1 - 2.4 (warunki udziału w postępowaniu) niniejszej sekcji III.2., zamawiający żąda: 2.1 wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2.2 wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, potwierdzenie warunku może zostać spełnione łącznie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w pkt. 3 p/pkt. 3.1 i 3.2., zamawiający żąda: 3.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.2 polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia- - w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, potwierdzenie warunku może zostać spełnione łącznie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1; 4.1 pkt. 1.1; 1.2; 1.4; - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2 pkt. 1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.1 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 5.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją \za zgodność z oryginałem\ pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.2. oraz jej podpisem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ż mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy). 9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.