To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Kluczbork: Szacowanie wartości nieruchomości w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 13690 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356873 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczbork, ul. Katowicka 1, Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4183864, faks 077 418 22 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szacowanie wartości nieruchomości w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie usług szacowania wartości nieruchomości na terenie Gminy Kluczbork. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) Szacunek nieruchomości niezabudowanej -przewidywana ilość robót w ciągu roku: 70 szt. b)Szacunek lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi - przewidywana ilość robót w ciągu roku : 30 szt. c) Szacunek lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniami przynależnymi - przewidywana ilość robót w ciągu roku : 3 szt. d) Szacunek budynku wolnostojącego wraz z budowlami przynależnymi - przewidywana ilość robót w ciągu roku : 3 szt. e) Szacunek garażu - przewidywana ilość robót w ciągu roku : 5 szt. f) Aktualizacja własnego operatu szacunkowego - w zależności od potrzeb: 5 szt. g) Szacunek działki do naliczenia renty planistycznej ( zawierający szacunek działki przed i po zmianie lub uchwaleniu planu ) - przewidywana ilość robót w ciągu roku: 50 szt. h) Szacunek działki do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej lub drogi ( zawierający szacunek działki przed i po ich wybudowaniu ) - przewidywana ilość robót w ciągu roku: 150 szt. i) Szacunek nieruchomości do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości ( zawierający szacunek nieruchomości przed i po podziale ) - przewidywana ilość robót w ciągu roku: 80 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50550 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz DŁUBAŁA BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI "INTERDOM"
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz DŁUBAŁA BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI "INTERDOM"
- BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI INTERDOM KAZIMIERZ DŁUBAŁA, UL. WYSZYŃSKIEGO 75, 42-700 LUBLINIEC, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 49750
- Oferta z najniższą ceną: 49750 oferta z najwyższą ceną: 145650
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.