Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Miechów: Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w Gminie Miechów
Numer ogłoszenia: 136975 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w Gminie Miechów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie związane z realizacją projektu w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu - eInclusion w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, pt. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, świadczenie usług dostępu do Internetu, przeprowadzenie szkoleń oraz wsparcie serwisowe dla 6 jednostek podległych gminie Miechów (szkoły) i 35 użytkowników z indywidualnych gospodarstw domowych. Zakres zadania obejmuje : Zadanie częściowe nr 1 - dostawa łącznie 128 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i odpowiednim osprzętem w tym: - 93 szt. komputerów przeznaczonych na jednostki podległe gminie Miechów (szkoły) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela A - 35 szt. komputerów przeznaczone do indywidualnych gospodarstw domowych - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela B. - świadczenie usług serwisowych - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela C Zadanie częściowe nr 2 - dostawa łącznie 6 drukarek laserowych przeznaczonych na jednostki podległe gminie Miechów (szkoły) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela D. Zadanie częściowe nr 3 - dostawa łącznie 6 urządzeń rozdziału łącza internetowego klasy UTM do ochrony sieci komputerowej wraz z konfiguracją, przeznaczone na jednostki podległe gminie Miechów (szkoły) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela E. Zadanie częściowe nr 4 - świadczenie usług całodobowego dostępu do internetu dla jednostek podległych gminie Miechów (szkół) oraz dla 35 użytkowników z indywidualnych gospodarstw domowych - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 6 Zadanie częściowe nr 5 - przeprowadzenie cyklu szkoleń skierowanych z zakresu obsługi komputera i dostarczanego wraz z nim osprzętu, - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ pkt. 7.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10-8, 30.21.30.00-5, 80.53.31.00-1, 30.20.00.00-0, 45.31.43.20-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Wadium należy wnieść w wysokości : - dla zadania częściowego nr 1 - 6.000,00 zł. - dla zadania częściowego nr 2 - 700 zł - dla zadania częściowego nr 3- 1 000 zł - dla zadania częściowego nr 4 - 2 000 zł - dla zadania częściowego nr 5 - 400 zł Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części VIII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
a) w szczególności wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy w zakresie : - dla zadania częściowego nr 1 - sprzętu komputerowego o wartości brutto min. 100 000 zł - dla zadania częściowego nr 2 - sprzętu komputerowego o wartości brutto min. 10 000 zł - dla zadania częściowego nr 3 - urządzeń do rozdziału łącza internetowego o wartości brutto min. 5 000 zł - dla zadania częściowego nr 5 - szkolenia z zakresu obsługi komputera dla grupy min. 10 osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W zakresie zadania częściowego nr 4 Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie związane z realizacją projektu w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu - eInclusion w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, pt. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa łącznie 128 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i odpowiednim osprzętem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.93 szt. komputerów przeznaczonych na jednostki podległe gminie Miechów (szkoły) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela A 2.35 szt. komputerów przeznaczone do indywidualnych gospodarstw domowych - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela B. 3.świadczenie usług serwisowych - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa łącznie 6 drukarek laserowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa łącznie 6 drukarek laserowych przeznaczonych na jednostki podległe gminie Miechów (szkoły) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela D..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa łącznie 6 urządzeń rozdziału łącza internetowego klasy UTM do ochrony sieci komputerowej wraz z konfiguracją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa łącznie 6 urządzeń rozdziału łącza internetowego klasy UTM do ochrony sieci komputerowej wraz z konfiguracją, przeznaczone na jednostki podległe gminie Miechów (szkoły) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ tabela E..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług całodobowego dostępu do internetu dla jednostek podległych gminie Miechów (szkół) oraz dla 35 użytkowników z indywidualnych gospodarstw domowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - świadczenie usług całodobowego dostępu do internetu dla jednostek podległych gminie Miechów (szkół) oraz dla 35 użytkowników z indywidualnych gospodarstw domowych - zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przeprowadzenie cyklu szkoleń skierowanych z zakresu obsługi komputera i dostarczanego wraz z nim osprzętu,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie cyklu szkoleń skierowanych z zakresu obsługi komputera i dostarczanego wraz z nim osprzętu, - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku 1 do SIWZ pkt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Termomodernizacja budynku 1a wraz z przebudową, rozbudową i nadbudową części budynku "Środowiskowego Domu Samopomocy" przy ul. Szpitalnej 1 w Miechowie".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 1+600 do km 2+500, na dł. 0,9 km wraz z remon-tem obiektu mostowego w km 1+688 w miejscowości Biskupice-II postępowanie.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.