eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według niżej wymienionych (2) dwóch części1) szczepionek przeciwko pneumokokom w ilości 600 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka w ilości 7 000 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według niżej wymienionych (2) dwóch części: 1) szczepionek przeciwko pneumokokom w ilości 600 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka w ilości 7 000 szt.
Numer ogłoszenia: 137053 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 09 23, faks 22 812 07 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według niżej wymienionych (2) dwóch części: 1) szczepionek przeciwko pneumokokom w ilości 600 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka w ilości 7 000 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Dostawa 1) szczepionek przeciw pneumokokom w ilości 600 szt. 2) szczepionek przeciw grypie 0,5 ml - ampułkostrzykawka w ilości 7 000 szt. CZEŚĆ 1- Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek przeciwko pneumokokom w ilości 600 szt. w celu realizacji programu zdrowotnego pn. Zdrowie, Mama i Ja w ramach pięcioletniego programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych u dzieci powyżej 24 miesiąca życia, dotowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa. Szczepionka polisacharydowa, skoniugowana (13- walentna, absorbowana). Jedna dawka zawiera 0,5 ml produktu leczniczego. Zawiesina do wstrzykiwań. Ampułkostrzykawka zawiera pojedynczą dawkę ( 0,5 ml ) z dołączoną igłą. Informacje zamieszczone na opakowaniach zewnętrznych. CZEŚĆ 2- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek przeciwko grypie w ilości 7 000 szt. w celu realizacji programu szczepień ochronnych przeciwko grypie populacji z grupy szczególnego ryzyka (osób od 65 roku życia) dla mieszkańców m.st. Warszawy w roku 2015/2016, dotowanego przez Miasto Stołeczne Warszawa oraz w celu zapewnienia szczepień ochronnych dla innych zainteresowanych osób - spoza programu. Szczepionki p. grypie 0,5 ml, zawiesina do wstrzyknięć, ampułkostrzykawka. Zamówienie obejmuje również transport towaru do Przychodni Rejonowej Nr 1 przy ul. J. Strusia 4/8 w Warszawie oraz wniesienie towaru do sekretariatu na III piętrze. Dostawy sukcesywne będą realizowane do 1 dnia od złożenia zamówienia. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowane szczepionki posiadały aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne, wydane przez właściwego ministra do spraw zdrowia. Wymagany termin ważności szczepionek: Dla części nr 1 - co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia. Dla części nr 2: - dla szczepionek zakupionych przy I transzy - do dnia 31 maja 2016 r. - dla szczepionek zakupionych przy II transzy 31 maja 2017 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona spełnienia niniejszego warunku na podstawie załączonych do oferty: koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (nie dotyczy producenta) lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona spełnienia niniejszego warunku na podstawie załączonego do ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona spełnienia niniejszego warunku na podstawie załączonego do ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona spełnienia niniejszego warunku na podstawie załączonego do ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona spełnienia niniejszego warunku na podstawie załączonego do ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Charakterystykę produktu leczniczego - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów - załączników nr 1.1 lub 1.2 ( odpowiednio dla części) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w oryginale 2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Wawer 04-564 Warszawa ul. J. Strusia 4/8 pokój 308, III piętro, budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer 04-564 Warszawa ul. J. Strusia 4/8 pokój 301, III piętro, budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.