eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Przebudowa istniejącego mostu przez rzekę Trzebośnica w m. Hucisko w ciągu drogi powiatowej Nr 1238 R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 7 + 752.00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Leżajsk: Przebudowa istniejącego mostu przez rzekę Trzebośnica w m. Hucisko w ciągu drogi powiatowej Nr 1238 R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 7 + 752.00
Numer ogłoszenia: 136710 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Leżajsk, ul. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2404500, 2404560, fax 0-17 2404509.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego mostu przez rzekę Trzebośnica w m. Hucisko w ciągu drogi powiatowej Nr 1238 R Łętownia - Hucisko - Maleniska w km 7 + 752.00.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejącego mostu dwuprzęsłowego o długości całkowitej 31,70m wraz z dojazdami oraz odcinkowym remontem rzeki do klasy obciążeń B Podstawowy zakres robót: (rozebranie pomostu drewnianego. adaptacja istniejących belek stalowych z renowacją powłok malarskich oraz ich zespolenie żelbetową płytą pmostową. adaptacja istniejących przyczołków i filara przez pale iniekcyjne oraz poszrzenie ław funadamentowych. odcinkowy remont rzeki na długości 60 mb

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego tj. 29 000,00 zł (dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 Pzp; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Kierownik budowy (1 osoba ) o całkowitym doświadczeniu min 3 lata, Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień budowlanych o specjalności mostowej. 3) dysponują potencjałem sprzętowym - min.: - środki transportu - szt. 2 - sprężarka - szt. 1 - młot pneumatyczny - 1szt - spawarka elektryczna - 1 szt ­koparko - ładowarka - 1szt ­płyta wibracyjna (zagęszczarka) - 1szt ­pozostały sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia wymagany w SST 4)dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych: ­betonów ­kruszyw ­stopnia zagęszczenia innych wymaganych w SST 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej j.n. a) posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia lub zdolność kredytowania do kwoty min. 800 000 PLN b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN 6) posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat jeden kontrakt porównywalny z przedmiotem zamówienia (tj. budowa lub przebudowa drogowego obiektu mostowego (mostu, wiaduktu, estakady, kładki) o długości całkowitej min 15,0m) o wartości powyżej 1 000 000 PLN - potwierdzone referencjami. 7) udzielą gwarancji na wykonane roboty -min. 36 miesięcy (oświadczenie w formularzu oferty) .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.. 1 pkt 4-8 PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty; 8) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy), potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt. 5.1 2) 9) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, którym mowa w pkt 5.1 3) 10). Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.4) 11) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzająca spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 5) a) 12) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzającej spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 5) b) 13) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 6) 14) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy i udzielonej gwarancji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl (BIP)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Starostwie Powiatowym w Leżajsku ul. M.C. Skłodowskiej 8, 37 - 300 Leżajsk.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. M.C. Skłodowskiej 8, 37 - 300 Leżajsk - Punkt Obsługi Interesanta.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.