eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Łódź: Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 136781 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231026 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegające na odnowieniu - remoncie pomieszczeń biurowych, korytarzy, oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego, Administracji Nieruchomościami Łódź - Górna Wschód, w zakresie robót: -murowych: związanych z wygrodzeniem dodatkowej powierzchni pomieszczeń biurowych , płytami kartonowo-gipsowymi na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną, przebiciem otworów drzwiowych, montażem konstrukcji stalowej zadaszenia nad wejściem do budynku, osadzeniem balustrady schodowej do piwnicy. - tynkarskich: dotyczących uzupełnienia lub położenia nowych tynków na ścianach, uzupełnienia tynków na stropach ( podłoże drewniane, osiatkowane ), przetarcia istniejących tynków, wykonanie gładzi gipsowych, -wymiany: stolarki drzwiowej - typowej, okiennej drewnianej na stolarkę z PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - naprawczych: dotyczących dopasowania naprawy stolarki drzwiowej, - malarskich: dotyczących wykonania powłok malarskich emulsyjnych, olejnych z zagruntowaniem podłoża, - posadzkowych: dotyczących naprawy - przygotowania istniejącego podłoża, wykonania: izolacji przeciwwodnej, posadzki samopoziomującej, posadzki cementowej, montażu płyty OSB, ułożeniu wykładziny rulonowej z PCV bez warstwy izolacyjnej klejonej z listwami przyściennymi panelowymi oraz listwami progowymi z aluminium, naprawy istniejącego podłoża, ułożenie wykładziny podłogowej - obiektowej z PCV /przemysłowej/ zgrzewanej, wraz z listwami przyściennymi, oraz terakoty, - innych pozostałych, remontowych - wykończeniowych . Wykonawca przy realizacji zamówienia winien uwzględnić fakt, iż prace brygad roboczych należy dostosować odpowiednio, tak jak w zakładzie o ruchu ciągłym. 1.1. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej Specyfikacji: a) zał. nr 1 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , b) zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych, c) zał. nr 4 - Kosztorysy nakładcze (od 4-1 do 4-16) 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: wykonania robót, dokonania odbioru robót zanikowych oraz ich odbioru końcowego. 3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (wykonawcze) i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty - min. 36 miesięcy od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r., W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r.Nr 47 poz. 401, ze zm); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odnowienie - remont pomieszczeń biurowych, korytarzy oraz świetlicy w siedzibie Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.I.B. HESBUD, Bechcice, Kolonia 8, 95-083 Lutomiersk, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171278,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193078,75

  • Oferta z najniższą ceną: 193078,75 / Oferta z najwyższą ceną: 193078,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.