eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Rzeszów: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 136702 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2 , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek. Pakiet nr 1 - Tusze do drukarek atramentowych. Pakiet nr 2 - Tonery i akcesoria do drukarek laserowych. Pakiet nr 3 - Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne. Pakiet nr 4 - Papiery do drukarek atramentowych i igłowych. Pakiet nr 5 - Eksploatacja faksów i kserokopiarek - oryginalne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2)Posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 10 000,00 zł (pakiet nr 1, nr 2). 3)Posiadać certyfikat ISO 9001/2000 (system zarządzania jakością), lub równoważny, w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych (pakiet nr 1) i laserowych (pakiet nr 2)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich (pakiet nr 1) - w celu potwierdzenia warunku. 4)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (pakiet nr 2) - w celu potwierdzenia warunku. 5)Oświadczenie, że dostarczone refabrykowane materiały eksploatacyjne posiadają pełny pakiet gwarancyjny (tzn. Że Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego w przypadku uszkodzenia na skutek wad zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych) zapewniający właściwe współdziałanie materiału eksploatacyjnego z urządzeniem drukującym (pakiet nr 1 i nr 2). 6)Oświadczenie, że dostarczane produkty nie będą różniły się od marki zaproponowanej w ofercie przetargowej. 7)Oświadczenie, że w razie stwierdzenia nieprawidłowości w specyfikacji dostarczonych tuszy (dostarczenie marki innej niż zaproponowane w ofercie) - dotyczy pakietu nr 1, materiały refabrykowane, tonerów (brak wymienionego wałka OPC, listwy zabezpieczającej lub zbierającej oraz dostarczenie marki innej niż zaproponowana w ofercie) - dotyczy pakietu nr 2, materiały refabrykowane - zobowiązuje się do wymiany całego asortymentu tuszy, tonerów znajdujących się na stanie Zamawiającego na nowe i na swój koszt. 8)Oświadczenie potwierdzające, że oferowane tonery mają: wymienione wałki OPC, listwy zabezpieczające i zbierające oraz inne elementy odpowiedzialne za jakość i niezawodność wydruku oraz posiadają plombę zamykająca zbiornik z tonerem - dotyczy pakietu nr 2 - materiały refabrykowane. 9)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pakiet nr 1 i nr 2) - w celu potwierdzenia warunku. 10)Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - okres stałości cen jednostkowych (minimum 40 dni) - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2 ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Nr 2 ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Tusze do drukarek atramentowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Tusze do drukarek atramentowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. okres stałości cen jednostkowych (minimum 40 dni) - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Tonery i akcesoria do drukarek laserowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Tonery i akcesoria do drukarek laserowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 40 dni) - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Taśmy barwiące do drukarek igłowych - oryginalne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Papiery do drukarek atramentowych i igłowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Papiery do drukarek atramentowych i igłowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. okres stałości cen jednostkowych (minimum 40 dni) - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Eksploatacja faksów i kserokopiarek - oryginalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Eksploatacja faksów i kserokopiarek - oryginalne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. okres stałości cen jednostkowych (minimum 40 dni) - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.