eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › wykonanie robót powstałych w trakcie wykonywania rozbudowy, przebudowy i remont budynku szkoleniowo-hotelowego w LODR w Końskowoli



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Końskowola: wykonanie robót powstałych w trakcie wykonywania rozbudowy, przebudowy i remont budynku szkoleniowo-hotelowego w LODR w Końskowoli
Numer ogłoszenia: 136674 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Pożowska 8, 24-130 Końskowola, woj. lubelskie, tel. 081 8816285, faks 081 8816663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót powstałych w trakcie wykonywania rozbudowy, przebudowy i remont budynku szkoleniowo-hotelowego w LODR w Końskowoli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót, które nie były przewidziane projektem w następującym zakresie: 1. okładziny z płyt gipsowych i płytek ceramicznych, 2. roboty wykończeniowe na zewnętrznej klatce schodowej, 3. izolacji ścian przyziemia i likwidacji koszy okiennych, 4. tynków renowacyjnych w piwnicy, 5. stolarki drzwiowej i okiennej, 6. dach nad holem wejściowym i elewacja śmietnika, 7. aranżacja holu i korytarza, 8. mur oporowy, 9. zamontowanie kabin prysznicowych, 10. roboty elektryczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Rachwał, ul. Partyzantów 25, 23-300 Janów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 473619,21

  • Oferta z najniższą ceną: 473619,21 / Oferta z najwyższą ceną: 473619,21

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie wykonywania prac budowlanych stwierdzono zły stan techniczny wielu elementów budynku t.j.: zbyt niską wysokość prześjcia i łazienek narożnych zlokalizowanych przy skośnych połciach dachu, zła jakość istniejących tynków ścian i stropów łazienek, brak pionowości filarów kominowych, nierówne, odparzone i popękane tynki kuchni i zaplecza socjalnego kuchennego, zwilgocenia zewnętrznych ścian przyziemia, znaczne zawilgocenie i spękanie koszy okiennych, odktyte i skorodowane zbrojenie schodów wejściowych od zaplecza kuchennego, popękane, zawilgocone i skorodowane mury oporowe wjazdu do garaży, stwierdzono przecieki i przemarzania stropodachu pełnego holu wejściowego, stwierdzono złą jakość posadzek w pomieszczeniach biurowych oraz konieczność częściowej rozbiórki posadzek ze względu na prowadzenie przewodów instalacji c.o., w holu recepcji stwierdzono malaturę ścian wykonaną z tapety natryskowej winylowej, która wykazuje tendencje odspajania. Przeprowadzona analiza projektu i zakresu robót objętych kontraktem z wykonawcą wykazała brak wielu rozwiązań związanych z wykończeniem elementów obiektu. Analiza powyższych problemów wykazała celowość wykonania szeregu robót, któe pozwolą na wyeliminowanie wad stanu technicznego elementów budynku oraz spowodują podniesienie walorów estetycznych i użytkowych całego budynku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.