eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Gliwice: Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 136747 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o. , ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 85 00, faks 32 335 85 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji) oraz 16 spotkań podsumowujących wraz z opracowaniem raportu z każdej z przeprowadzonych sesji (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego, której szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: Przeprowadzenie, przy jednoczesnym uczestnictwie konsultanta (konsultantów), łącznie 16 sesji facylitacyjnych na podstawie metodologii sesji facylitacyjnej otrzymanej odpowiednio od Zamawiającego oraz przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym scenariusza sesji facylitacyjnych. Szczegółowy opis metodologii facylitacji został określony w Rozdziale VI SIWZ b) Przeprowadzenie po każdej sesji facylitacyjnej indywidualnego podsumowania spotkania z konsultantem/ami biorącym/biorącymi udział w sesji facylitacyjnej, trwającego co najmniej 0,5 godziny zegarowej, a nie dłużej niż 1 godzinę zegarową, którego przebieg i miejsce będzie każdorazowo ustalane z Zamawiającym. Po przeprowadzeniu spotkania Wykonawca sporządzi notatkę z przebiegu w/w spotkania według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. c) Sporządzenie każdorazowo (dla każdej z sesji facylitacyjnych), we współpracy z konsultantem (konsultantami), raportu wstępnego i końcowego, według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, pokryje wszelkie koszty związane z: - realizacją sesji facylitacyjnej oraz sporządzeniem raportu - dojazdem eksperta (facylitatora) do przedsiębiorstwa facylitowanego, oraz ewentualnym noclegiem, 4. Wykonawca przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu propozycję ceny za realizacje całości zamówienia (Rozdział X Formularz cenowy). 5. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję eksperta - facylitatora, spełniającą następujące wymagania: a) doświadczenie w zakresie świadczenia usług o charakterze proinnowacyjnym polegających na przeprowadzaniu co najmniej 2 (dwóch) facylitacji dla co najmniej 2 (dwóch) różnych przedsiębiorstw lub co najmniej 150 godzin coachingu dla co najmniej 5 (pięciu) różnych przedsiębiorstw b) posiadającą certyfikat lub będącą w trakcie certyfikacji na coacha (zakończone szkolenie lub kurs uprawniający do zdawania egzaminu międzynarodowego) International Coaching Community (skrót ICC) lub International Coaching Federation (skrót ICF) lub European Coaching Institute (skrót ECI) lub EMCC (lub dokumenty równoważne) lub posiadać certyfikat profesjonalnego facylitatora Institute of Leadership & Management (skrót ILM) lub dokument równoważny nadawany przez Polskie Stowarzyszenie Profesjonalnych Facylitatorów Facylitatorzy.pl. lub International Association of Facilitators. Zamawiający przez usługi o charakterze proinnowacyjnym rozumieć będzie usługi służące utworzeniu lub rozwojowi przedsiębiorstwa przez wdrożenie nowego lub istotnie ulepszonego produktu (wyrobu lub usługi), nowego lub istotnie ulepszonego procesu, nowej metody marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez przedsiębiorstwo zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem - stosownie do § 3 ust. 1 lit. b rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, (Dz. U. z 2011, nr 112, poz. 656). Zamawiających pod pojęciem coachingu rozumieć będzie usługę, której podstawowym celem jest wsparcie przedsiębiorców w przyspieszeniu tempa rozwoju lub polepszeniu efektów działania w zakresach związanych z biznesem lub finansami bądź też relacjami interpersonalnymi. Coaching realizowany będzie w formie bezpośredniej pracy między coachem a przedsiębiorstwem. W tym zakresie Zamawiający uznawać będzie: coaching biznesowy i jego następujące rodzaje: coaching narzędziowy, leadership coaching, performance coaching. Zamawiający przez coaching biznesowy rozumieć będzie usługę adresowaną do biznesmenów, menedżerów, prezesów firm, wreszcie całych organizacji uwzględniający specyfikę działalności biznesowej, najczęściej prowadzony w kontekście firmy. W ramach coachingu biznesowego możemy wyróżnić: Coaching narzędziowy - skupiony na rozwijaniu konkretnych umiejętności, na przykład kadry menedżerskiej przedsiębiorstw. Leadership coaching - ukierunkowany na rozwój kompetencji przywódczych. Performance coaching - nastawiony na poprawę efektywności działania, osiąganie wyznaczonych celów Weryfikacja kwalifikacji i doświadczenia zawodowego eksperta zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty do oferty 6. Termin realizacji zamówienia: w okresie od daty zawarcia Umowy do 30 października 2013 roku Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w ROZDZIALE III SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 6.1.2 /wiedza i doświadczenie/ za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, usługę o charakterze proinnowacyjnym o łącznej wartości co najmniej 40.000 złotych polegającą na przeprowadzeniu co najmniej co najmniej 2 (dwóch) facylitacji dla co najmniej 2 (dwóch) różnych przedsiębiorstw lub co najmniej 150 godzin coachingu dla co najmniej 5 (pięciu) różnych przedsiębiorstw. Zamawiający przez usługi o charakterze proinnowacyjnym rozumieć będzie usługi służące utworzeniu lub rozwojowi przedsiębiorstwa przez wdrożenie nowego lub istotnie ulepszonego produktu (wyrobu lub usługi), nowego lub istotnie ulepszonego procesu, nowej metody marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez przedsiębiorstwo zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem - stosownie do § 3 ust. 1 lit. b rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, (Dz. U. z 2011, nr 112, poz. 656). Zamawiających pod pojęciem coachingu rozumieć będzie usługę, której podstawowym celem było wsparcie przedsiębiorców w przyspieszeniu tempa rozwoju lub polepszeniu efektów działania w zakresach związanych z biznesem lub finansami bądź też relacjami interpersonalnymi. Coaching realizowany będzie w formie bezpośredniej pracy między coachem a przedsiębiorstwem. W tym zakresie Zamawiający uznawać będzie: coaching biznesowy i jego następujące rodzaje: coaching narzędziowy, leadership coaching, performance coaching. Zamawiający przez coaching biznesowy rozumieć będzie usługę adresowaną do biznesmenów, menedżerów, prezesów firm, wreszcie całych organizacji uwzględniający specyfikę działalności biznesowej, najczęściej prowadzony w kontekście firmy. W ramach coachingu biznesowego możemy wyróżnić: Coaching narzędziowy - skupiony na rozwijaniu konkretnych umiejętności, na przykład kadry menedżerskiej przedsiębiorstw. Leadership coaching - ukierunkowany na rozwój kompetencji przywódczych. Performance coaching - nastawiony na poprawę efektywności działania, osiąganie wyznaczonych celów. Zamawiający pod pojęciem facylitacji rozumieć będzie usługę, która została ukierunkowana na wsparcie grupy osób w jak najlepszym przygotowaniu przez nich rozwiązania danego problemu, podczas której osoby wraz z moderatorem (facylitatorem) pracowały zespołowo i jako zespół wypracowywały określone rozwiązania, korzystając przy tym z dostępnych technik kreatywności.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 6.1.3 za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniąc funkcję eksperta - facylitatora, posiadającą następujące wykształcenie oraz doświadczenie: a) doświadczenie w zakresie świadczenia usług o charakterze proinnowacyjnym polegających na przeprowadzaniu co najmniej 2 facylitacji dla co najmniej 2 (dwóch ) różnych przedsiębiorstw lub co najmniej 150 godzin coachingu dla co najmniej 5 (pięciu) różnych przedsiębiorstw b) posiadającą certyfikat lub będącą w trakcie certyfikacji na coacha (zakończone szkolenie lub kurs uprawniający do zdawania egzaminu międzynarodowego) International Coaching Community (skrót ICC) lub International Coaching Federation (skrót ICF) lub European Coaching Institute (skrót ECI) lub EMCC (lub dokumenty równoważne) lub posiadającą certyfikat profesjonalnego facylitatora Institute of Leadership & Management (skrót ILM) lub dokument równoważny nadawany przez Polskie Stowarzyszenie Profesjonalnych Facylitatorów Facylitatorzy.pl. lub International Association of Facilitators.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) formularz cenowy, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, 4) pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, gdy upoważnienie nie wynika, z załączonych do oferty dokumentów rejestrowych, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie występujących w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 6) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - gdy Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów w myśl art. 26 ust. 2b Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

20.1. Zamawiający dopuszcza wprowadzanie zmian w treści Umowy, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego i na zasadach wynikających z Umowy i niniejszego punktu SIWZ. 20.2 Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian w Umowie w stosunku do treści Oferty, w niżej opisanych przypadkach, gdy: 20.2.1 wystąpi zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji Przedmiotu Umowy, mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy - zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy; 20.2.2 zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub jej zakres; 20.2.3 wystąpi niezależna od Wykonawcy niemożność przeprowadzenie sesji facylitacyjnej (facylitacji) u przedsiębiorcy w wyznaczonym terminie wpływająca na końcowy termin realizacji usługi - zmianie ulegnie termin wykonania sesji facylitacyjnej (facylitacji) u przedsiębiorcy lub dotychczasowy przedsiębiorca zostanie zastąpiony przez Zamawiającego nowym podmiotem oraz zostanie wydłużony termin realizacji zamówienia; 20.2.4 zaistnieje uzasadniona konieczność zmiany facylitatora, wskazanego przez Wykonawcę w załączniku do oferty - dotychczasowy facylitator zostanie zastąpiony nową osobą, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż posiada ona kwalifikacje oraz doświadczenie co najmniej odpowiadające doświadczeniu i kwalifikacjom opisanym przez Zamawiającego na etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 20.2.5 jednostka dofinansowująca Projekt na potrzeby, którego świadczone są usługi stanowiące przedmiot zamówienia, wprowadzi zmiany do umowy o dofinansowanie wpływające na zakres lub termin realizacji Przedmiotu Umowy - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji Umowy lub/i jej zakres oraz wynagrodzenie Wykonawcy. 20.3 W przypadku wystąpienia okoliczności, uprawniającej Wykonawcę do żądania zmiany terminu wykonania Umowy, Wykonawca lub odpowiedni Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Przedstawiciela Zamawiającego lub Wykonawcy, oraz złożyć stosowny wniosek na piśmie, w terminie nie później niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, z wyłączeniem pkt. 20.2.3, dla którego określono inny termin z podaniem wszelkich okoliczności mających wpływ na realizację Przedmiotu Umowy ze wskazaniem proponowanego terminu realizacji Przedmiotu Umowy oraz ze szczegółowym uzasadnieniem przyczyny. 20.4. Zmiany Umowy, o których mowa w punkcie 20.2 SIWZ muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Pzp, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 20.5. Dokonanie zmian, o których mowa w punkcie 20.2 SIWZ wymaga podpisania aneksu do Umowy. 20.6. Strony mają na uwadze, że zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych pod rygorem nieważności zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technopark.gliwice.pl, www.audytinnowacji.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Naukowo-Technologiczny TECHNOPARK GLIWICE Sp. z o.o. ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Park Naukowo-Technologiczny TECHNOPARK GLIWICE Sp. z o.o. ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice pokój nr 2-1 (sekretariat Technoparku)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.