eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SEGMENCIE A i D BUDYNKU GŁÓWNEGO DPS ŻYDOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Koszalin: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SEGMENCIE A i D BUDYNKU GŁÓWNEGO DPS ŻYDOWO
Numer ogłoszenia: 136946 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SEGMENCIE A i D BUDYNKU GŁÓWNEGO DPS ŻYDOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe instalacyjne i ogólnobudowlane dotyczące wymiany instalacji elektrycznej w segmencie A i D budynku głównego DPS Żydowo. Zakres robót związany z wymianą instalacji będzie następujący: 1. Montaż rozdzielnic - 2 kpl. 2. Instalacja wewnętrznych linii zasilających: - przewody 4LY25 mm2 - 274 m; - przewody LY16mm2 - 130 m. 3. Instalacja siły - 2 kpl. 4. Instalacja oświetleniowa /oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych/: - przewody kabelkowe YDY 3x1,5 mm2 - 1980 m; - przewody kabelkowe YDY 3x2,5 mm2 - 4050 m. 5. Instalacja połączeń wyrównawczych - 2 kpl. Roboty towarzyszące Przy realizacji niezbędne będzie wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na: - przygotowaniu podłoża /montaż listew elektroinstalacyjnych/ - 5770 m - robót murarskich - robót malarskich

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie stosowane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1/ spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia w zakresie wykonania instalacji elektrycznych i robót ogólnobudowlanych zrealizowanych w technologii opisanej w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o wartości ok.80.000,00 PLN brutto oraz przedłożą 1(jedną) referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 3/ spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4/ udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji, 5/ wykonają przedmiot zamówienia w czasie nie dłuższym niż 60 dni od dnia przekazania placu budowy, 6/złożą oświadczenie o wyznaczeniu kierownika budowy posiadającego aktualną przynależność do Izby Inżynierów i Techników o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz w zakresie konstrukcji budowlanych /punkt 6 oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ/. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą oceny spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenia Wykonawcy sporządzone na zał. nr 3 do siwz, zawierające: a/ akceptację terminu związania ofertą, b/ oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, c/ oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał.nr 6 do siwz) został przez niego przyjęty bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w siwz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, d/ oświadczenie Wykonawcy o jakości wykonywanych robót, e/ oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz że nie zalegamy z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego. 2/oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 4 do siwz, 3/ kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania plus należny podatek VAT w wysokości 7% , 4/ wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7/ wykaz i dokument , o których mowa w Rozdziale III litera B pkt 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III p.) w godz. 9.00-14.00 tel. 0943428576 lub 0943428333, faks 0943462261 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 Koszalin, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III p.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.