eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi prania dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy DKw-220-7-13

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Łomża: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi prania dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy DKw-220-7-13
Numer ogłoszenia: 136902 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Czerwony Bór 2 , Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 215 35 83, faks 086 215 35 83 wew. 510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi prania dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy DKw-220-7-13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych (tj. prania, dezynfekcji i maglowania-prasowania) zgodnie z zapotrzebowaniem i na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt. 2 2. Wyszczególnienie przedmiotu wykonania usług: Pidżama - bluza - 15 458 kg, Pidżama - spodnie -13 042kg; Prześcieradło 48 302 kg; Poszewka na poduszkę 4 830kg; Ręcznik 38 646kg; Ścierka -9 660kg; Bluza więzienna - 2 476kg; Spodnie więzienne - 2 322kg; Koc -19 200kg; Fartuch -1 716kg; Koszula - 600kg; Kurtka zimowa -648kg; Koszulka gimnastyczna - 2 496kg; Ubranie robocze - 1 116kg; Materac kpl - 2 080kg; Poszwa kora -200kg; Poszewka kora -60kg; Prześcieradło -200kg; Ręcznik kąpielowy duży (150x100cm) -40kg; Ręcznik kąpielowy mały (100x50cm) -100kg; Firanka - 40kg RAZEM:163 238kg 3. Odnośnie asortymentu wskazanego w tabeli w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest zachować następujące parametry usługi: 1) usługa obejmuje pranie wodne wraz z pełnym wykończeniem, pod pojęciem którego Zamawiający rozumie: maglowanie lub prasowanie w zależności od rodzaju asortymentu, krochmalenie, drobne naprawy typu obszycia oderwanych brzegów materiału, podszycie kieszeni, podszewek, przyszycie tasiemek lub guzików, cerowanie rozdarć, itp. 2) pakowanie wypranych rzeczy posegregowanych według asortymentu w folię, worki lub pojemniki 3) oznakowanie opakowania w sposób umożliwiający rozpoznanie rodzaju asortymentu oraz jego ilości 4) zapewnienia Zamawiającemu worków do transportu i przenoszenia powyższego asortymentu 5) Wykonawca zobowiązuje się do należytego wykonania usługi będącej przedmiotem umowy zgodnie z normami sanitarnymi i epidemiologicznymi oraz przepisami przyjętymi w tym zakresie przy praniu odzieży, w tym również odzieży skażonej biologicznie. 4. Wykonawca zobowiązuje się odebrać towar do prania własnym transportem na własny koszt dwa razy w tygodniu: w każdy wtorek i piątek w godzinach 9:00-14:00 1) Rzeczy przekazane do prania we wtorek Wykonawca zwróci po upraniu w piątek tego samego tygodnia, natomiast rzeczy odebrane w piątek będą zwrócone po upraniu we wtorek następnego tygodnia 2) w trakcie zdawania i odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego następować będzie ważenie i przeliczanie towaru przekazywanego i odbieranego z prania w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem na obowiązującym dowodzie odbioru. 3) miejsce odbioru: Zakład Karny, Czerwony Bór 2 , 18-400 Łomża 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1). zmiany ilości realizowanych usług w poszczególnych pozycjach tabeli z pkt.2, 2). niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy zamawianych usług w całości , 3) w przypadku zmiany ilości realizowanych usług w poszczególnych pozycjach tabeli z pkt.2, Zamawiający pokryje jedynie koszty związane z faktycznie wykonaną usługą. 6. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąć kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług zrealizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłaty jednostkowej za dany asortyment prania określony w formularzu ofertowym 7. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy wypranych rzeczy ma prawo reklamować przedmiot zamówienia. 9. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 10. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy wypranych rzeczy w przypadku rozbieżności w ilości lub wykona usługę ponownie w przypadku zakwestionowania jakości. 11. W przypadku zniszczenia lub zagubienia rzeczy Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia uzasadnionych kosztów odtworzenia zagubionego lub zniszczonego przedmiotu. 12. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę 13. Brak odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji. 14. Rodzaj i ilość asortymentu określona przez Zamawiającego w powyższej tabeli ma charakter szacunkowy, określony na podstawie analizy potrzeb i służy jako podstawa do wyliczenia ceny. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w 100% podanych ilości. Rodzaj i ilość asortymentu w ramach świadczonej usługi prania będzie ulegał zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Możliwość prania każdego z aortymentu wymienionego w tabeli w pkt. 2 musi by ć dostępna dla Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiajaćy uzna za spełniony jeżeli Wykonawca - przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków do udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków do udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków do udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków do udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w poniższym zakresie: - zmiana terminu wykonania usługi wynikająca z działania siły wyższej; - zmiana przepisów prawnych (np. VAT, jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami); W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Czerwony Bór 2 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat - Zakład Karny, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.