eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przeprowadzenie działań mających na celu realizację projektu pn. Tomaszowska Okrąglica - wsparcie promocji i działań marketingowych tomaszowskiego produktu turystycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Tomaszów Mazowiecki: Przeprowadzenie działań mających na celu realizację projektu pn. Tomaszowska Okrąglica - wsparcie promocji i działań marketingowych tomaszowskiego produktu turystycznego.
Numer ogłoszenia: 136997 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83311 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań mających na celu realizację projektu pn. Tomaszowska Okrąglica - wsparcie promocji i działań marketingowych tomaszowskiego produktu turystycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań zmierzających do promocji marki regionalnej Tomaszowska Okrąglica w oparciu o zasoby turystyczne oraz lokalizacyjne, organizację imprez o zasięgu ponadregionalnym. Działania będą prowadzone od 15-04-2012 do 30-10-2013 r. Określono, że najciekawszym produktem, który wymaga promocji i budowy marki w oparciu o historyczne i kulturowe dziedzictwo Miasta jest tzw. Tomaszowska Okrąglica. W jej skład wchodzą: Niebieskie Źródła, Groty Nagórzyckie, Skansen Rzeki Pilicy. Te trzy elementy stworzą jeden zintegrowany produkt turystyczny Miasta Tomaszów Mazowiecki. Wypromowanie Tomaszowskiej Okrąglicy wpłynie pozytywnie również na inne zasoby turystyczne całego regionu Tomaszowska okrąglica to produkt turystyczny oparty na 3 zasobach kulturowych Tomaszowa Mazowieckiego: Rezerwat Niebieskie Źródła - rezerwat krajobrazowy o powierzchni 29 ha, położony w dolinie Pilicy, na prawym brzegu rzeki, w południowo - wschodniej części Miasta Tomaszowa Mazowieckiego. Ochronie podlega przyroda, głównie wywierzyska. Główny kompleks wodonośny stanowią wapienie jurajskie, charakteryzujące się dużą przepuszczalnością. Źródła to dwa wywierzyska oddzielone od siebie wyspą. W każdym pulsuje po kilkanaście minigejzerów. Niebieskie Źródła zwane niegdyś Modrymi Wodami są uroczym skrawkiem krajobrazu niżu polskiego. Groty Nagórzyckie - Groty znajdują się na terenie Miasta Tomaszów Mazowiecki. Początkowo groty nosiły nazwę: Niedźwiedzia, Borsucza, Taneczna, Chowańcowa, Karkołomna i Złodziejska. Nagórzyckie wyrobiska powstały w wyniku eksploatacji piasku, niezbędnego do produkcji szkła. Zbudowane są z piaskowca cenomańskiego, pochodzącego z epoki kredy, czyli prawie 100 mln lat temu, zaczęły formować się jaskinie, które kryją w sobie wiele tajemniczych historii. Dzięki środkom Unii Europejskiej trwa adaptacja dawnych grot na podziemną trasę turystyczną. Podziemna trasa turystyczna Groty Nagórzyckie w Tomaszowie Mazowieckim będzie pierwszym tego typu obiektem w rejonie centralnym Polski. Wykonane zabezpieczenia pozwolą na bezpieczne zwiedzanie tych wyrobisk. Skansen Rzeki Pilicy - tworzony od 2000 r. z inicjatywy władz samorządowych Miasta Tomaszowa Mazowieckiego i Stowarzyszenia Przyjaciół Pilicy i Nadpilicza. Ma na celu popularyzowanie i zachowanie walorów przyrodniczych oraz tzw. przestrzeni kulturowej rzeki Pilicy i jej dopływów. Pierwszym obiektem i zalążkiem Skansenu był zabytkowy, drewniany młyn wodny, zawierający elementy XIX - wieczne. Młyn przeniesiono znad rzeki Luciąży. W Skansenie organizowane są w nim ekspozycje stałe i czasowe, obrazujące bogactwo dziedzictwa przyrodniczego, historycznego i kulturowego Pilicy i Nadpilicza. U podnóża młyna eksponowana jest największa w kraju kolekcja kamieni młyńskich, licząca już ponad 30 okazów, pochodzących z nieistniejących już młynów wodnych w dorzeczu Pilicy. Te 3 elementy stanowią o tradycji i kulturze regionu. Dzięki promocji staną się widoczne nie tylko dla mieszkańców miasta i okolic, ale również dla turystów z innych części kraju. Mieszkańcy województwa łódzkiego zrozumieją w jak cennym kulturowo otoczeniu mieszkają. Stworzony zostanie element budujący tożsamość regionu. Projekt jest więc ściśle powiązany z obszarem, na którym jest realizowany i prowadzi do tworzenia jedności kulturowej regionu łódzkiego z uwzględnieniem różnorodności i złożoności jego kultur lokalnych i regionalnych. Stworzona zostanie marka regionalna Tomaszowska okrąglica. Wpłynie to więc na wykreowanie marki utożsamianej z regionem i rozpoznawalnej w regionie i poza nim, jak również spowoduje zwiększenie atrakcyjności krajoznawczo-turystycznej samego Miasta, a tym samym stanie się dla niego kolejnym impulsem gospodarczym. Tworzenie marki Tomaszowska Okrąglica oparte jest na kompleksowości i różnorodności działań promocyjnych (imprezy, gadżety, strona internetowa, materiały drukowane, filmowe). Każde działanie dopasowane jest do specyfiki odbiorcy docelowego i branży. Starano się jednocześnie, aby działania były pomysłowe i innowacyjne. Działania będą prowadzone na obszarze Miasta Tomaszów Mazowiecki. Wszelkie działania w zakresie promocji i informacji Projektu przygotowane zostaną jako akcja długookresowa obejmująca zaproponowaną przez Wykonawcę efektywną promocję projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia swych usług na najwyższym profesjonalnym poziomie. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki i działania oraz przedłoży bezzwłocznie stosowne pisemne informacje Zamawiającemu, mogące mieć wpływ na pomyślną realizację Projektu. Wykonawca opracuje harmonogram działań promocyjnych dotyczących Projektu. Harmonogram winien być złożony Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania Umowy. Zamawiający zaakceptuje sporządzony harmonogram w terminie do 7 dni od daty otrzymania lub złoży zastrzeżenia/uwagi, do uwzględnienia których Wykonawca będzie zobowiązany w terminie do 7 dni od ich otrzymania. Działania zawarte w harmonogramie powinny być przygotowane jako akcja długookresowa, obejmująca zaproponowaną przez Wykonawcę efektywną promocję Projektu i programów pomocowych Unii Europejskiej tj. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Działania promocyjne należy zorganizować zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego zawartych w dokumentach: 1) Zasady promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 oraz: 2) Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 Działania realizowane w ramach projektu obejmują marketing wielu kategorii produktów. Tomaszowska Okrąglica składa się z trzech produktów: -Skansenu Rzeki Pilicy, -Grot Nagórzyckich, -Niebieskich Źródeł. Działania w ramach projektu mają więc wpływ na poprawę atrakcyjności turystycznej regionu. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z art. 32 ust. 4 pzp. Każdy w Wykonawców może złożyć ofertę na każdą część z osobna, kilka z nich lub na wszystkie. Określenie części zamówienia: 1. Zestaw narzędzi promocyjnych,, 2. Przygotowanie materiałów filmowych. Emisja materiałów filmowych w mediach. Przygotowanie projektu strony WWW i jej obsługa (wraz z opłatą abonamentową za wykupienie domeny), 3. Logotypy. Wykonanie gadżetów reklamowych: smycze, kompas, brelok, latarka, plecak, koszulki, czapeczki, apteczka, klepsydra, 4. Organizacja imprez masowych, 5.Promocja projektu,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.14.00.00 - Ulotki 22.15.00.00 - Broszury 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych 72.40.00.00 - Usługi internetowe 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne 92.21.00.00 - (2) Usługi radiowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt. pn. Tomaszowska Okrąglica - wsparcie promocji i działań marketingowych tomaszowskiego produktu turystycznego, złożony w konkursie: nr RPLD.03.02.00-16/11. Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość. Działanie III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. Numer wniosku: WND-RPLD.03.02.00-00-386/11..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zestaw narzędzi promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Lewandowski Target Group Public Relations, Ul. Wiosny Ludów 1/49, 71-471 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61354,57

  • Oferta z najniższą ceną: 61354,57 / Oferta z najwyższą ceną: 61354,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przygotowanie materiałów filmowych. Emisja materiałów filmowych w mediach. Przygotowanie projektu strony WWW i jej obsługa (wraz z opłatą abonamentową za wykupienie domeny)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Szymczuk, Łozice 15b, 74-200 Pyrzyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Logotypy. Wykonanie gadżetów reklamowych: smycze, kompas, brelok, latarka, plecak, koszulki, czapeczki, apteczka, klepsydra.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Lewandowski Target Group Public Relations, ul.Wiosny Ludów 1/49, 71-471 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24973,34

  • Oferta z najniższą ceną: 24973,34 / Oferta z najwyższą ceną: 27100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Organizacja imprez masowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Rożdżestwieński, Ul. Leopolda Staffa 7 lok. 165, 01-891 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 139000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 172200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Promocja projektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralna Agencja Reklamowa sp. z o.o., ul. Kozia 2, 25-514 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3414,48

  • Oferta z najniższą ceną: 3414,48 / Oferta z najwyższą ceną: 29667,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.