Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Pysznica: Remont drogi gminnej nr 101211 na odcinku od km 0+000 do km 0+420
w miejscowości Jastkowice w celu poprawy powiązań komunikacyjnych
Numer ogłoszenia: 136885 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica, ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, fax 015 8410017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 101211 na odcinku od km 0+000 do km 0+420 w miejscowości Jastkowice w celu poprawy powiązań komunikacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót remontowych obejmuje: 1/ Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Obmiar = 0,42 km. 2/ Koryta gł. 20 cm wykonywane w na poszerzeniach jezdni po przekopach kanalizacyjnych - 475 m2 + 7 szt. przekopy poprzeczne - 63 m2. Razem = 538 m2. 3/ Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm na poszerzeniu - 475 m2 + 7 szt. przekopy poprzeczne - 63 m2.. Razem = 538 m2. 4/ Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym i klińcem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. średnio 7 cm po uwałowaniu. Obmiar = 130,73 m3. 5/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa wiążąca) - Razem 2389,50 m2. 6/ Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - od km 0 + 000 do km 0 + 420. Razem 2389,50 m2. 7/ Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku loco budowa samochód samowyładowczy. Dowóz pospółki lub niesortu na uzupełnienie poboczy. Obmiar = 94,50 m3. 8/ Plantowanie poboczy - rozplantowanie uprzednio dowiezionej pospółki lub niesortu na pobocza - obustronnie na całym odcinku wraz z zagęszczeniem walcem statycznym. Obmiar = 630 m2. 9/ Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i kanalizacyjnych. Obmiar = 7 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy, w szczególności: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali co najmniej jedno tożsame zamówienie w okresie ostatnich pięciu lat (2003-2007) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i o wartości brutto minimum 200 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) posiadają niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. tj. wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5. Oświadczą w złożonej ofercie, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji, c) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2003-2007), a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jednej tożsamej roboty o wartości brutto minimum 200 tysięcy PLN oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z podaniem ich odbiorcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania; 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 7) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8) oświadczenia, że: a) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) akceptują warunki umowy i postanowienia zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji, c) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr 06.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, pokój nr 04.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana jest z budżetu Województwa Podkarpackiego w ramach Działania 2 - Wsparcie inwestycji związanych z utrzymaniem lub rozwojem gminnej infrastruktury drogowej, objętego Podkarpackim Samorządowym Instrumentem Wsparcia Rozwoju Infrastruktury na Obszarach Wiejskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap VII" w podziale na 9 części.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.