eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ksawerów › Przebudowa części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na przedszkole

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Ksawerów: Przebudowa części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na przedszkole
Numer ogłoszenia: 136759 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116983 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ksawerów, ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 042 2138050, faks 042 2138002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na przedszkole.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla potrzeb przedszkola zmianie funkcjonalnej, podlega część pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku. Roboty budowlane obejmują : 1/ rozbiórkę istniejących posadzek - parkiet w korytarzu i pomieszczeniach przeznaczonych na przedszkole, 2/ wydzielenie odrębnej komunikacji poprzez wymurowanie w istniejącym korytarzu ściany działowej o odporności pożarowej EI 60 , oddzielającej komunikację szkoły od przedszkola wraz z osadzeniem drzwi wewnętrznej EI 30 3/ w miejscu istniejących okien w korytarzu, w ścianie zachodniej budynku , wykonanie otworów drzwiowych i osadzenie stolarki drzwiowej ( aluminiowej lub PCV) pod nowym nadprożem z kształtowników stalowych 4/ wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych wynikających z potrzeb funkcjonalnych wraz osadzeniem drzwi pod nowymi nadprożami z kształtowników stalowych do pomieszczeń przedszkola 5/ wyposażenie pomieszczeń w instalacje wewnętrzne : wod-kan. i elektryczną poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących instalacji w budynku 6/ wykonanie robót wykończeniowych takich jak : posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne 7/ przed odrębnym wejściem do przedszkola , w ścianie zachodniej budynku wykonanie schodów zewnętrznych i w celu dostępności pomieszczeń przedszkola dla osób niepełnosprawnych wykonanie pochylni na istniejącym utwardzeniu. ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ I POWIERZCHNI wg PN-69/B-02360 , PN-70/B-02365 PAPRZYZIEMIE - PRZEDSZKOLE 1/1. hall - 15,56 m2 1/2. szatnia - 21,90 1/3. lorytarz - 44,95 1/4. sala zabaw - 47,82 1/4/1 składzik leżaków - 1,75 1/4/2 schowek porządkowy - 1,60 1/5. wc przedszkolaków - 8,10 1/6. sala zabaw - 64,96 1/6/1 składzik leżaków - 1,75 1/6/1 schowek porządkowy - 1,60 1/7. wc przedszkolaków - 8,27 1/8. pokój nauczycielski - 31,33 1/9. przedsionek - 4,36 1/10. wc ogólne - 3,22 1/11. zmywalnia - 8,93 1/12.przygotowalnia/catering - 18,17 ----------------------- 284,27 m2 Ze względu na zakres inwestycji bez zmian pozostawia się parametry charakterystyczne obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 197411.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. BUD-HAD mgr inż. Antoni Jędraszek, ul. Piłsudskiego 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 197411.54
  • Oferta z najniższą ceną: 197411.54 oferta z najwyższą ceną: 260701.97
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.