eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wymianę okien i renowację drzwi wejściowych do lokalu użytkowego położonego na I piętrze budynku przy al. Papieża Jana Pawła II 11 w Szczecinie wpisanego do rejestru zabytków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Szczecin: Wymianę okien i renowację drzwi wejściowych do lokalu użytkowego położonego na I piętrze budynku przy al. Papieża Jana Pawła II 11 w Szczecinie wpisanego do rejestru zabytków
Numer ogłoszenia: 136707 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę okien i renowację drzwi wejściowych do lokalu użytkowego położonego na I piętrze budynku przy al. Papieża Jana Pawła II 11 w Szczecinie wpisanego do rejestru zabytków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1)wymianie 11 szt. stolarki okiennej drewnianej wraz z istniejącą skrzynią okienną oraz prowadnicami rolet i słupkami zewnętrznymi, 2)wymianie parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych z blachy cynkowej, 3)zabezpieczeniu elementów drewnianych przeciw korozji biologicznej i ppoż oraz pomalowanie na biały kolor, 4)renowacji drzwi wejściowych do lokalu, 5)kierownik budowy ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie (7 dni przed) i zakończenie robót do Miejskiego Konserwatora Zabytków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 4.1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4.1.5.spełniają następujące warunki dodatkowe: a)dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wymianę stolarki okiennej drewnianej o wartości minimum 50.000 zł brutto. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum - w tym wspólnicy spółki cywilnej) 6.W przypadku, o którym mowa w pkt 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 5. 8.W przypadku, o którym mowa w pkt 5, jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej ich współpracę. 9.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. 10, metodą spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 10.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 10.3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 10.4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.3 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.5.Dokumenty potwierdzający, że osoba o której mowa w ust. 4 pkt 4.1.5 lit. a) posiada wymagane uprawnienia tj. kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10.6.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych prac..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie będzie udostępniał siwz na stronie internetowej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, przedmiar robót projekt budowlany zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do udziału wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: ZBiLK ul. Mariacka 25 Szczecin pok. nr 9 I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.1 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 10, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 11 stosuje się odpowiednio. 13. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien być złożony przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli ze złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, innych dokumentów nie wynika upoważnienie do występowania w imieniu wykonawcy, wraz z wnioskiem należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo składają również wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. W przypadku gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wykonawca na kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. 15. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. 16. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 10 wykonawców. 17. W sytuacji, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają podstawowe warunki, przewyższy wskazaną w ogłoszeniu liczbę wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków ustaloną wg następującej formuły:za wskazanie wykonania każdej dodatkowej (powyżej wymagań w ust. 4 pkt 4.1.5 lit b) ogłoszenia), roboty budowlanej, wykonawca uzyskuje 1 punkt. 18. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie - cena oferty - 100%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.