eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup jednorazowej bielizny szpitalnej - znak sprawy 4/ZP/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Łódź: zakup jednorazowej bielizny szpitalnej - znak sprawy 4/ZP/2008
Numer ogłoszenia: 13683 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6789952, 6776824, fax 042 6789952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup jednorazowej bielizny szpitalnej - znak sprawy 4/ZP/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup jednorazowej bielizny szpitalnej - wartość 151868,39 zł bez VAT

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1 oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji), 1.2 oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń, a oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z tymi warunkami oraz, że Wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości (załącznik nr 5 do specyfikacji), 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, 1.4 oświadczenie oferenta potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie oferenta, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 3.1 dokumenty (kompletne) stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP, przy czym dokumenty te powinny być oznakowane, której pozycji asortymentowej dotyczą, 3.2 aktualny katalog - dla oferowanego sprzętu, dopuszcza się katalog w języku angielskim. 4. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.3 lub 4 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.3 lub 4 oraz jej podpisem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II p. bud. adm..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych SP ZOZ USK Nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 23 II p. bud. adm..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 pozycja 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło grube jednorazowe z włókniny rozmiar 230x180 lub 250x160 cm - wartość 2372,23 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1 pozycja 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta Mayo LD jednorazowa 145x75 cm jałowa - wartość 8460,76 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1 pozycja 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta do angiografii 300x180 cm jałowa - włóknina LD 24 z otworami i przylepcem 300x180 cm - wartość 1448,61 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy zabiegowe z włókniny trzywarstwowej o gramaturze nie mniejszej niż 20g/m2, łatwe do zakładania, z długimi rękawami z białymi bawełnianymi mankietami, z trokami do wiązania w pasie, z możliwością podania procesowi sterylizacji, rozmiar uniwersalny - wartość 3766,49 zł bez VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy wizytacyjne, niejałowe, wykonane z włókniny niepylącej, łatwe do zakładania, z długimi rękawami, z trokami do wiązania w pasie, rozmiar uniwersalny - wartość 10296,66 zł bez VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch zabiegowy zielony L jałowy - ściągacz biały ~10cm, wiązany z tyłu na troki, po 3 i w pasie - wartość 2116,10 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch zabiegowy zielony XL jałowy - ściągacz biały ~10cm, wiązany z tyłu na troki, po 3 i w pasie - wartość 788,53 zł bez VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania jednorazowe dwuczęściowe (spodnie + bluza) - rozmiar uniwersalny - wartość 4769,30 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne celulozowe o wymiarach 60x60 cm, chłonne, z wkładem z pulpy celulozowej, zgrzewane - wartość 23770,31 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielucho majtki dla dorosłych rozmiar M - wartość 75,23 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 2 pozycja 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielucho majtki dla dorosłych rozmiar L - wartość 180,94 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkłady i śliniaki dentystyczne - wartość 43289,40 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 4 pozycja 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochraniacze na buty, wykonane z włókniny, rozmiar uniwersalny - duży, odporne na rozdarcia - wartość 10475,70 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 4 pozycja 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki operacyjne, wykonane z włókniny z gumką , rozmiar uniwersalny, z możliwością poddania procesowi sterylizacji. - wartość 2514,17 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 4 pozycja 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski ochronne, trzywarstwowe, wykonane z włókniny, środkowa warstwa z bibuły, z kształtką na nos, z trokami do wiązania, z możliwością poddania procesowi sterylizacji - wartość 2933,19 zł bez VAT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 4 pozycja 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poszwa jednorazowa z włókniny rozmiar 210x150 - wartość 4259,80 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 4 pozycja 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poszewka jednorazowa z włókniny rozmiar 70x80 - 8999,58 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 4 pozycja 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prześcieradło jednorazowe z włókniny rozmiar: 240x150 - wartość 21351,38 zł bez VAT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Jakość (ocena techniczna) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.