eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczebrzeszyn › Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym budynku głównego Zespołu Szkół Nr 2 w Szczebrzeszynie im. dr Z. Klukowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Szczebrzeszyn: Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym budynku głównego Zespołu Szkół Nr 2 w Szczebrzeszynie im. dr Z. Klukowskiego
Numer ogłoszenia: 136814 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. dr. Zygmunta Klukowskiego w Szczebrzeszynie , ul. Zamojska 29, 22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, tel. 84 682 10 36, faks 84 682 10 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsz_szyn.republika.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym budynku głównego Zespołu Szkół Nr 2 w Szczebrzeszynie im. dr Z. Klukowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z analizą konstrukcyjną stanu technicznego budynku Zespołu Szkół Nr.2 przy ul. Zamojskiej 29 w Szczebrzeszynie ustalono niezbędny zakres prac do wykonania: -Wymienić pokrycie dachowe z blachy ocynkowanej gładkiej na blachę ocynkowaną powlekana w kolorze ustalonym z Konserwatorem Zabytków w Zamościu. -Wymienić elementy więźby dachowej oznaczonej na rysunku (Inwentaryzacja Rzut więźby dachowej) -Uzupełnić konstrukcje dachową o elementy nowo projektowane na rysunku konstrukcyjnym (Rzut więźby dachowej) , (Szczegół połączenia belki stropowej z krokwią) -Po zdjęciu poszycia dachu sprawdzić stan techniczny końcówek krokwi. W przypadku stwierdzenia złego ich stanu wymienić ( same końcówki). -Oczyścić istniejącą więźbę dachową i zaimpregnować środkiem ogniochronnym, grzybobójczym i owadobójczym zarówno wszystkie elementy konstrukcyjne jak również łacenie dachu ze wszystkich stron. -Po zaimpregnowaniu konstrukcji więźby dachowej należy ułożyć folię polietylenową paroizolacyjną (STREX) grubości 0,30mm pod pokrycie dachu. -Wymienić łacenie dachowe na nowe. -Wymienić deskę czołową gzymsu mocowaną z belką stropową na długości gzymsu. -Wymienić rynny dachowe w układzie leżącym i rury spustowe z blachy ocynkowanej na blachę ocynkowaną, powlekaną w kolorze pokrycia dachowego. -Wykonać elementy wykończeniowe dachu - gęsiory, pasy nadrynnowe i bariery śniegowe -Przemurować kominy i wykonać tynk zewnętrzny cementowo-wapienny kat III ponad dachem wraz z montażem kratek wentylacyjnych ażurowych o wymiarach 20x20 cm. -Odgruzować przewody kominowe i sprawdzić je po zakończeniu robót budowlanych. -Wykonać instalację odgromową w zakresie montażu: wsporników, zwodów pionowych i poziomych. Na połaci dachu i na kominach zamocować nowe pręty ocynkowane O 6mm wraz z uchwytami instalacji odgromowej i połączyć je z istniejącymi zwodami pionowymi. Uchwyty wykonane z płaskownika ocynkowanego muszą być zamocowane do elementów drewnianych więźby dachowej w sposób trwały wkrętami tak, aby nie uszkadzały pokrycia dachowego czy gąsiorów. Zaleca się zamontowanie nietypowych elementów pokrycia specjalnych dla wsporników ogromu. Wszystkie elementy złączne jak śruby, łączniki, nakrętki muszą być ocynkowane. Po zakończeniu wykonać pomiar rezystancji uziemienia instalacji odgromowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (roboty budowlane w tym roboty dekarskie i ciesielskie odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na 2 zadaniach o wartości nie niższej niż 50 tys. PLN każde zadanie) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy podać co najmniej 2 zadania, ich rodzaj i wartość - nie niższa niż 50 tys. PLN każde, daty i miejsce wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający ich wykonanie i prawidłowe ukończenie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz wykazu robót budowlanych (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - referencje, protokoły odbioru robót) na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz która należy do Izby Inżynierów Budownictwa - ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczeń oraz wykazu osób na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz złożonej opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę oprócz w/w dokumentów i oświadczeń składają się również - formularz kosztorysu ofertowego; wzór umowy (winien być zaakceptowany i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela oferenta).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsz_szyn.republika.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 im. dr Zygmunta Klukowskiego, ul. Zamojska 29, 22-460 Szczebrzeszyn, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 im. dr Zygmunta Klukowskiego, ul. Zamojska 29, 22-460 Szczebrzeszyn, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.