eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 9A W BIAŁOGARDZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-16

Białogard: REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 9A W BIAŁOGARDZIE
Numer ogłoszenia: 136697 - 2015; data zamieszczenia: 16.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116943 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO 9A W BIAŁOGARDZIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 9A w Białogardzie. Budynek zlokalizowany jest na obszarze śródmieścia wpisanym do rejestru zabytków w strefie A ochrony konserwatorskiej. 2. Zakres robót obejmuje: 1) remont dachu, 2) remont ścian zewnętrznych - elewacji, 3) izolację fundamentów, 4) prace wewnętrzne, a) roboty rozbiórkowe, b) remont stropów i podłóg, c) roboty murowe, d) okładziny ścian i stropów, e) stolarkę drzwiową, f) renowację schodów i drzwi wejściowych do budynku, g) wymianę instalacji wewnętrznych: wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych, h) wykonanie nowej instalacji wewnętrznej, gazowej i centralnego ogrzewania, i) roboty malarskie, 5) roboty instalacyjne zewnętrzne, a) przyłącze kanalizacji sanitarnej, b) część przyłącza wody. 3. Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót i uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu umowy, 2) wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, 3) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4) zabezpieczenie mediów (woda, prąd), itp. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlany, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR), 3) przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 6.Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zawarcia umowy ubezpieczenia oc dedykowanego dla przedmiotowej inwestycji z sumą ubezpieczenia do pełnej wysokości wartości umowy, zgodnie z warunkami umowy z okresem ubezpieczenia na czas realizacji umowy i dostarczenia polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu. Polisa ubezpieczeniowa powinna zawierać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, z rozszerzeniem ubezpieczenia o odpowiedzialność za podwykonawców oraz odpowiedzialność za szkody wyrządzone pracownikom ubezpieczonego powstałe w następstwie wypadku przy pracy. Wymóg zawarcia umowy ubezpieczenia będzie uważany za spełniony, jeśli Wykonawca nie później niż w dniu przekazania placu budowy, przedłoży Zamawiającemu polisę wraz z dowodem opłaty składki. 2) Udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlano - montażowe na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odbioru robót, stwierdzonego w protokole końcowym odbioru. 7. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo protokołem. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe MATEXIM Heidner i wspólnicy spółka jawna, ul. Królowej Jadwigi 4, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 542359,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 469693,62

  • Oferta z najniższą ceną: 469693,62 / Oferta z najwyższą ceną: 469693,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.