Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Rogoźnik: Przebudowa i remont ciągów dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego
Numer ogłoszenia: 136945 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku , ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik, woj. śląskie, tel. 032 2877519, 2877872, faks 032 2877885.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip-pzd.powiat.bedzin.pl, www.bip.powiat.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont ciągów dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Przebudowa i remont ciągów dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego (z podziałem na części). 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Część I - Przebudowa odwodnienia drogi powiatowej 4755 S ulica Kościuszki w Siemoni i drogi powiatowej 3201 S ulica Wolności w Sączowie - etap II - remont chodnika na długości 76 m, w tym: a) rozbiórka chodnika z płyt betonowych - 72 mb, b) korytowanie gł. 15 cm - 114 m2, c) krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej - 76 m d) obrzeża betonowe 30x8 cm, e) chodnik z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 76 m f) zagospodarowanie zieleni. 2.2. Część II - Budowa chodnika wraz odwodnieniem w drodze powiatowej 3201 S (strona zachodnia) - ul. Wolności w Sączowie - etap I - odwodnienie drogi na dł. 35 m, w tym: a) kanały z rur PVC O 200 mm - 35 m, b) studnia rewizyjna z osadnikiem dn 1m - 1 kpl, c) studzienka ściekowa z osadnikiem - 1 kpl, d) koryto odwadniające betonowe - 3 kpl., e) zabudowanie krawężnika na skraju jezdni - 24 m f) utwardzenie pobocza tłuczniem - 37,5 m 2.3. Część III - Przebudowa drogi powiatowej 4768 S ul. Kościuszki w Dobieszowicach - remont chodnika na dł.508,9 m i remont nawierzchni jezdni na dł. 384 m w tym: - w zakresie chodnika m.in. a) rozbiórka chodnika z płyt betonowych i asfaltu - 758,6 m2, b) rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych - 915,6 m, c) krawężniki betonowe i najazdowe na ławie betonowej na dł. 460,3 m, d) obrzeża betonowe 30x8 cm - 645,3 m, e) chodnik z kostki betonowejgr.8 cm (szarej i czerwonej) o pow.784,3m2, - w zakresie nawierzchni jezdni m.in. f) nawierzchnia bitumiczna gr. 5 cm na pow. 2457,6 m2 z wcześniejszym niezbędnym frezowaniem i ułożeniem w-wy wyrównawczej, g) regulacja istniejących krawężników betonowych na dł. 38,0 m, 2.4. Część IV - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4710 S - ul. Kościuszki w Rogoźniku - etap III - remont nawierzchni jezdni, w tym: a) frezowanie istniejącej nawierzchni i ułożenie w-wy ścieralnej gr. 5 cm - 4488,3 m2, b) wymiana krawężników drogowych i najazdowych -761,0 m, c) remont konstrukcji drogi z wymianą podbudowy -212,0 m2, d) przebudowa chodników przy wymianie krawężników -232,5 m2. 2.5. Część V - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4778 S ul. Sienkiewicza w Bobrownikach -remont nawierzchni jezdni na dł. 483,0 m, w tym: a) frezowanie nawierzchni - 2 931,0 m2, b) ułożenie w-wy ścieralnej gr.6 cm - 2 931,0 m2, c) regulacja studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej - 26 szt. d) regulacja studzienek ściekowych - 5 szt. 2.6. Część VI - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4713 S - ul. 1 Maja w Strzyżowicach - etap IV - wykonanie chodnika na dł. 193 mb, w tym: a) chodnik z kostki betonowej gr.8 cm szarej i czerwonej - 289,5 m2, b) krawężniki i obrzeża betonowe - 193,0 m, c) kanalizacja deszczowa z rur PVC O315 mm - 45,0 m, d) kanalizacja deszczowa z rur PVC O250 mm - 126,5 m, e) montaż przyłączy z rur PVC -10,0 m, f) studnie rewizyjne dn 1,0 m - 4 kpl., g) studzienki ściekowe - 5 kpl. 2.7. Część VII - Remont odwodnienia drogi powiatowej 4784 S w km 0+500 do km 0+681 - ul. Szkolna w Psarach - remont odwodnienia drogi na dł. 187 m, w tym: a) kanalizacja z rur PVC O315 mm - 171,0 m, b) kanalizacja z rur PVC O250 mm - 10,0 m, c) kanalizacja z rur betonowych O600 mm- 6 m, d) studnie rewizyjne dn 1 m (D3, D4, D5) - 3 kpl., e) studnia osadowa dn 1,2 m (D2) - 1 kpl., f) studnia dn 1,2 separator (D1) - 1 kpl., g) studzienki ściekowe z osadnikiem - 5 kpl., h) przyłącza do studzienek ściekowych O200 mm - 10,0 m, i) renowacja rowów - 165,0 m. 2.8. Część VIII - Przebudowa drogi powiatowej 4787 S od km 0+000 do km 2+050 - Budowa chodnika w ul. Wiejskiej w miejscowości Sarnów - etap IV - wykonanie odwodnienia drogi na odc. 170 m, w tym: a) kanalizacja z rur PVC O315 mm - 162 m, b) kanalizacja z rur PVC O200 mm- 8 m, c) studnie kanalizacyjne O400 mm - 4 szt., d) studzienki ściekowe O500 mm - 3 szt., e) chodnik z kostki betonowej gr 8 cm - 619 m2, f) krawężniki betonowe najazdowe i wystające na dł. 393 m. 2.9. Część IX - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4713 S - ul. Belna w Strzyżowicach - remont nawierzchni jezdni na dł. 92 m, w tym: a) profilowanie nawierzchni z frezu asfaltowego - 521,0 m2, b) ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr. 5 cm - 584,0 m2, c) montaż korytek betonowych wzdłuż zjazdów 2x10m - 20 m. Uwaga: wejście na budowę po zakończeniu inwestycji gminnej. 2.10. Część X - Remont odwodnienia drogi powiatowej 4790 S - ul. Pokoju w Gródkowie - przebudowa odwodnienia na dł. 150,5 m, w tym: a) rozebranie nawierzchni asfaltowej i jej odtworzenie - 266,1 m2, b) kanalizacja z rur PVC dn 250 mm - 141,5 m, c) montaż przyłączy dn 200 mm do studzienek ściekowych -9 m, d) studnie rewizyjne dn 1 m - 2 kpl. e) studnia podłączeniowa z osadnikiem dn 1,2m -1 kpl., f) studnia rozdzielcza dla drenażu dn 1,2 m - 1 pkl., g) studnie ściekowe - 2 kpl., h) ruszt na korycie odwadniającym - 3,0 m, i) drenaż rozsączający z rur i żużla - 20 m, j) kanał z rur betonowych dn 400 mm - 16,0 m..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - Przebudowa odwodnienia drogi powiatowej 4755 S ulica Kościuszki w Siemoni i drogi powiatowej 3201 S ulica Wolności w Sączowie - etap II - remont chodnika - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100 groszy). Część II - Budowa chodnika wraz odwodnieniem w drodze powiatowej 3201 S (strona zachodnia) - ul. Wolności w Sączowie - etap I - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100 groszy). Część III - Przebudowa drogi powiatowej 4768 S ul. Kościuszki w Dobieszowicach - 9 000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zlotych 00/100 groszy). Część IV - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S 4710 - ul. Kościuszki w Rogoźniku - etap III - 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 groszy). Część V - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4778 S ul. Sienkiewicza w Bobrownikach - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 groszy). Część VI - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 4713 S - ul. 1 Maja w Strzyżowicach- etap IV - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy) Część VII - Remont odwodnienia drogi powiatowej 4784 S w km 0+500 do km 0+681 - ul. Szkolna w Psarach - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 groszy). Część VIII - Przebudowa drogi powiatowej 4787 S od km 0+000 do km 2+050 - Budowa chodnika w ul. Wiejskiej w miejscowości Sarnów - etap IV- 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 groszy). Część IX - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 4713 S - ul. Belna w Strzyżowicach - 800,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100 groszy). Część X - Remont odwodnienia drogi powiatowej 4790 S - ul. Pokoju w Gródkowie - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane (wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia - W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (uprawnienia budowlane). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osoby, o której mowa powyżej w punkcie 2.3.1) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, niezbędnymi dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będzie/ą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.2. do 3.5. oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe, pełnomocnictwo wymagane w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, wzór umowy, potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w SIWZ oraz we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl , www.bip-pzd.powiat.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik ul. Węgroda 59 (cena 1 000) zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku 42-582 Rogoźnik ul. Węgroda 59, pokój nr 25a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ROGOŹNIK
- Rozbiórka wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej 4711S ul. Nowopogońska w Czeladzi wraz z budową przejścia podziemnego
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
więcej: przetargi ROGOŹNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi pożarowej wraz z budową murów oporowych, schodów zewnętrznych, placu manewrowego wraz z miejscami postojowymi w Zbrosławicach przy ul. Batorego 8,
- Remont pomieszczeń sypialń i korytarza pawilonu nr 1 oraz schodów zewnętrznych, budynku gospodarczego, nawierzchni chodnika w Domu Pomocy Społecznej w Dębicy
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Danuty Siedzikówny "Inki" w Starych Drzewcach.
- PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY DOBRZANY
- PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DOJAZDU POŻAROWEGO NR B15 I CZĘŚCI DOJAZDU POŻAROWEGO NR B18 NA TERENIE NADLEŚNICTWA LUBSKO
- "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w zakresie infrastruktury kulturalnej i turystycznej w Iwaniskach" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.