eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › REMONT POKRYCIA DACHU I WIĘŹBY DACHOWEJ BUDYNKU PRZY UL. SIKORSKIEGO 3-4 W GORZOWIE WLKP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Gorzów Wielkopolski: REMONT POKRYCIA DACHU I WIĘŹBY DACHOWEJ BUDYNKU PRZY UL. SIKORSKIEGO 3-4 W GORZOWIE WLKP
Numer ogłoszenia: 136827 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7219576, fax 095 7219612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKRYCIA DACHU I WIĘŹBY DACHOWEJ BUDYNKU PRZY UL. SIKORSKIEGO 3-4 W GORZOWIE WLKP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu i więźby dachowej budynku Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 3-4 w Gorzowie Wlkp. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: a)ROBOTY ROZBIÓRKOWE: demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, demontaż rury wywiewnej blaszanej, rozbiórki pokrycia z dachówki karpiówki, rozebranie ołacenia dachu, rozebranie pokrycia z papy na dachach drewnianych, rozebranie rynien i rur spustowych, demontaż ościeżnic okien lukarn, rozbiórki obróbek blacharskich, rozebranie kominów wolnostojących b)ROBOTY DEKARSKIE: wykonanie rusztowań przy kominach, wieloprzewodowe kominy wolnostojące z cegły klinkierowej, obsadzenie klamer włazowych, oczyszczenie elementów drewnianych więźby dachowej, impregnacja bali lub krawędziaków, wymiana i wzmocnienie krokwi oraz wymiana murłat, ułożenie na krokwiach folii dachowej -wiatroizolacja, pokrycie dachów dachówką karpiówką, montaż wyłazów dachowych, wymiana desek czołowych , impregnacja desek podbitki, montaż okien o powierzchni pow. 1,5 m2 wraz z parapetami wewnętrznymi, pokrycie dachów papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie z blachy ocynk, montaż rur wywiewnych, wymiana wywietrzaków dachowych, montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynk, montaż zwodów poziomych, pomiar instalacji odgromowej, uzupełnienie i gruntowanie tynków, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej UWAGA: Zamawiający część dachówki rozbiórkowej będzie chciał wykorzystać do pokrycia innego budynku, ilość i sposób rozbiórki zostaną ustalone na etapie nadzoru Inwestorskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset zł.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie pokrycia dachowego dachówką ceramiczną. Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np. Referencje). b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: kierownik lub kierownicy robót posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. c) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie dostarczą Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1do SIWZ, 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ Przedmiaru Robót. 3.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot tego zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIII, pkt 1a i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączyć dokumenty (np. Referencje) potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 9.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIII, pkt 1b SIWZ. 10. Wykaz robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4 , pokój nr 315.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (Parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.