Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Płock: Wymiana instalacji wod - kan w 107 lokalach (klatki schodowe I - IV) w budynku przy ul. Pszczelej 3 w Płocku
Numer ogłoszenia: 136898 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, fax 024 3640311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy Płock.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji wod - kan w 107 lokalach (klatki schodowe I - IV) w budynku przy ul. Pszczelej 3 w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45330000-9 - prace hydrauliczne i sanitarne 45400000-1 - prace wykończeniowe Przedmiotem zamówienia jest wymiana 22 szt. pionów wodno - kanalizacyjnych wraz z podejściami do urządzeń sanitarnych w 107 lokalach (klatki schodowe I - IV) w budynku przy ul. Pszczelej 3 w Płocku. Zakres robót obejmuje: 1.Demontaż instalacji wodociągowej do zaworów odcinających piony w piwnicy, montaż rurociągów polipropylenowych zgrzewanych typ PP-3, PN 20. Rurociągi z.w. i c.w. do trójnika na parterze Ø 32, do trójnika na III piętrze Ø 25, powyżej Ø 20. Rurociągi cyrkulacji Ø 20 na całej długości. Rurociągi w podejściach dopływowych Ø 20. Wodomierze i baterie po zdemontowaniu zamontować w nowej instalacji. Kompensatory na c.w. i cyrkulacji na I i III piętrze. 2.Demontaż instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i montaż instalacji z rur PCV od połączenia z wywiewką na IV piętrze do rewizji w piwnicy włącznie. Miski ustępowe typ warszawski do demontażu, zamontować nowe miski typ poznański. Pozostałe urządzenia sanitarne i syfony do odzysku. Piony od rewizji do IV piętra PCV 110, powyżej PCV 75. Podejścia do miski PCV 110, do pozostałych urządzeń PCV 50. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3- Przedmiar robót i Załącznik Nr 4 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: a) posiadanie uprawnień budowlanych branży instalacyjnej przez kierownika budowy, b)członkostwo w Państwowej Izbie inżynierów Budownictwa kierownika budowy. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz oferty - Załącznik Nr1. b)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik Nr 2. c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Kopia uprawnień budowlanych branży instalacyjnej kierownika budowy. e)Kopia zaświadczenia o członkostwie w Państwowej Izbie Inżynierów Budownictwa kierownika budowy. f)W przypadku złożenia oferty wspólnej, wymaga się aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie złożył dokumenty określone w niniejszym punkcie - lit. b, c). g)Wykaz- część zamówienia powierzona podwykonawcom - Załącznik Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych - Szkoła Podstawowa w Ostrowie
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.