eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa odczynników na potrzeby realizacji projektu badawczo-rozwojowego Zahamowanie aktywacji układu krzepnięcia i ogólnoustrojowej reakcji zapalnej podczas pozaustrojowego wspomagania oddychania w modelu zwierzęcym w II Katedrze Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-41/ZP/11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Kraków: Dostawa odczynników na potrzeby realizacji projektu badawczo-rozwojowego Zahamowanie aktywacji układu krzepnięcia i ogólnoustrojowej reakcji zapalnej podczas pozaustrojowego wspomagania oddychania w modelu zwierzęcym w II Katedrze Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-41/ZP/11
Numer ogłoszenia: 136691 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników na potrzeby realizacji projektu badawczo-rozwojowego Zahamowanie aktywacji układu krzepnięcia i ogólnoustrojowej reakcji zapalnej podczas pozaustrojowego wspomagania oddychania w modelu zwierzęcym w II Katedrze Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Nr sprawy DZP/CM/242/3-41/ZP/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników na potrzeby realizacji projektu badawczo-rozwojowego Zahamowanie aktywacji układu krzepnięcia i ogólnoustrojowej reakcji zapalnej podczas pozaustrojowego wspomagania oddychania w modelu zwierzęcym w II Katedrze Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 części, szczegółowo opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty, w tym: część I przedmiotu zamówienia: zestawy do oznaczeń immunoenzymatycznych - ELISA (I) część II przedmiotu zamówienia: zestawy do oznaczeń immunoenzymatycznych - ELISA (II) część III przedmiotu zamówienia: zestawy do oznaczeń immunoenzymatycznych - ELISA (III) część IV przedmiotu zamówienia: zestawy do oznaczania stężenia IL-6, IL-8 i IL-10 w krwi świńskiej część V przedmiotu zamówienia: zestawy do badania aktywności płytek krwi - ocena agregacji płytek część VI przedmiotu zamówienia: zestawy do oznaczeń immunoenzymatycznych (ELISA) i koagulometrycznych część VII przedmiotu zamówienia: zestawy do oznaczeń biochemicznych oraz gazometrycznych w krwi zwierząt doświadczalnych przy użyciu analizatora iSTAT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od jednej do siedmiu). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na odczynniki równoważne. Badania wstępne, przeprowadzone przed przystąpieniem do realizacji projektu, wykonano z zastosowaniem odczynników wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Na podstawie badań wstępnych ustawiono metodę postępowania z materiałem badanym pochodzenia zwierzęcego oraz ustalono standardy laboratoryjne dla przedmiotowych odczynników. Zmiana odczynników spowodowałaby konieczność ponownego przeprowadzenia badań wstępnych i uniemożliwiłaby terminową realizację projektu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa zestawów stanowiących przedmiot zamówienia, na pisemne zamówienie Użytkownika, przekazane faksem lub drogą elektroniczną przy zachowaniu następujących warunków: - każde zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 4 tygodni od daty złożenia zamówienia; - minimalny termin ważności odczynników w dniu dostawy: co najmniej ? okresu ważności wskazanego przez producenta; - miejsce dostawy: II Katedra Chorób Wewnętrznych UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków, osoba odpowiedzialna: dr Wiesław Królikowski; - wymagana jest czytelna nazwa, termin ważności i warunki przechowywania zestawów na każdym opakowaniu; - Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z postanowieniami ustawy z dn. 11.05.2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. nr 63 poz. 638 z późn. zm.) do odbioru zużytych opakowań po dostarczonych zestawach, w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom żadnej części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 245.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.