eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa centrum danych MNK w pięciu zadaniachZadanie 1 - Oprogramowanie serwerowe +licencje dostępowe + rozbudowa serwera NAS.Zadanie 2 Switch FC +karty FC+kable.Zadanie 3 - Switch Ethernet.Zadanie 4 - Router.Zadanie 5 - okablowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Kraków: Rozbudowa centrum danych MNK w pięciu zadaniach: Zadanie 1 - Oprogramowanie serwerowe +licencje dostępowe + rozbudowa serwera NAS.Zadanie 2 Switch FC +karty FC+kable.Zadanie 3 - Switch Ethernet.Zadanie 4 - Router.Zadanie 5 - okablowanie.
Numer ogłoszenia: 136769 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 43 35 621, faks 12 43 35 555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa centrum danych MNK w pięciu zadaniach: Zadanie 1 - Oprogramowanie serwerowe +licencje dostępowe + rozbudowa serwera NAS.Zadanie 2 Switch FC +karty FC+kable.Zadanie 3 - Switch Ethernet.Zadanie 4 - Router.Zadanie 5 - okablowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Oprogramowanie serwerowe +licencje dostępowe + rozbudowa serwera NAS 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostawę systemu operacyjnego Windows Server Standard 2012 64 bit lub równoważny w zakresie usług - kontroler domeny, serwer aplikacji, serwer dhcp/dns, serwer wydruku, serwer aktualizacji stacji roboczych z system windows, serwer zdalnego dostępu. Ilość licencji serwera: 2 sztuki Licencje dostępowe,na użytkownika, serwera w ilości 200 szt. b) Dostawę półki dyskowej jako rozszerzenie do posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania serwerowego typu NAS: actiNAS 424 4U w obudowie typu rack pozwalającego na osiągnięcie surowej pojemności min. 64 TB. Zadanie 2 - Switch FC +karty FC+kable Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika FC wraz z okablowaniem. Ilość sztuk: switch sztuk - 2, karta FC sztuk - 8, kabel FC sztuk - 8. Zadanie 3 - Switch ethernet Przedmiotem zamówienia jest dostawa Switcha ethernet do przesyłania danych Ilość sztuk: 1 Zadanie 4 - Router Przedmiotem zamówienia jest dostawa routera sieciowego ethernet. Ilość szuk: 1 Zadanie 5 - okablowanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów okablowania sieciowego wraz z ich montażem w serwerowni zamawiającego. 2. Wymagania szczegółowe a) Zastosowanie: rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej b) Opis: Dostawa materiałów oraz połączenie istniejących 4 szaf rackowych według schematu znajdującego się w załączniku nr 1.1 do specyfikacji. Materiały potrzebne do wykonania połączenia szaf to: 10 patchpaneli 24 portowych kat. 6/7 oraz 19 organizerów kabli 1U, kabel SFTP kat.7, Szafy znajdują się w jednym pomieszczeniu o wymiarach rzędu 4x4 m., Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć także okablowanie patchcord cat 6: Długość 2m - 150 sztuk (kolor niebieski 50szt, kolor zielony 50szt, kolor czerwony 50szt), Długość 1m - 150 sztuk (kolor niebieski 50szt, kolor zielony 50szt, kolor czerwony 50szt) Wszystkie elementy okablowania i materiały dostarczane w ramach niniejszego zadania muszą być fabrycznie nowe..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.23.31.41-1, 32.41.00.00-1, 32.41.31.00-2, 32.42.40.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje składania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia tj. 1)dla ZADANIA nr 2:zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych realizują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie switcha FC, wraz z kartami FC i okablowaniem o wartości 25.000,00 zł brutto. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dla zadania nr 2 wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), głównych dostaw, tj. minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie switcha FC, wraz z kartami FC i okablowaniem o wartości 25.000,00 zł brutto - załącznik nr 5 specyfikacji; wraz z dowodami o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt. 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231), że zamówienie to zostało wykonane lub jest wykonywane należycie; UWAGA: Wykonawcy chcący złożyć ofertę dla więcej niż jednego z zadań objętych niniejszym postępowaniem składają załącznik nr 5 dla każdego zadania osobno. Wykaz należy złożyć wraz z dowodami, że zamówienie to zostało wykonane należycie, o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231); W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienie wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokumentacja niniejszego postępowania zawiera wzór takiego zobowiązania (załącznik 7). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na wskazanych zasadach, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ponadto, jeżeli wykonawca wykazując spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach wskazanych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru - załącznik 3a specyfikacji. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia. 2) dla zadania nr 3: - zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych realizują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie switcha Ethernet o wartości 35.000,00 zł brutto.W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dla zadania nr 3 wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), głównych dostaw, tj. minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie switcha Ethernet o wartości 35.000,00 zł brutto - załącznik 5 specyfikacji; wraz z dowodami o których mowa w par. 1 ust. 2 pkt. 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231), że zamówienie to zostało wykonane lub jest wykonywane należycie; UWAGA: Wykonawcy chcący złożyć ofertę dla więcej niż jednego z zadań objętych niniejszym postępowaniem składają załącznik nr 5 dla każdego zadania osobno. Wykaz należy złożyć wraz z dowodami, że zamówienie to zostało wykonane należycie, o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231); W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienie wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest: - udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokumentacja niniejszego postępowania zawiera wzór takiego zobowiązania (załącznik 7). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na wskazanych zasadach, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ponadto, jeżeli wykonawca wykazując spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach wskazanych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru - załącznik 3a specyfikacji. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy w ramach zadania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Terminy określone w umowie.Przedmiot zmiany:- terminy określone umową i jej załącznikami (z wyłączeniem terminu dostawy, który nie podlega zmianie).Warunki wprowadzenia zmiany: - zmiany w zakresie terminów określonych umową mogą zostać wprowadzone o ile konieczność ich wprowadzenia nie wynika z winy Wykonawcy. Zmiany terminu nie powodują zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu. 2.Sposób realizacji zamówienia.Przedmiot zmiany:-warunki płatności i odbioru Warunki zmiany:-zmiany w zakresie sposobu realizacji zamówienia są dopuszczalne o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmiany ww. nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.3Cena brutto.Przedmiot zmiany:- cena brutto (dotyczy ceny za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, jak i cen za poszczególne urządzenia/elementy).Warunki zmiany:zmiana ceny brutto jest dopuszczalna w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego (jeśli dotyczy) - cena netto nie podlega zmianie. Zmianę w umowie może inicjować zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia, termin wprowadzenia zmiany oraz określenie znaczenia zmiany dla realizacji umowy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.4.Parametry oferowanych urządzeń.Przedmiot zmiany:zmiana parametrów oferowanych urządzeń.Warunki zmiany:- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w trakcie trwania umowy parametrów urządzeń z zastrzeżeniem, że zmiana nie może prowadzić do dostarczenia sprzętu o parametrach jakościowych i technicznych gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie oraz przy założeniu, że zmiana ta umożliwi osiągnięcie założonego niniejszym postępowaniem celu. Zmiana nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek składany jest przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. Po stronie Zamawiającego wniosek o zmianę może zgłosić osoba wskazana w umowie do nadzoru nad jej realizacją. Wniosek taki jest podstawą do przygotowania aneksu.5Podwykonawcy. Przedmiot zmiany:Zmiany w zakresie wskazanych przez wykonawcę w ofercie podwykonawców oraz w zakresie rodzaju usług/dostaw/robót które to wykonawca wskazał w ofercie jako prowadzone z udziałem podwykonawcy.Warunki wprowadzenia zmiany: Wykonawca może dokonać zmiany w zakresie prac zleconych podwykonawcom jak również zmienić podwykonawców lub wskazać podwykonawców w nowym zakresie. Nowo wskazani podwykonawcy wymagają akceptacji pisemnej Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W celu wprowadzenia zmiany wykonawca przedłoży wniosek zawierający określenie rodzaju zmiany, termin wprowadzenia zmiany, a w przypadku gdy wykonawca zmienia podwykonawcę, na którego zasoby powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 26 ustawy, dodatkowo przedkłada też dokumenty w celu wykazania, że nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana w zakresie podwykonawstwa wprowadzona zostanie aneksem do umowy po zatwierdzeniu przez zamawiającego wniosku o zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/mnkrakow/Article/id,240951.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Oprogramowanie serwerowe +licencje dostępowe + rozbudowa serwera NAS..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Oprogramowanie serwerowe +licencje dostępowe + rozbudowa serwera NAS 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostawę systemu operacyjnego Windows Server Standard 2012 64 bit lub równoważny w zakresie usług - kontroler domeny, serwer aplikacji, serwer dhcp/dns, serwer wydruku, serwer aktualizacji stacji roboczych z system windows, serwer zdalnego dostępu. Ilość licencji serwera: 2 sztuki Licencje dostępowe,na użytkownika, serwera w ilości 200 szt. b) Dostawę półki dyskowej jako rozszerzenie do posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania serwerowego typu NAS: actiNAS 424 4U w obudowie typu rack pozwalającego na osiągnięcie surowej pojemności min. 64 TB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.23.31.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin dostawy w ramach zadania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Switch FC +karty FC+kable.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Switch FC +karty FC+kable. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełącznika FC wraz z okablowaniem.Ilość sztuk: switch sztuk - 2, karta FC sztuk - 8, kabel FC sztuk - 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-1, 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin dostawy w ramach zadania - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Switch ethernet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Switch ethernet Przedmiotem zamówienia jest dostawa switcha ethernet do przesyłania danych. ilość sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin dostawy w ramach zadania - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Router.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Router. przedmiotem zamówienia jest dostawa routera sieciowego ethernet. Ilość sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin dostawy w ramach zadania - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - okablowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - okablowanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów okablowania sieciowego wraz z ich montażem w serwerowni zamawiającego. 2. Wymagania szczegółowe a) Zastosowanie: rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej b) Opis: Dostawa materiałów oraz połączenie istniejących 4 szaf rackowych według schematu znajdującego się w załączniku nr 1.1 do specyfikacji. Materiały potrzebne do wykonania połączenia szaf to: 10 patchpaneli 24 portowych kat. 6/7 oraz 19 organizerów kabli 1U, kabel SFTP kat.7, Szafy znajdują się w jednym pomieszczeniu o wymiarach rzędu 4x4 m., Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć także okablowanie patchcord cat 6: Długość 2m - 150 sztuk (kolor niebieski 50szt, kolor zielony 50szt, kolor czerwony 50szt), Długość 1m - 150 sztuk (kolor niebieski 50szt, kolor zielony 50szt, kolor czerwony 50szt) Wszystkie elementy okablowania i materiały dostarczane w ramach niniejszego zadania muszą być fabrycznie nowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin dostawy w ramach zadania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.