eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Remont ulicy Buczka w Grucznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Świecie: Remont ulicy Buczka w Grucznie
Numer ogłoszenia: 136851 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, fax 052 3311306, 3332360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swiecie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Buczka w Grucznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Buczka w Grucznie w km od 0+007,00 do km 0+406,00 przy szerokości jezdni 5,0m zakresie obejmującym wykonanie : -robót rozbiórkowych : krawężników bet.=286,0m, obrzeży= 51,0m, nawierzchni z kostki bet.=72,0m2, nawierzchni chodników z płyt bet.35x35x5cm= 272,0m2, nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grub.4cm= 955,0m2, nawierzchni z płyt drogowych bet. grub. 12cm=955,0m2 -robót ziemnych w ilości = 723,03m3 -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni= 2747,0m2 -warstwy odsączającej z piasku grub.10cm na pow. 2727,0m2 -podbudowy dwuwarstwowej z kruszywa łamanego ( tłucznia kamiennego twardego)-warstwa dolna z kruszywa 31,5/63,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 15cm, warstwa górna o gr. 8cm z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie = 2035,0m2 -ustawienia krawężnika bet. wystającego o wym. 15x30cm na podsypce cem-piaskowej z wykonaniem ław betonowych z oporem = 620,0m -ustawienie krawężnika bet. wtopionego o wym.12x25cm na podsypce cem-piaskowej z wykonaniem ław bet. zwykłych = 204,0m -ustawienie obrzeży bet. 20x6cm na podsypce cem-piaskowej= 746,0m -roboty nawierzchniowe: jezdnia, wjazdy do posesji - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8cm ułożonej na podsypce cem-piaskowej = 2260,0m2 , chodniki, przejścia, opaska- z kostki brukowej betonowej grub. 6cm na podsypce cem-piaskowej= 771,0m2 -odwodnienie: rurociągi z rur ciśnieniowych PCW o śr. zewn. rur 225mm = 200,0m -studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu= 8 szt. -regulacja pionowa istn. studni dla uzbrojenia podziemnego = 29 szt -oznakowanie przejścia dla pieszych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)wnieśli wadium w kwocie 5000,00 PLN w jednej z form określonych w SIWZ. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp., 4) są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia, 5) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań o podobnym charakterze i złożoności w zakresie budowy, remontów dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, potwierdzone dokumentami ( np.referencjami) stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, 6) dysponują osobami na stanowiska: - kierownika budowy- posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, - geodeta- posiadający uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych wydanymi na podstawie Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego, 7) Dysponują niżej wymienionym sprzętem: - walce ogumione - walec stalowy wibracyjny lub statyczny - koparki, spycharki - transport kołowy - zagęszczarki płytowe, ubijaki mechanicze 8) posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia, 9) przyjmują warunki umowy , 10) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia przedstawione w §7 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków, 11) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy zawarte w ustawie Pzp stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) w toku badania i oceny ofert zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 1) zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywania jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 88 ust.1i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w § 6 SIWZ wykonawca musi złożyć następujące dokumenty ( w tym w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 oraz 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) kosztorys ofertowy - wyceniony przedmiar robót ( Załącznik Nr 7 ) określający cenę oferty - wynagrodzenie kosztorysowe brutto ( wraz z podatkiem VAT ) sporządzony wg warunków zawartych w § 13 SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3; 7) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie; 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu) jakimi dysponuje wykonawca wraz z podaniem formy władania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 4; 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z przepisami) kierownika budowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5; 10) polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, budynek Wydziału Inwestycyjnego pok. nr 03.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, pok. nr 21 (w sekretariacie).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.